Ik twijfel een beetje wat ik moet doen nu..... Lig ondertussen sinds 1.00 op bed en een hond van een van de buren (weet niet welke) is nu al uren lang aan het blaffen en janken aan 1 stuk door, het houdt maar niet op en ik kan er echt niet van slapen. Normaal gesproken hoor ik nooit een hond uit de straat de hele nacht blaffen en vraag me dan ook af of er misschien iets aan de hand zou zijn. Weet ook even niet zo goed wat te doen nu. Ben zelf een held op sokken, dus de straat op gaan om te kijken bij welke buren het is op dit tijdstip gaat mij net even iets te ver. Is het normaal dat een hond ineens dit gedrag gaat vertonen, of moet er dan toch echt iets aan de hand zijn? Iemand dit wel eens meegemaakt? Als het straks op een redelijke tijd nog steeds zo is ga ik natuurlijk wel even poolshoogte nemen...
Je kunt denk ik heel goed politie bellen (de niet spoedlijn). Zij rijden waarschijnlijk toch rondjes en dan kunnen zij even kijken... Dat zou ik doen. Succes!
Misschien een nieuwe pup ergens of een 'nieuwe' oudere hond die niet gewent is alleen te zijn snachts. Maar ik zou inderdaad ook de politie hebben gebeld om even te kijken.
Ik heb uiteindelijk een buurvrouw geappt die iets verderop in de straat woont en waarvan ik vermoedde dat zij naast de hond zat. (Heb niet t nr van de mensen die de honden hadden) Zij lag er ook wakker van en gaf aan dat t idd haar buurhond was. Buren zijn op vakantie en er zit nu iemand anders daar in huis. Hond heeft waarschijnlijk last van heimwee naar z'n baasjes gehad vannacht. Geen erge dingen dus gelukkig!