Hoeveel tijd besteden jullie hier en hoe doe je dat met je gezin, werk en huishouden? Hier tussendoor, vaak in de avond na werk even ZP, op werk soms heel even in de pauze als ik er tijd voor heb en thuis gaat m'n zoon voor, maar heb soms het idee dat ZP appartementen heeft voor sommige leden haha het lijkt alsof ze er wonen. Dus ben benieuwd hoe doen jullie de tijd verdelen van alles?!
De laatste tijd weer best veel, ik denk dat ik zeker op 2 uur kom op een doordeweekse dag en in het weekend of vrije dag vrees ik meer... Hangt overigens wel af hoe druk ik het heb met andere (belangrijke) dingen
Ik tussen het huishouden door. Vroeger rookte ik een sigaret na een klusje, nu zit ik dan 5 minuutjes op zp. En vaak in de middag even als chill momentje een half uurtje. En de avonden als de kids slapen en mijn man werkt of weg is vaak tot te laat. Dan zit ik half op zp/half tv te kijken. Ik denk alles bij elkaar zo een 2,5 uur per dag op zp zit.
Elke avond wel. Maar ik merk dat sommige topics zo snel gaan dat ik het nauwelijks meer kan volgen of bij kan houden. Ook zijn topics vaak al de hele dag bezig en al bladzijdes vol. Dan val je er zo midden in. Soms baal ik daar wel van want ik vind het wel heel gezellig dat geklets en als je ook echt de insite jokes snapt.
Veel teveel. Maargoed ik gebruik geen facebook dus dat compenseert weer. Nu kijkt mijn vriend de hele tijd voetbal dus als dat weer klaar is zal ik hem wel weer vaker spreken
Half uurtje per dag, als de kids in bed liggen. 10 jaar geleden toen we nog dachten dat we zwanger konden raken had ik een zp obsessie geloof ik...
Veel te veel! Maar door de bijwerkingen van de ivf medicijnen icm mijn chronische ziekte kan ik niet zo veel.. Als ik weer dingen kan ga ik afkicken!
Als ik er tijd voor heb, veel, heb ik er geen tijd voor dan niet. Het is niet zo dat ik er voor thuisblijf of zo. Meestal heb ik tijd, dat dan weer wel Mijn man kijkt 's avonds altijd tv, ik niet, vind daar niks aan, dus hang ik lekker hier rond.