herkenbaar hoor. Ik heb je vaak afgevraagd wat er nu is, want ik was vroeger een stuk meer ... ehm ... actief Bij mij ligt het denk aan de hele molen, het moeten, het besef dat mijn lichaam niet werkt zoals het zou moeten, het feit dat ik te pas en te onpas allerlei bij de gyn allerlei onderzoeken krijg, die de hele vrij-ervaring vaak ondersneeuwt. Hoewel ik moet zeggen, als ik eenmaal over de eerste horde heen ben, dan gaat het vaak goed. Maar dat begin ... pfeeewww ... niet leuk
Gonnie, speelt de hele kwestie van al dan niet anticonceptie gebruiken ook nog mee? Want kan me wel voorstellen dat dit ook een rol kan spelen hierin.
Ik heb ook nooit zin, dat hele gedoe altijd ben vaak te moe of te lui. M'n man zeurt daar elke dag wel over en daardoor heb ik nog minder zin. Bij ons is het echt een groot probleem aan het worden ik neem me vaak voor om het maar te doen om van het gezeur af te zijn. Ik heb geen tip voor je maar je bent niet de enige
Nee niet echt. Ik weet op de dag af mn vruchtbare dag en dan doen we het dus niet. maar zou inmiddels niet erg meer vinden als t zo was! (hoef ik de stap ook niet zelf te nemen ) Mijn man zeurt gelukkig nooit, vind ik ook niet kunnen. gaat om het gevoel wat je SAMEN hebt niet alleen iets lekkers ofzo.
In perioden dat ik depressief ben heb ik er ook geen zin in.. Toen ik nog borstvoeding gaf en toen ik zwanger was wilde ik ook niet. En volgens mij als je dichter bij de overgang komt krijg je ook minder zin (al weet ik het niet zeker) heb je wel gewoon een normale cyclus?
goed dat ik hier even lees. Ik heb nu al me 7e schimmelinfectie in 6.5 maand. Ik word er niet goed van. Steeds heb ik van die vaginale eieren gekregen maar vriend lief nooit wat ervoor gehad. Dus hij kan het ook gewoon hebben zonder kwalen Snap niet dat me huisarts me dat niet even verteld heb aangezien ik er al diverse keren voor terug ben geweest. En nu steeds krijg te horen bestel volgende keer maar die eieren over de telefoon... :S Maar hier komt het ook wel eens voor geen zin hebben. Dat is inderdaad zo wanneer ik die schimmelinfectie heb. En soms echt geen zin omdat ik weken moe ben
dit is nu precies waar ik ook last van heb. vind mn vriend echt super lief ben heel graag bij m. knuffelen kan ook zonder problemem maar de daad zelf. voel me echt rot erna. heeft bij mij ook wel met verleden te maken. de dag dat deze kleine verwekt is was ik na de daad in tranen omdat ik me zo rot voelde. wil straks wel hulp zoeken ervoor. nu ook hele zwangerschap geen gemeenschap gehad. vind het echt heel moeilijk. we hebben t er over gehad hij zegt t is geen probleem, maar ja ik zie t wel als probleem. hij zegt zeg maar als je er wel aan toe bent. maar ja das juist t probleem. in t verleden ben ik tegen t zelfde ook aangelopen in relaties.