Tja als je natuurlijk niet ECHT zin hebt.. of kunt krijgen, werk het lichaam ook niet mee..... misschien meer gewoon knuffelen en duidelijk vast stellen dat het alleen dit is... en niet gelijk hup tot het gaatje.... Misschien moet je gewoon weer even "opbouwen"..... Wellicht samen douchen ofzo... zonder sex te hebben... gewoon inzepen enzo... en mocht je man hoge nood krijgen, kun je altijd er eerder onderuit gaan, dat hij hetzelf afmaakt ofzo.... Denk dat je eerst weer prettig moet voelen met gewoon aanrakingen... zonder het "huppakee daar gaan we weer" effect...
samen douchen doen we weleens maar we staan in het bad dus ben doodsbang om uit te glijden maar serieus, al zo vaak erover gepraat van alles bedacht, en nooit geeft mn man me de schuld of toont aich teleurgesteld.. toch helpt het allemaal niet. Het gaat ook wat wegzakken bij allebei, en hoewel het onze relatie geen kwaad doet vind ik het toch jammer soms.. Het is in het begin ook af en toe wel een s wél fijn geweest.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik laatst ook geen zin had... en geen zin kon krijgen.... en dus ook mezelf aan t verontschuldigen was... "sorry schat"... (vroeg me later eigenlijk af, of ik dit wel moet doen??!!) tja als het echt problemen geeft... therapie? nu moet ik zeggen dat ik zelf geen idee heb wat ik me bij zo'n therapie zou moeten voorstellen...
ik had ook nooit zin bij mijn ex brr als ik er al over nadenk bah maar sinds ik een nieuwe vriend heb wel! maar die is ook goed haha ik denk ong 3x in de week je zou ook eens een wijntje kunnen drinken samen dan is de boel wat ontspannender
Ik er 3 verschillende gehad, maar het is allemaal niet veel soeps. Ik hoop voor jou dat een andere vorm bij jou wel scheelt Door het stoppen met anticonceptie kwam ik bij mij erachter dat anticonceptiegebruik mij libido verdrukt heeft. Die troep komt er bij mij nooit meer in.
nee die was op laats niet meer goed nee, maar toen die in het begin wel goed was had ik ook geen zin. nu heb ik dat wel heel erg en mijn vriend ook
Ik heb het ook maar dan vaak omdat ik na het vrijen vaak een schimmel infectie op loop wat ik ook probeer het werkt niet handen wassen na het vrijen douchen het maakt allemaal niks uit kan nu bijna maandelijks een kuurtje halen dus dan is de lol er snel af.
Zo wat vervelend! Dan gaat de lol er snel af! Mijn vriendin loopt ook al máánden met een schinnel. AB en prednison etc. Wat balen zeg.. Ik heb niks te klagen merk ik Maar eens even kijken om het toch vaker te proberen. Alleen merkt mijn man meteen hoe ik me voel en hij wil alleen als ik ook echt wil.. Anders vind hij er niks aan.
Je schrijft dat je licht vaginistisch bent, maar het zou goed kunnen zijn dat het erger is dan je zelf denkt en dat daar de oorzaak ligt. Kun je verder verklaren waarom je moeite hebt met zijn aanrakingen?
is je man ook wel behandeld voor schimmelinfectie...?? mannen kunnen het namelijk ook hebben... de eikel ziet er wat glanzend en wellicht schraal uit.... maar ze kunnen ook helemaal geen klachten hebben.... dan geeft hij het elke keer terug aan jou.... ik heb dus de laatste keer toen ik hier infectie had.. mn vent ook regelmatig gesmeerd...
Haalt je man dan ook een kuurtje? Want waarschijnlijk heeft hij er ook last van (zonder dat hij er last van heeft) en besmet hij jou hiermee. Dan kan je idd bezig blijven..
Ontopic: ik heb het heel erg als ik stress heb. Dan hoeft het hele gepriegel van mij niet. Nu het weer wat beter gaat met me en ik af en toe weer eens een nacht doorslaap, merk ik dat ik toch weer meer zin krijg.
ennuhhh je hebt geen latex allergie ofzo... want dan krijg je ook zo'n jeukerige.. branderige muts door... Wel erg vervelend... (understatement)
nou als ik het blijf houden ga ik dat zeker ook onderzoeken want het maakt het seksleven er niet leuk op