Hoi hoi Ben zo boos dat ik het gewoon even van me af moet schrijven. Het gaat om ons nieuwe bed die aan alle kanten niet deugt. Toen we hier kwamen wonen een 5a6 maanden geleden hebben we alles nieuwd gekocht bij het zelfde bedrijf dus ook ons bed. Maar er zat een wachttijd op volgens hem en we moesten dus wachten nou prima niks aan de hand we leggen wel een paar matrassen op de grond en klaar maar 4 weken laten nog niks gehoord en dus maar weer gebeld en kreeg het verhaal te horen dat de leverancier van het bed het bed dus helemaal niet besteld had het ging om een extra grote boxsping. Wij boos maar ja we moesten toch een bed hebben dus heb ik samen met mijn schoonmoeder een ander bed uitgezocht en die werd de volgende dag meteen bezorgd maar ook meteen begonnen de problemen de standaart maten matrassen paste er niet in dus moesten we extra geld uitgeven aan speciaal op maat gemaakte matrassen. Nou die eindelijk binnen en wij blij en hoopte dat we eindelijk lekker en normaal konden slapen begon het bed ineens heel erg te kraken en we zakte naar het midden van het bed toe. We kwamen/komen elke ochten met veel pijn uit bed. Dus weer gebeld en ze zouden er wat aan doen en nu 4 maanden later is het probleem nog niet opgelost we zakken nog steeds naar het midden en het bed kraakt als een gek. Dus ben ik gisteren samen met mijn schoonmama naar de winkel gegaan waar we het bed weg haden nou echt het ging erop die man was helemaal niet redelijk en werd echt heel boos nou ik dus ook ik laat niet over me heen lopen het gaat wel om een bed van in totaal 2000 euro en we hebben het recht op een goed bed klaar. Hij was oz boos op mij dat hij zowat tegen me begon te schreeuwen nou dat pik ik dus niet. Toen ik even naar kim wou kijken wat die aan het doen was had hij comentaar dat ik weg liep nou sorry mag toch wel even bij mij dochter kijken .GGRRR Dus hij bellen met de leverancier van het bed en met heel veel pijn en moeite komen ze straks tussen 10.30 en 11.00 uur langs. Ben heel benieuwd hoe het gaat want de leverancies vind het geen noodzaak en ziet het probleem dus niet. Als we er niet uit komen dan nemen ze het bed maar lekker weer mee en dan kopen we wel een andere ergens anders want als je meer als 5 maanden niet lekker slaapt is ook niet goed toch. Zo lekker is dat hoor even van je af typen.
Zo is dat meis, voor hen 10 andere! Wat een asociaal gedoe zeg.Ze zien toch ook wel dat je zwanger bent en dat goed slapen en liggen een noodzaak is?! Gewoon voor jezelf opkomen hoor!En anders dreigen met kassa of radar ofzo.Vijf maanden is veeeel te lang! Liefs Nies
Hoi Ja het is te gek voor woorden we hebben er ook speciale matrassen in liggen voor de rug want ja we zijn allebij lang en dan is een goed matras heel belangrijk. Maar we moeten dan wel de matrasssen vaak omdraaien en elke keer als we dat doen dan valt het bed uit elkaar en hij is dan weer heel moeilijk in elkaar te krijgen. Ook s'nacht zijn we er vaak door heen gegaan en ik vind dat mag gewoon niet met een bed ongeacht hoe duur hij was. We worden dan wakker midden in de nacht en ik lig helemaal klem onder de rand van het bed en mijn hubby vloekt alles bij elkaar omdat hij ook helemaal met de bodem schijn ligt. Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten ben het echt zat en heel erg boos.
Dit kan toch niet, goede nachtrust is heel belangrijk! Ben wel heel benieuwd of ze komen om 10:30 en wat ze te zeggen hebben. Laat je niet afschepen meis, 2000 euro is heel veel geld! Liefs Nies
Hoi Ja 2000 euro is zeker een geld ook voos ons hoor maar we wouden zo graag 1 x een goed en mooi bed hebben en ja wat hebben we nu allemaal maar ellende met het bed. Ik betwijfel het of die man komt hoor maar we zullen zien komt hij niet dan wil ik dat het bed vandaag nog opgehaald word.
Ik hoop voor je dat ze komen en dat ze de problemen oplossen. Anders mogen ze idd het bed weer meenemen, maar wel goed vast laten leggen dat jullie je geld terug krijgen, anders heb je straks geen poot om op te staan. Kassa of radar is ook een idee, mocht dit niet werken. Dan laat je die kassabus komen en dan komt er een specialist kijken of het bed deugdelijk is of niet, zo niet dan helpen ze je om het geld terug te krijgen. ben benieuwd hoe het af loopt. Veel succes in ieder geval.
