Zijn er hier ook niet gelovigen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anabella, 3 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hihihihi annabella wat een geweldig onderwerp heb je weer gekozen ;)
    Ik vind extreem gelovigen best wel eng hoor van die types die je willen bekeren en je vertellen als je niet gelooft in de hel zal belanden mmmmmm niet echt om te juichen.
    Ik houd me bezig met Wicca maar dat wil niet zeggen dat ik een ENG of Zweverig type ben integendeel ik sta met beide beentjes op de grond hoor .
    Geloof is wat ieder mens weer anders beleeft en velen hebben hier steun aan ik zal de laatste zijn om een ander te beoordelen .
    Ik geloof werkelijk niet in het adam en eva verhaal de evolutie idd wel, echter ben ik van mening dat alles en iedereen toch energie nodig heeft om te kunnen groeien, ademen en vooral te kunnen leven en die moet toch ergens vandaan komen.

xxx jet

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mijn vader was streng gereformeerd en mijn moeder was protestant (dat kon 32 jaar geleden natuurlijk niet, maar dat terzijde), ik ben met de bijbel opgevoed (niet met naar de kerk gaan op zondag) en toen ik 18 was heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik er allemaal niet in geloof...

Ik geloof wel in het "leven op een juiste manier", dus niet anderen bewust pijn doen, normen en waarden. Mijn overtuiging is altijd geweest: ALS er iets is als ik dood ben en ik zal me moeten verantwoorden dan weet datgene (een god? Een allah?) dat ik met een gouden hart heb geleefd en ik denk dat het daarom gaat in het leven.

Daarboven op is mijn vriend katholiek... hahaha. Lekker gemengd nest.... Ik heb respect voor mensen die wel geloven, maar ik vind niet dat ik naar de kerk zou moeten gaan om te geloven, maarja, dat moet een ieder voor zich weten.

Wat een lang verhaal he, sorry! Haha. Samengevat: ik geloof NIET, maar ik denk dat er misschien wel meer is tussen hemel en aarde....

liefs,

Fem

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat ben ik met je eens!

Deel Deze Pagina