Elvira: mooi om te horen dat jullie nu het geluk op een andere manier dan gedacht toch gevonden hebben. Kan me voorstellen dat je heel veel mensen hebt zien gaan. En wat mooi zoals je schrijft "Gelukkig zijn ze gegaan met een goede rede." Hey Skyscrapper: je nickname gaf het weg , en je puberende aap. Alles goed bij jullie? MVL: niet voor nog een kindje? Weet je het zeker. Verder ook hallo aan alle andere dames uiteraard. Of ik ken jullie nog niet, of ik herken jullie niet... Kan beide natuurlijk. Ik ben ook een tijdje van de radar geweest. We zijn inmiddels alweer een tijdje bezig voor nummer 2. Zijn ook het circuit weer ingegaan. Morgen eerste IUI poging... Toch wel weer heel erg spannend!
Succes morgen Knuffel! Hier a.s. zaterdag de geslachtsbepaling. Kijken of het nu wel in 1x lukt het geslacht goed te hebben. Hugo zou een meisje worden.
Hier ook nog een oudje Die nog een paar extra rondjes in de MMM draait Mykelti, we waren destijds gelijk zwanger. Fijn dat je nu eindelijk weer op de goede weg bent! Zara en Esser ken ik ook nog! Esser, jij was toch weer een 4e ICSI gestart? En Zara, hoe is het met jou en je spannse schone? Het oude babyrinth (die velen waarschijnlijk wel kennen) is verder gegaan via de app. Daar zijn we nog met 11 meiden van ZP actief op. Maar ik merk dat ik tijdens m'n behandelingen toch nog graag even op ZP dool.
Hier ook een oudje Sikki ken jou wel.. Hypo volgens mij heb ik met jou in een topic geschreven 100 jaar geleden. Zit hier sinds 2008 eerst onder een andere naam.
Hier ook al lange tijd lid. In 2010 van naam veranderd en sindsdien nog dezelfde. Ik begon als oOMissCOo
Sikki, hopelijk lukt het bij jou ook snel weer. Kan me je helaas niet herinneren. Had je toen dezelfde naam? Knuffel, hoe is de IUI gegaan?
Hmm ja ik zit er ook al sinds begin 2007, daarvoor alleen een meelezer geweest. Maar heel veel namen herken ik niet meer hoor, ben daar ook niet echt mee bezig. De eerste zoveel jaar heette ik trouwens Astrid85 Maar dat is ook al weer 6 jaar geleden denk ik. Voordat naamsveranderingen 'hip' werden, haha.
Ja alles goed, De grote aap mag gelukkig volgende week weer (voor nog een paar keertjes) naar de psz en naar het kdc waar hij sinds 1 dec. ook naar toe mag. En volgende week ga ik bellen voor de wendagen van de kleuterschool! Meneer mag nu echt naar "school" Jouw boefje mag zeker eind volgend jaar naar de psz? Spannend hoor de mmm weer in. Hopelijk lukt het voorspoedig! Hier geen plannen meer voor uitbreiding, ik vind aan elke hand 1 aapje wel genoeg.