Dit is de 3e ronde voor ons, en we hopen dat dit de maand wordt dat ons kindje wordt verwekt! Valentijnsdag zou precies goed uitkomen.. Ik ben 30 jaar en mijn vriend is 31. heb een cyclus van 28 dagen, dus nu de lengte van de maand februari! groetjes Anna
Hallo Annabuik, Mijn NOD is op 3-3-2007, het is de eerste ronde voor ons erg spannend allemaal. Heel veel succes jullie en een hele fijne valentijnsdag groetjes Pebbles.
Wat grappig dus jij bent ook een groentje met het hele zwangerschapsgebeuren? De eerste ronde was nog niet helemaal serieus, toen besloten we samen dat we wel een kindje wilden maar had geen idee van wanneer je dan een eisprong had enz (niet zo goed opgelet met biologie denk). De 2e ronde zijn we er wel voor gegaan maar ondanks allerlei symptomen (ook wel hersensspinsels genoemd) niet gelukt! Ik ben denk ook wel erg ongeduldig en besef me goed dat het misschien nog wel een tijd kan duren! groetjes Annabuik
Ja hier een groen groentje hahahaha, Ik ben al wel vijf maanden geleden met de pil gestopt om te kijken of mijn cyclus regelmatig is en hoe dat dan allemaal in elkaar zit.*28*26*30*29*28* Wel lastig in het begin om zo lang te wachten maar nu is het wel fijn dat we weten dat mijn cyclus toch best regelmatig is. (best trots op mijn lichaam) Nu gaan we er voor en maar heel hard hopen en mijn best doen om mezelf niet helemaal gek te maken met hoop aan het eind van deze cyclus.... Het kan idd wel even duren voor het zo ver is maar ook ik ben vast heel ongeduldig... Het lijkt me ook zo'n feest om het iedereen te kunnen vertellen enzo en om een zwangerschap mee te maken droom droom droom hahahahah We zien het wel en gaan goed ons best doen dat is ook geen straf . Heel veel succes jullie. Groetjes Pebbles.
Ik zie net dat er een speciaal NOD-forum is, ik ben echt groen hier! Zit ik een bericht hier te posten nou ja, gelukkig reageert er nog iemand haha. Was ook al een tijdje gestopt met de pil, maar niet echt bijgehouden wat precies het aantal dagen waren. Het was in ieder geval regelmatig en zo rond de 28 dagen. Merk wel dat ik er veel mee bezig ben en dat het hele internet afspeur naar informatie. Las net dat stukje wat ook hier op het forum staat, "we vrijen al jaren verkeerd", dat is interessant om te lezen, het houdt dus eigenlijk in dat als je ongesteldheid over is dat je het beste elke dag moet klussen haha, dat zal mn vriend leuk vinden! ik wens jullie ook heel veel succes! groetjes Annabuik