vocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stef82, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    he dames,

ik weet niet maar heb echt enorme last witachtig vocht uit mijn tepels... :oops: soms kan ik blijven knijpen en er blijft steeds vocht uit komen.. het lijkt wel melk :confused:

heeft iemand hier ook last van?

groetjes stef

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Geen wit vocht maar meer waterachtig. Is mij nu 2 keer overkomen uit 1 borst.

3. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    ja maar jij bent zwanger ? dan is dat toch normaal?

xxx

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Klopt, dan heb je dat soms. Geen idee wat het bij jou kan zijn.

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Stef, aan je banner zie ik dat je een hele lange cyclus hebt.
    Wanneer ben je gestopt met de pil dan? Want het zou ook aan
    het ontpillen kunnen liggen.
    Dan krijg je ook allerlei kwaaltjes die op zwangerschapskwaaltjes lijken.
    Ikzelf heb toen andere dingen gehad waar ik last van had, dus geen
    melk uit mijn borsten. Maar het zou heel goed kunnen als het daar aan ligt.
    In ieder geval veel succes ermee!

Hartje1

6. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Hmm, melk uit je borsten terwijl je niet zwanger bent zou kunnen betekenen dat je een te hoog gehalte aan prolactine hebt. Hou het even in de gaten en laat anders je bloed even prikken.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Ik heb het ook gehad en heb bloed laten prikken, mede omdat ik niet ongesteld werd, hetzelfde als bij jou dus. De kans bestaat dan inderdaad dat je prolactine verhoogd is, net als bij borstvoeding (maar dan moet het hoog zijn), veel vrouwen worden daardoor niet ongesteld tijdens de borstvoeding.

Bij mij was het goed, andere hormonen in principe ook, alleen bleek dat ik pco heb. Waar die melk vandaan kwam, geen idee, waarschijnlijk gevoeligere klieren door het stoppen met de pil. Niet meer aankomen in ieder geval, was het advies van mijn gyn.

Ik zou bloed laten prikken op verschillende hormonen om wat dingen uit te sluiten.

groetjes,
    Snoopy

8. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    jeetje wat een gedoe... hoopte gewoon dat het een standaard ontpillingsverschijsel zou zijn?! :cry: ik heb besloten dat als ik eind maart nog niet ongi ben maar naar de huisarts moet gaan... ben bang voor negatieve berichten! waarom kan mijn lijf niet gweoon ongi worden en doen wat ie moet doen? :x

balen zeg! :rolleyes:
    maar wel super bedankt voor jullie altijd snelle reacties! dikke kussen voor jullie llemaal! :p

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik had het van de week ook, wist niet wat me overkwam. Wit vocht kwam er uit. Aanstaande woensdag is mn nod, maar kan me bijna niet voorstellen dat ik van 1 keertje gesceurd condoom (vanwege komende operatie nog ff zo) zwanger ben geraakt. ben nog maar 1 maand gestopt met de pil na m 17 jaar gebruikt te hebben.
    Zou wel leuk zijn.

Deel Deze Pagina