Zijn er hier ook Lorelei-gangers?

Discussion in 'De lounge' started by Jinne1982, Apr 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    Ik lees dat veel mensen aangeven dat ze niet zo trots zijn op vrouw zijn dus dan is het festival niks voor hun, maar dat is natuurlijk niet de enige insteek. De reden dat ik zou gaan is puur voor zelfontwikkeling en in contact komen met mezelf naast het drukke dagelijks leven. En creatief bezig zijn tijdens workshops is ook leuk!
    Maar ik ben wel redelijk zweverig (hoewel je daar wel extremen tegen zult komen) dus ik kan wel wat hebben ;). Waarschijnlijk ga ik wel naar het heartbonds festival in juli, dat is gemengd en iets minder duur ;).

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

En toch lijkt het me wel wat.. jammer van de prijs, ik heb dat niet op een plankje liggen ofzo. En 3 dagen wegblijven van man en kind is ook zo radicaal voor mijn gevoel.

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Zoals ik al zei kun je het festival op verschillende manieren ingaan..heel zweverig door bvb de rode duivels te vieren in de rode tent...niks voor mij. Maar ook door zelfontwikkeling en zelfontplooiing door verschillende workshops te volgen. En dat heeft mijn kijk op de wereld doen veranderen! Eerder was ik heel afhankelijk van alles wat anderen zeiden..zou bvb nooit n dergelijk topic openen om maar bang te zijn voor kritiek. Een van de workshops ging over het vinden van je innerlijke kracht...wat zou er overblijven als je alles kwijt zou raken, je familie, je man ,je kinderen...alles. wat blijft er over om voor te vechten, wat zou jouw drijfveer zijn om nog verder te gaan met leven...heel heftig, maar zeer leerzaam!
    Dat maakt ook dat ik nu wel anders in het leven sta en heel anders naar het leven kijk..ik kan makkelijker loslaten.

4. Magickwings

Magickwings Bekend lid

Aug 22, 2006
    714
    0
    0
    Wat mooi Jinne, dat het echt een verrijking voor je bleek.
    Het lijkt mij ook wel wat eigenlijk, ik snap het hele idee erachter in ieder geval wel.
    Het geld houd me wel tegen en het feit dat het drie hele dagen is.
    Ik ga me dan toch schuldig voelen naar mijn man. ( al vindt hij het waarschijnlijk wel best)
    En bovendien ziet geen van mijn vriendinnen mij hiermee aankomen, er gaat er geen één mee, zeker weten.

Share This Page