iemand ervaring met: Alcachofa de Laon

Discussie in 'De lounge' gestart door wondertjuh, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjuh

    17 okt 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey damens
    ik wil heel graag afvallen maar het gaat zoo moeilijk wat ik ook doe, het gaat er echt heelll traag van af!
    en omdat het zo traag gaat word mijn motivatie om goed te lijnen steeds minder..
    nu zag ik laatst op tv :
    Alcachofa de Laon

    het klinkt veelbelovend.. maargoed of het ook daadwerkelijk werkt en effect heeft?
    wie weet dit?
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    allemaal onzin, het enige wat lichter word is je portemonnee

    laatst een forum gelezen over mensen die bestelden via de tv reclame. mensen moesten allereerst 3 tot 4 maanden wachten op die shotjes. Ze beloofde dat ze op tijd binnen zouden zijn, maar waren dit dus niet.

    mensen kregen massaal klachten zoals hartkloppingen en misselijkheid, en op het einde van het liedje was niemand afgevallen.

    als dat spul zou werken zou de huisarts ze denk ik wel massaal uitdelen aan alle patiënten met overgewicht. zou ook TE mooi om waar te zijn zijn, de shotjes zijn onderhand net zo groot als 1 yakult en je zou er in een week minimaal 5 kilo ofzo mee afvallen haha
     
  3. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

  4. wondertjuh

    17 okt 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    het lijkt mij idd ook dat het onzin is, maja je weet immers nooit, en als je zoo graag wilt afvallen en zo genoeg heb van je eigen lichaam, ziet zulke reclame er wel heel aantrekkelijk uit haha
     
  5. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Net als die afval chocolaatjes, veel te mooi om waar te zijn.
     
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Als zoiets bestond, dan schreven dokters massaal deze middelen voor en waren er geen mensen meer met overgewicht.;)
     
  7. singa

    singa Niet meer actief

    Heb je al eens laten uitzoeken waarom je zo traag afvalt? Misschien doe je onbewust toch dingen niet goed.
    Het kan ook zijn dat er een medische reden is. Bij mij werkt mijn schildklier niet goed waardoor je dus aankomt. Erg fijn als je je zwangerschapskilo's wilt kwijt raken ;)
    Op schildklier.nl kun je de klachten en symptomen vinden. Misschien heb je er wat aan.
     

Deel Deze Pagina