Om zulke dingen kan ik ook erg kwaad worden. Je hebt gewoon recht op een fatsoenlijk product als je iets koopt. Anders kun je de koop ongedaan maken. Een detaillist heeft de plicht een deugdelijk product af te leveren. Bah wat een vreselijke vent, onfatsoenlijk en lekker klantvriendelijk. Je zou bijna de naam van die winkel hier openbaar maken, Maar eerst straks af wachten hoe het gaat. Ik hoop voor je dat je nu gelijk krijgt wat je wilt en niet steeds weer wordt afgescheept. succes
Hoi De man is geweest en gaf ons meteen gelijk met het bed gelukkig wij blij maar nu wil hij dus over 2 weken het zelfde model bed brengen en dan helemaal laten verstevigen met schroeven en hoek klemmen en ik heb hem gezegd dat ik het daar dus niet mee eens was want waar betalen we dan ons geld voor een bed die nog niet goed is. Hij bleef voet bij stuk houden en ik ook nu moet ik weer naar de winkel bellen waar we het bed gekocht hebben en zien dat we er met hun uit komen oh mijn geduld raakt zo op he. Heb het bed hier nog matras enz staan en wil eigenlijk dat ze er vandaag wat aan gaan doen desnoods halen ze dit bed meteen maar weer op en dan gaan we op zoek naar een ander bed. Bah zeg
dit kan echt niet he! zou de hele zooi teruggeven, geld terugeisen (als je al betaald hebt) en dan heel snel naar een ander. ben toch wel benieuwd welke zaak dat zo doet!
Hoi Nou heb weer gebeld en morgen hoor ik meer ben het echt zo zat en het huilen staat me nader dan het lachen maar dat zal deels ook wel door de hormonen komen. Heb he gezegd dat ik hier geen genoegen mee neem en morgen echt een oplossing wil horen. En nee het is niet Retteketet naar.... maar een zaak vlak bij ons in het dorp
jeejte mina zeg. Wat een gezeur. Maar wel voet bij stuk houden hoor! Wij hadden hetzelfde probleem met die retteketet.... dreigen met Radar en kassa hielp. Bed opgehaald. vergeet voor alle zekerheid niet foto's te maken van het bed lieverd. Want als het bed ineens opgehaald is en hun vertellen achteraf dat ze niets hebben gevonden, heb je niks om op terug te vallen... (was bij ons het geval en wij hadden dus wel bewijs foto's!) Succes meid.. (kop op, gooi het er hier uit enblijf lekker sterk in je schoenen staan).
Hoi Foto's maken heeft geen nut want op het blote oog is het niet goed te zien . We hebben wel filmpjes gemaakt van hoe het bed kraakt en hoe scheef je ligt.
ha kijk...... heb je in ieder geval iets in handen. Ik vertrouw zulke mensen nl. in geen geval. aanstaande vrijdag komt ons nieuwe bed. Ben benieuwd deze keer........ Is van speciale beddenzaak uit Alexandrium (R'dam). In de tussentijd maar weer op de oude spullen geslapen (ook niet bevorderlijk, vanwege giga gleuf in het midden)....
Hoi nou vandaag dus helemaal niks gehoord van hun en voor mij is het nu gewoon echt klaar en ik eis dat ze morgen het bed op komen halen. Vind dit echt geen stijl meer. Als ze niet mee werken dan ga ik er meer werk van maken want zo ga je niet met je klanten om die een bed hebben die niet deugt.
En zeker niet voor 2000 euro! Werk van maken hoor meis, want anders lig je over een paar weken nog niet in je nieuwe bed! Asociaal, echt waar.
Hoi Nou ze hebben net gebeld en we krijgen gewoon een nieuw bed. Wel hetzelfde als wat we nu hebben maar het bleek dat dit een schowroom model was en maar de helft van e dingen niet bij zaten die je nodig hebt. Dus nou wordt er als het goed is volgende week zaterdag een nieuwd bed gebracht. Heb hem gezegd dat als blijkt dat het met het opzetten van het nieuwe bed al problemen zijn ze hem meteen weer mee kunnen nemen en dan was in orde en komt ook op papier te staan. Ben dus heel erg benieuwd
gelukkig dat je nu eindelijk een nieuw bed krijgt maar dat ze jullie het show -model durven te geven en dan da heb je ook nog het vole pond betaald belachelijk heel vel sucses alvast met het nieuwe bed krijg je misschien eindelijk is de nacht rust die je nodig hebt veel liefs mariska
hoop dat het zaterdag opgelost is met een goed bed! blijf er idd bijstaan, en als het niet goed is, linea recta weer terug die vrachtwagen in! laat je nog even weten hoe het afloopt?