Wat spannend zeg! Heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het meevalt... En over de uitspraak van de huisarts, ik vind het juist wel fijn als een arts verteld waar hij aan denkt. Ipv het wegwuiven met een virus terwijl hij zelf aan iets anders denkt en je daarvoor terug moet komen. Ik hou van eerlijkheid daarin. Maar dat is voor iedereen anders. Scheelt misschien ook dat ik in de zorg wel en dus zelf ook al aan andere opties denk als ik bij de huisarts kom voor mij of de kinderen. Belangrijkste is dat ts zich goed voelt bij deze arts! En dus blijkbaar ook bij deze aanpak.
Natuurlijk is eerlijkheid het beste en dat wil iedereen. Het gaat juist om het afwachten bij deze verdenking. Daar zou ik het niet mee eens zijn. Ze hadden vrijdagavond al kunnen weten of het daadwerkelijk leukemie is.
Ik werk ook in de zorg.. En juist daarom zou ik juist willen weten hoe en wat haha maar idd dat is voor iedereen anders
Ik werk ook in de zorg en dat weet mijn huisarts ook en dat is misschien de reden dat ze heel eerlijk is geweest met mij. Bedankt allemaal ben bloed nerveus en echt een knoop in me maag bah wil dat het allemaal voorbij is..
Veel sterkte vandaag! Ik hoop dat jullie snel weten wat er aan de hand is. Ik duim voor een goede uitslag!
Hier een mama van een kindje dat leukemie heeft gehad. Ik snap je onzekerheid en angst dus als geen ander. De wereld staat even stil. Maar ondanks dat mijn zoon de meest zeldzaamste vorm en moeilijkst behandelbare had is hij inmiddels een heerlijke gezonde kleuter! Wat ik wel bijzonder vreemd vind is dat jullie met dit bericht naar huis zijn gestuurd. Immers een afwijkende waarde van witte bloedcellen kan van alles inhouden. Toen ze de afwijking in witte bloedcellen bij onze zoon constateerde ( ook op een vrijdag) is hij direct opgenomen, Hadden we na 1 dag de voorlopige diagnose, is hij na die dag direct overgebracht naar het Sophia afdeling oncologie en hadden we na 3 dagen de definitieve diagnose. Ik duim voor de dat deze diagnose jullie bespaart blijft. Bij vragen mag je me altijd PBén
Nou weet inmiddels nog niks, net zelf gebeld en uitslag was binnen. Ze mocht niks zeggen. Net werd ik gebeld uitslag is binnen maar niet alles het is even wachten dat het compleet is en dan word ik gebeld. Nou nog nooit zoiets vaags meegemaakt.. dit is een cito bepaling alles wat is aangekruist is per direct bekend binnen het uur.. dus ik word hier alleen maar nerveuzer van Bloedprikken was een hel, ze hebben 6 x moeten prikken omdat er gewoon geen bloed kwam