Portie stress doet bij mij altijd wonderen Ik vind herbalife 3x niks. Heb het 2 of 3 x in mn leven geprobeerd. De 1e 5shakes gaan nog, maar daarna walg je er al van (ik tenminste). Bovendien als je ermee stopt kom je net zo hard weer aan al dan niet dubbel. Ik blijf erbij. 3x per dag gezond/ normaal eten. Fruit tussendoor, veel water en lichaamsbeweging. Bij afvallen gaat het om je levensstijl veranderen. En is nog goedkoper ook dan die dure shakes
Nou lees ik hier wat over het cambridge dieet, maar daar moet je toch ook voor betalen? En wat kost zoiets nou ongeveer? want dat kan ik niet echt op internet terug vinden helaas.. Heb namelijk misschien ook wel interesse en hoop dat iemand mij daar wat meer over kan vertellen... Heb zelf al wel eens herbalife geprobeerd maar vond het niet echt een succes, ik viel er wel mee af en raakte ook wel cm's kwijt.. maar toen ik er mee gestopt was zat et er ook zo weer aan helaas.
Cambridge kost voor een hele week rond de 48 euro, dan vervang je alle maaltijden. De begeleiding is gratis, alleen betaal je voor de intake 17,50. Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.
Klopt. Ik betaal nu 53.30 hahah om heel precies te zijn. dat zijn dan 14 shakes en 7 repen. Maar die repen mag je pas na 3 weken... Ikzelf volg het dus nu en heb en ben zo blij dat ikdit ben gan volgen. Ben een maand geleden begonnen en ben echt al veel afgevallen.
Ik mag volgende week pas aan de repen, haha..dus dan is het voor mij per week ook duurder. Ik heb ook de bouillion en de limonade, maar dat zijn extra kosten die je niet per se hoeft te maken natuurlijk. Hier gaat het afvallen ook goed hoor, word er helemaal blij van. Hoeveel wil jij afvallen?
Offtopic (sorry): Ik begin dinsdag met Cambridge. Hebben de dames die dit ook doen of willen gaan doen, zin om mee te kletsen in het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/240524-afvallen-cambridge.html ?
Crashdiëten zijn precies wat ze zeggen: je valt er in noodtempo mee af, maar het is niet bepaald goed voor je gezondheid en stofwisseling... Je zet je lichaam pardoes in een soort spaarstand, en als je stopt met het dieet kom je onherroepelijk aan omdat je lijf in die spaarstand blijft. Stop je ermee dan kom je in hetzelfde tempo weer aan (en vaak nog wel wat meer ook) omdat je je eetgewoontes niet werkelijk hebt veranderd. Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb het bij diverse mensen in mijn omgeving zo zien gaan. De enige die ik tot nu toe succesvol heb zien afvallen is een vriendin die gewoon ging letten op wat ze at, de koolhydraten drastisch verminderde, geen honger heeft gehad maar wel echt anders eet nu. En dat ook blijft doen.
Veel. Moet voor mij gewicht en lengte rond de 70 wegen of zo iets.. Maar ik doe het met elke keer een "haalbaar" doel. eerste doel was onder de 100 komen is nu gelukt was zo blij om die 2 cijfers te zien staan. Volgende doel is nu 85. En dat moet ook wel goed komen hahahaha En jij?