Ook niet in den haag maar wel heeel dichtbij De baby-fotograaf - welkom! bionda heeringa. goedkoop en prachtig resultaat
Ik ken er een in Den Haag, Arjen Eeken. Hij is niet goedkoop maar zo goed! Hij heeft onze trouwreportage gedaan en onze kids in de studio gehad. Hij is trouwens ook nog eens erg aardig.
Ze is al genoemd, maar inderdaad Bionda Heeringa, zij zit in Delft en maakt echt de allermooiste baby- en kinderfoto's die ik ooit heb gezien. Wij zijn een paar weken geleden met mijn zoontje geweest, en de foto's zijn zo schitterend! 2 vriendinnen van mij zijn ook met hun kids geweest, allebei met hetzelfde prachtige resultaat. Bionda neemt uitgebreid de tijd, en weet precies hoe ze de aandacht van de kleintjes kan trekken en hoe ze ieder momentje op film weet te vangen. Echt een aanrader, ik ga in de toekomst zeker nog eens terug.
Wat ik ook nog eens heel fijn vind bij bionda is dat je alle fotos meekrijgt op cd en daarmee kan doen wat je zelf wil
bij margjefotografie.nl krijg je een link waarbij je alle foto's kunt downloaden en idd ook zelf mee doen wat je zelf wilt! dus geen dure afdrukken!
JB Photography | Facebook Zou even bij haar kijken. Ze maakt hele mooie foto's en vraagt volgens mij ook niet veel. Sinds kort heeft ze ook de beschikking over een fotostudio. Ze richt zich vooral op newborn tot kleuter en zwangerschapsfotografie. jbphotography@ziggo.nl
hai, pic a boo van Eveline Flamand!!! zij zit in rotterdam maar komt ook bij je thuis...maakt veel foto's van o.a. mensen die zwanger zijn, pasgeboren baby's etc...heeft ook leuke spulletjes om de foto's met kids extra speciaal te maken...misschien even op haar site kijken..