boos !! terecht of hormonen ??

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    ik ben boos op men sm ! het zit zo ; men meid is nu in een fase ik wil en moet iets doen . staan vind ze niet meer voldoende nee ze wil stappen ;) natuurlijk lukt dit niet zoals ze wil , ze is maar 8maand en half en ze valt wel eens . dan begint ze het op een krijsen te zetten tot ze weer staat en haar handjes lost . men sm zegt altijd ja dat heeft ze weer van haar moeder ze want mijn zoon was zo niet !! alles wat wat minder is heeft ze van mij en al de mooie leuke dingen heeft ze van papa volgens sm . ik ben dit zo beu !! ik heb haar derop aangesproken en haar antwoord ?? ja dan heb je men zoon bedrogen kan niet anders want zo is ie niet !!! pardon ?? ze kent hem van geen kanten hij deed alles achter haar rug om . omdat hij niets mocht enzo ... maar ik vind dit wel tever gaan !! als men meid huilt en ik wil naar haar toe duwt ze me opzij en pakt haar zelf om te troosten :x ik baal hier van en als ik er iets van zeg ben ik de slechte !!! men manlief vind dit ook niet kunnen maar ja hij mag ook niets zeggen of het is ruzie !!! ligt het aan de hormonen ?? of ben ik terecht boos ???
    qua eten is het net hetzelfde zij beslist wat ons meisje mag eten en wanneer :$
    pfff dames ik hoop zo dat de problemen met ons appartement snel opgelost zijn dat we terug naar huis kunnen want ik haat dit !!!
    sorry voor het warrige verhaal moest het even kwijt

2. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Pardon zij beslist wat je kindje eet en wanneer? Nooit! Maar als je bij hun in woont heeft zij natuurlijk ook haar ritme, eten jullie allemaal samen? Als je meisje met de pot mee eet snap ik het wel een beetje. Maar als je alles zelf maakt dan neehoor, jij hebt toch altijd het laatste woord als moeder.

3. Gravid

Gravid Niet meer actief

Als ik je verhaal zo lees, vind ik je niet onterecht hoor, het is jou(jullie) kindje, dus jij en je man bepalen ook hoe of wat.
    Begrijp dat jullie bij je schoonmoeder in wonen, maar dan nog vind ik niet dat ze kan beslissen over jullie kindje.
    Het hoeft natuurlijk niet gelijk kwaad of onvriendelijk, maar zou er wel wat van zeggen.
    En snap dat je het beu bent om steeds maar te horen dat ze alle 'slechte' dingen van jou heb.
    Ook daar zou ik persoonlijk gewoon wat van zeggen.

4. peekaboo

ik maak altijd men meid haar eten !! en die van mij en men man ook ! en soms eten wij mee met haar of zij met ons !

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    hihihi mijn man roept dat altijd, dat als iets niet goed is, het ZIJN zoon is, en als alles goed is, is hij mijn zoon :) Maar ik bedoel er verder niets mee.

Maar om nou te zeggen, dan heb je mijn zoon bedrogen, vind ik wel ver gaan. Ik had waarschijnlijk wel als antwoord iets over de melkboer gezegd. Wat een stomme opmerking.

En zij bepaald toch niet wat en wanneer je kleintje eet... dat doe jij. Ik zou ook boos zijn.

6. peekaboo

momenteel wonen we inderdaad bij haar in door omstandigeheden waar ik ook al een topic over geopend had ! maar zoals jij het zegt is eht inderdaad al de slechte dingen heeft ze van mij heb haar de vriendelijk op aangesproken en dan gaat ze me uitschelden en zeggen dat ik men man dan bedrogen heb omdat ze dat absoluut niet van hem heeft !:$:x

7. peekaboo

die opmerking over de melkboer heb ik ook al eens gemaakt ! maar dan is het zo dat ze me `verwittigd`dat als ik haar nog eens uitlach ik maar naar huis moet maar dat men dochter dan niet mee mag omdat het daar geen leven is voor een kind ! dat snap ik maar heuu vind dit heel grof en ver gaan hoor

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hm beetje vreemde reactie van haar, en vind ik niet kunnen!

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Begrijp ik goed dat jullie tijdelijk bij haar wonen?
    Moeilijk hoor... als je schoonmoeder zo'n typetje is, dan heb je de kat op het spek gebonden. Niet dat het jullie eigen schuld is hoor!

Ik zou toch eens om tafel gaan, rustig uitleggen dat je graag zélf je dochter wilt opvoeden, jij beslist wat en wanneer ze eet en dat jij haar graag zelf wilt corrigeren en troosten. Mocht je er een keer niet zijn, dan mag zij dat heus doen, maar de eerst aangewezen persoon ben jij.
    En over dat op wie ze lijkt... let it go. Ik zou zeggen: ze lijkt vooral op haar zelf, en verder zou ik er gewoon niet meer op in gaan.

10. peekaboo

vind dit ook een vreemde maar vooral kwetsende reactie ! ben het echt beu !

11. peekaboo

we wonen inderdaad tijdelijk bij haar door schimmel , vocht , lekkage, enzo in onze woning lig in proces met de huisvestigingsmaatschappij en 7december moeten we terug naar de vrederechter . ik heb haar al heel rustig op aangesproken maar dan hoort ze niet wat ik zeg of words ze plots heel boos ofzo vind het echt moeilijk en vooral irritant

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Als ik jou was zou ik je SM maar eens flink op haar nummer zetten!

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nu ik je reacties nog eens lees betwijfel ik of om de tafel gaan helpt, maar je kan het altijd rustig proberen.
    Probeer in elk geval altijd maar als meest volwassene te reageren. Als zij ergens heel heftig op reageert ofzo, blijf gewoon rustig en laat je niet verleiden tot een woordenwisseling of ruzie. Loop desnoods even weg.

Verder is het natuurlijk tijd uitzitten. Ik zou zoveel mogelijk de hort op gaan.

14. peekaboo

heb ik gedaan ik ging thuis de post halen en ik mocht niet meer binnen heb een uur voor de deur gestaan !

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    pardon????????????????
    En wat zegt je vent hiervan??

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oeh nee dat kan echt niet.. alles niet.. haar oppakken als jij haar wilt troosten en bepalen wanneer en wat ze eet vind ik nog het ergste..

hoe zit het met jullie app. want kun je er geen vaart achter zetten, of een andere optie?

het is belangrijk dat jullie een gezinnetje zijn met zn drietjes, zonder je sm!

17. peekaboo

die vind het ook niet kunnen maar heuu die kan niets doen !! DAN IS HET KLINKENDE RUZIE hij spreekt haar der wel op aan hoor maar krijgt dan dezelfde reacties als ik !

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    wat een asociaal mens zeg!!!
    Blij als je dr weg kunt of niet dan!

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ze laat je niet binnen? terwijl zij je kindje heeft? Ik voel de moeder leeuw in me opkomen zeg, of begrijp ik je nou verkeerd?

20. peekaboo

ik heb nu gebeld met de gemeentedienst en die gaan horen voor me mag morgen terug bellen ... verder heb ik ook alles klaarliggen met fotos enzo in 4voud klaar om te versturen naar de minister van wonen en gezondheid vragen of ze dit normaal vinden ! anders is de eneige oplossing nog verhuizen naar privewoning ben al aan het rondkijken maar dit is ook niet zo van zelfsprekend aangezien de beste en goedkoopste huisjes op het `platteland`zijn we geen auto hebben en er daar ook niet veel werk te vinden is maar als het echt niet anders kan tja met plezier hoor !

Deel Deze Pagina