Wat toevallig, ik heb mijn schoonmoeder (en m'n eigen moeder) met moederdag een abonnement op "OOK" gegeven en dat was inderdaad een groot succes!
hier ook een geweldige schoonmama en papa..heb ik helaas veel meer aan dan aan mijn eigen ouders...ze zijn er altijd en dringen zich niet op. Ik kan alles met ze bespreken en ze zijn altijd eerlijk in hun mening. Ik ben ontzettend gek met ze....
ja, een leuke schoonmoeder hier hoor. Kan goed met haar door 1 deur. & ach ja, ieder persoon heeft zijn gebreken. Is niet per definitie de schoonmoeder hier dus.
Hier ook een super schoonmoeder, ze heeft een super band met mn zoontje! Quinn wil er regelmatig logeren en hij wil dan niet naar huis ahahaha Ze staat dan ook altijd voor ons klaar, of helpt waar mogelijk. Kan niet anders zeggen super oma/schoonmoeder ze gaat zaterdag ook lekker mee op vakantie voor een week!!
Hier ook lieve schoonouders. Kan met beiden goed opschieten gelukkig. En inderdaad, iedereen heeft zo zijn nukken en eigenaardigheden, dus zij ook en ik ook
Hahah, ja hoor! Kan het goed vinden met mijn schoonmoeder. Ze mag alleen nooit op ons meisje passen maar daar hebben we onze reden voor, verder is het wel een lief vrouwtje hoor. Mijn schoonvader is een ander verhaal, we doen vriendelijk tegen elkaar maar ik mag hem niet. Hij heeft gewoon iets inzich wat mij niet bevalt, vertrouw hem niet.
Mijn schoonouders zijn hele lieve mensen. Ik kan alles met mijn schoonmoeder bespreken, en ook heel eerlijk tegen haar zijn. Mijn schoonvader hecht heel veel waarde aan mijn mening en ik kan alles tegen hem zeggen. Dingen die hij van zijn vrouw of kind niet wil aannemenn, neemt ie van mij juist wel weer aan. Het zijn echt lieverds en voor mij net zo belangrijk als mijn eigen ouders!
Ik kan ook prima opschieten met mijn schoonmoeder (en dat kon ik ook met mijn schoonvader, alleen is hij begin deze maand onverwachts overleden aan een hartstilstand). Ze past 1 dag in de week een dagje op ons mannetje, zijn we superblij mee en nu schoonpaps overleden is, gaan we wat vaker naar haar toe of net zoals afgelopen weekend, halen we haar een dagje, vindt ze heerlijk, beetje tutten met dr kleinzoon hihi.. Wij hebben ze (zowel ouders als schoonouders) pas een mooie foto (20x30) van meneertje gegeven, waren ze heel blij mee. Geld willen ze niet hebben voor het oppassen, dus we verzinnen af en toe wel n aardigheidje..
Ik heb ontzettend lieve schoonouders! Ze hebben al zoveel voor ons gedaan en volgens mijn vriend ben ik de schoondochter die ze altijd al hadden willen hebben dus het werkt 2 kanten op geloof ik. (Ze konden niet goed overweg met de ex van m'n vriend en ook met de vrouw van m'n zwager botert het niet dus ik was een regelrechte meevaller waarschijnlijk! ) Voor mij zijn ze een soort surrogaat-ouders want mijn vader leeft niet meer en mijn moeder woont 300 km. verderop dus die zie ik niet zo vaak als ik zou willen. Dus dat maakt het extra fijn dat we zo'n goede band met ze hebben.
Hier ook een hele lieve schoonmoeder. Vooral sinds ik zelf moeder ben, steeds meer respect voor haar gekregen. Mijn eigen moeder is 6 jaar geleden overleden en aan mijn moeder kan ze natuurlijk niet tippen, maar het is echt een schat!!!
Het is zeker niet zo dat ik mijn schoonmoeder niet mag. Ze is ontzettend lief, bedoelt alles heel goed en wil heel veel voor ons doen. Maar we kunnen op een of andere manier niet heel goed met elkaar. Ik waardeer haar echt en heb geen hekel aan haar, maar we zijn geen beste vriendinnen
Jazeker! Een hele lieve schoonmoeder. Vorige 's ochtends om half negen gebeld dat wij allebei ziek in bed lagen en om negen uur stond ze op de stoep. We kwamen terug van vakantie en ik had een schitterend herfststuk aan de voordeur hangen en eentje in de woonkamer
Jazeker, ik ben erg gesteld op mijn lieve schoonmoeder en ik waardeer haar enorm als oma en moeder van mijn partner En heeeeel soms.. is ze gewoon een echte schoonloeder!