Ik heb ook super schoonouders, staan altijd voor ons klaar. ( wij ook voor hun) Nu ben ik ook niet echt de moeilijkste in omgang dat scheelt ook denk ik. Mijn vriend is ook blij met zijn schoonouders.... Dus het kan wel.
Ik eigenlijk ook, al vind ik het wel moeilijk om dat te zeggen.... Hou heel veel van mijn moeder, maar ze is wel totaal anders dan ik. Met mijn schoonmoedet heb ik veel meer raakvlakken, zij begrijpt mij gewoon beter....
Sinds wij 2 jaar geleden 200 km verderop zijn gaan wonen, is de band goed! Nu wil ik sowieso niet dat mijn moeder of schoonmoeder een oppasvoma wordt, daar staan mijn man en ik niet achter, dus dat gezever hebben we iig niet Ik ben met mijn schoonmoeder afgelopen vrijdag naar een meet & greet met Chantal van Gastel geweest, daarna heerlijk uit eten en lekker geshopt. Was erg gezellig en ik hoop dat ik wat vaker van die dingen met h aar kan doen. Ik ben erg blij dat we zonder spanningen op een verjaardag kunnen zitten, en gewoon gezellig kunnen kletsen
Ik ook!!!! Ze is dan wel erg ouderwets, maar we kunnen goed met elkaar opschieten! Ze staat ook altijd voor ons klaar! Helemaal nadat mijn schoonvader is overleden heb ik een heel goede band met haar gekregen!
Hier ook hele lieve schoonmoeder en schoonvader...hebben mij zelfs een jaar in huis gehad...zou ze niet willen ruilen..
Ik heb ook schatten van schoonouders. Ze staan altijd voor ons klaar als het nodig is en andersom natuurlijk ook. Natuurlijk is er wel eens onenigheid maar dat is ook altijd zo weer over. We hebben niet altijd dezelfde ideeën wat de opvoeding maar vind het wel weer fijn dat als een van mijn kinderen daar is dat ze hun eigen ideeën aan de kant zetten en dezelfde regeltjes opleggen die thuis gelden. Je hoort wel eens dat er schoonmoeders zijn die kinderen bijvoorbeeld toch iets te eten geven wat de ouders niet willen. Hier is het zo dat ze altijd even vragen wat mijn kinderen wel en niet mogen eten, drinken of doen en daar passen ze zich dan aan. Heel fijn allemaal.
Ja ik mag mijn schoonmoeder heel graag! Maar ondanks dat heb ik ook wel topics geopend over irritaties over/door mijn s-moeder. Je soms heel erg irriteren (vaak door mijn eigen onzekerheid of misverstanden) betekend niet gelijk dat je haar dan niet mag. Dat zijn twee verschillende dingen vind ik.
Mijn schoonmoeder is echt geweldig!! Ze staat altijd klaar en is ontzettend goed en lief met mijn zoontje!! Ik ben dan ook graag daar! Mijn zoontje weet zelfs al waar ze wonen, want als we er langs fietsen wijst hij naar het huis en roept heel hard die!!!!!!!!