Ik weet het niet precies zal eind 2005 zijn.Toen onder een andere naam. Wel actiever met mee schrijven toen. onder tussen 3 kindjes 7, (morgen)6 en 4. Ik herken alleen puk nog die heeft een zoontje van de zelfde leeftijd als mijn oudste. Zat toen geloof ik in de aug mama s.
Hier lid sinds 2005, het forum bestond toen ook echt nog maar net een maand of 4/5 Toen had zp nog een hele andere layout en wat waren we boos toen het ging veranderen hihi Ik kan mij nu niet eens meer voor mij halen hoe het toen was Was toen ( eerlijk gezegd ) vele malen leuker. Mensen respecteerde elkaar nog ondanks de verschillende meningen, er kon gediscussieerd worden zonder hevige ruzies. Heb hele leuke mensen leren kennen door Zp maar helaas ook minder leuke mensen. Hele fijne vriendschappen overgehouden en nog steeds contact met een aantal dames. Voel mij trouwens ineens heel oud hahaha 9 jaar geleden, jeetje.
Lid sinds 2008, wel sinsdien 1x mijn naam veranderd. Tijdens de 1e en 2e zwangerschap schreef ik redelijk actief me, laatste 2 jaar kom ik alleen nog regelmatig even spieken
Volgens mij wel ja, was toen een beetje een lay out die je nu voornamelijk ziet op die gratis forums.
Ik ben lid geworden in maart 2006, ik kom hier dus al 8 jaar. Toen zag zwangerschapspagina er nog heel anders uit en werd je nog persoonlijk gefeliciteerd in de lounge als je jarig was het was toen nog een stuk persoonlijker. Ik heb het even opgezocht en was het 1057e lid. De reden dat ik lid werd was mijn miskraam, waar ik info over zocht. Inmiddels heb ik 2 zoontjes van bijna 7 en ruim 4 jaar. Onze kinderwens is vervuld, het is mooi zo. Ik kom hier niet meer dagelijks, af en toe in de lounge en bij peuter/kleuter/schoolgaande kinderen. Ik vind dit nog steeds een superforum, alleen voel ik me al wel wat oud tussen de jonkies met mijn 38 jaar. Kunnen we niet een clubje 'oudgedienden op zp' oprichten ofzo?
Ik zit hier net iets langer Ben hier terecht gekomen toen ik net zwanger was van mijn oudste. Inmiddels hebben we 3 zoontjes. Gr MB2005.
Ik was toen 16, eerste vriendje eerste keer seks en toen als de dood om zwanger te worden. Dus hier toen aangemeld en vragen gesteld toen jaren niet meer actief geweest tot 2011 / 2012 weer gaan lezen en kinderwens groeide steeds meer en nu dan uiteindelijk zwanger.
Sinds 2007 lid dus 2 jaar later. En ja inmiddels kinderwens vervuld twee maal zelfs Maar nog steeds een trouwe ZP verslaafde wel andere naam inmiddels ivm meelezer..
Ik ben een voornamelijk meelezer vanaf sept 2006. Hier gekomen bij mijn eerste zwangerschap ,? Is toen , helaas, geëindigd in een mk. Nu 4 gezonde kids en 3 miskramen verder.
Ik zit hier vanaf 2008. Hier terecht gekomen door mijn eerste zwangerschap die helaas toen is geëindigd in een mk. Snel daarna zwanger geraakt van onze zoon en hier altijd blijven rondhangen.
Lid sinds juli 2007. Ik zocht info over miskramen. Ik had er net 2 achter de rug, eentje heel recent en met 16 weken zwangerschap. Uiteindelijk heel actief gaan schrijven bij een miskramenclub en de SMEPclub(zwanger worden). Nu lees ik regelmatig nog mee... Ik heb een dochter van 5 en na de zomer gaat mijn spiraal eruit!
Ik ben lid sinds 2008, daarvoor las ik wel zo nu en dan alleen mee. Inmiddels heb ik wel een nieuw account gemaakt. Ik was gestopt ,maar miste het toch
Ik zit hier vanaf oktober 2005. Wij probeerde toen zwanger te raken. Uiteindelijk november 2006 ons eerste kindje gekregen. Ik lees nu nog voornamelijk mee en plaats zo af en toe ergens een bericht.