Over 2 weken gaan we over naar ons nieuwe huis alleen zoeken we nog een lamp voor boven de eettafel. We zoeken ongeveer zoiets alleen dan in het grijs ofzo HANGLAMP BRUIN 4X4 4-L 1 KAP bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs! we hebben witte muren dus willen wel een lamp met een kleurtje. Ik zoek wat inspiratie dus kom maar op met jullie tafellampen
Wij hebben al jaaaaren dezelfde, ooit bij Xenos gekocht. Half Nederland heeft / had hem geloof ik. Een goudkleurig armatuur met glazen kelkjes...
Bij ons hang de Matrix boven de eettafel... In het vorige huis stond hij beter (mooier met een wat hoger plafond), inmiddels staat de lamp op de nominatie lijst om vervangen te worden, dus ik lees aandachtig mee
Leuk dat je het vraagt.. We hebben nu spotjes Niet leuk meer en we zijn inmiddels al een half jaar op zoek naar iets anders.. leuks... Maar dat vind ik echt moeilijk
Sorry, kan je niet verder helpen. Manlief en ik zijn het niet eens over de keus van lampen, dus bij ons hangt er al jaren alleen een spaarlamp aan een draadje. Best erg eigenlijk...
Hier ongeveer de lamp van het plaatje van TS maar dan in het zwart Hanglamp VT 1 wit - Lampenlicht.nl in het zwrt dus
Ik zou graag 2 mooie zwarte lampenkappen boven de tafel willen hebben, maar we zijn nog niet aangelopen tegen hetgeen wat ik in gedachten heb. Nu hebben we een lamp waar ik enorm op uitgekeken ben. Een metalen 'staaf' met 4 witte kelkjes eraan, volgens mij 5 jaar geleden of zo bij Ikea gekocht. Je kunt het licht 'verstellen' door met je vinger de staaf aan te raken. Dat is dan wel weer handig, maar ik vind hem gewoon niet mooi meer...
We hebben exact dezelfde als het plaatje, alleen dan met 4 van die kelkjes ipv 6. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7oeNezbhrlqs_2Lw6QQJ3ytiP1lwSa1Ss8nJUh0-UVIx-S9Tf8PoFeYI9
2 simpele, beetje industriële lampen van de kwantum. Staan nu in de folder voor 30, wij hebben er nog 50 voor betaald. Grr..
niet echt hele duidelijke foto, waren hier nog aan het verhuizen, bij de kwantum vandaan, destijds 79 euro, nu volgens mij 69.
Manlief zelf gemaakt gewoon van rieten manden.bij een woonwinkel zag ik ze hangen.voor maar liefs 69,95 p.s en nu was ik nog geen 4 euro kwijt. Bekijk bijlage 207400
helaas geen lamp boven de eettafel....wel eentje boven de banken. Naast de tafel een gewone plafoniere in de keuken.. Mooie lampen gezien al hihihi
Het was even googlen, maar deze dus (wel gewoon in de winkel gekocht) Lamponline.nl In het echt is ie echt duizend keer mooier en fonkelender dan op de foto. Heb het idee dat ie bij ons boven de tafel ook robuster oogt. Ben er na 8 jaar nog steeds heeeeeel blij mee!
Wauw wat een hoop reacties al thx meiden! @woezeltje1,leuk zeg! Handige man heb jij @SyrianBeauty, deze vind ik ook heel mooi! Ben nog in twijfel of ik zoiets wil of toch een lange kap. Alleen wil ik het liefste iets wat grijs is ipv zwart of bruin.
Hier twee gewone bruine lampenkappen boven de eettafel. Hadden eerst een grote, mooie, dure aluminium lamp, maar die ging stuk en vind dit eigenlijk net zo mooi