babyfotograag Den Haag

Discussie in 'De lounge' gestart door gaab27, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik ben opzoek naar een babyfotograaf in Den Haag.
    Wie heeft een aanrader?

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
  3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
  5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ken er een in Den Haag, Arjen Eeken. Hij is niet goedkoop maar zo goed! Hij heeft onze trouwreportage gedaan en onze kids in de studio gehad. Hij is trouwens ook nog eens erg aardig.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Ze is al genoemd, maar inderdaad Bionda Heeringa, zij zit in Delft en maakt echt de allermooiste baby- en kinderfoto's die ik ooit heb gezien. Wij zijn een paar weken geleden met mijn zoontje geweest, en de foto's zijn zo schitterend! 2 vriendinnen van mij zijn ook met hun kids geweest, allebei met hetzelfde prachtige resultaat. Bionda neemt uitgebreid de tijd, en weet precies hoe ze de aandacht van de kleintjes kan trekken en hoe ze ieder momentje op film weet te vangen. Echt een aanrader, ik ga in de toekomst zeker nog eens terug.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wat ik ook nog eens heel fijn vind bij bionda is dat je alle fotos meekrijgt op cd en daarmee kan doen wat je zelf wil

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    bij margjefotografie.nl krijg je een link waarbij je alle foto's kunt downloaden en idd ook zelf mee doen wat je zelf wilt! dus geen dure afdrukken!

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dank jullie wel ik zal eens kijken op de websites.

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    JB Photography | Facebook

Zou even bij haar kijken. Ze maakt hele mooie foto's en vraagt volgens mij ook niet veel.
    Sinds kort heeft ze ook de beschikking over een fotostudio. Ze richt zich vooral op newborn tot kleuter en zwangerschapsfotografie.

jbphotography@ziggo.nl

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Simone Janssen uit Den Haag. Maar er zijn er 2 dus die met de witte website. Zij is steengoed!

12. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hai, pic a boo van Eveline Flamand!!! zij zit in rotterdam maar komt ook bij je thuis...maakt veel foto's van o.a. mensen die zwanger zijn, pasgeboren baby's etc...heeft ook leuke spulletjes om de foto's met kids extra speciaal te maken...misschien even op haar site kijken..

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Arjen Eeken in Leidschenveen schijnt wel erg goed te zijn. Volgens mijn vriendinnen dan ;)

Deel Deze Pagina