Helaas heeft onze poes vlooien. Had ze al gezien dacht ik, maar vriend beweerde 100% zeker te weten dat het geen vlooien waren. Vandaag kwam ik er weer een tegen en toen ben ik gaan kammen, jawel, vlooien. Niet heel vanzelfsprekend want ze komt alleen op de balkons, verder niet buiten. Maargoed, zitten er nu dus echt, helaas is het weekend, ik kan morgen spul ervoor halen maar pas avonds toedienen ivm werk. Hebben jullie tips met wat ik nu al kan doen? Dekens enz heet wassen? Zoontje heeft toevallig sinds vanmorgen rode blues op armen, benen, nek en gezicht, geen idee of dat ook vlooienbeten zijn... Maar voel me nu al schuldig terwijl ik e niks aan kan doen. Baal enorm dat ik het nu op zaterdagavond ontdek. Maar waar moet ik nu dus beginnen?
Je kat zoveel mogelijk kammen en zoveel mogelijk van die krengen pletten nu en mandjes, krabpalen, kussentjes ed heel erg goed stofzuigen met de stofzuigermond, en inderdaad spullen die gewassen kunnen worden, nu uitwassen. Succes ermee.
Thanks, ga nu gelijk de bank en de kattenpaal uitstofzuigen. De dekentjes op de bank ga ik even op het balkon leggen en morgen gelijk heet wassen (zoontje slaapt nu dus de wasmachine kan niet meer aan vanavond). Heb gelijk overal jeuk