Vandaag weer een dagje naar de Efteling geweest en deze en vorige week ook enkele keren en echt ELKE keer dat ik daar kom dragen er hordes mannen deze teenschoenen die "five finger shoes" schijnen te heten. Tot nu toe nog geen vrouwen ermee gezien overigens. Voornamelijk zeer modieuze nette mannen die ermee lopen Ik ben niet zo gauw verbaasd over kleding/schoenen en zelfs bij de vreemdste kledingstijlen denk ik niks en schiet ik niet in de lach, maar bij deze "schoenen" sta ik toch telkens te kijken van " o my god" Ik zie overigens dat die krengen nog rond de 140 kosten ook Iemand van jullie die deze "schoenen" draagt? En wat is er zo speciaal aan? En iemand nog andere grappige trends?
Ik heb ze ook bij mensen gezien en ik vind ze zooooo grappig hahah! Zal ze zelf alleen nooit dragen!!
Vorige week zat er iemand in het zh mee en dacht serieus dat hij duikschoenen aan had! Vind ze werkelijk vreselijk... Nog erger als crocs en uggs bij elkaar!!
Nog nooit gezien. Kan dit dan haha. Zou bij mij niet passen met mijn rare voeten ( tenen verschillen in lengte en grote word dan echt goed passen geblazen. ) ziet er wel leuk uit moet ik zeggen. Omgedraaide handschoen idee krijg ik bij het zien van de foto haha.
Ik lig serieus in een deuk hahaha En nog vanaf 140 ook Vibram 5 fingers heten ze: Vibram Fivefingers koop je bij 5fingers.nl
hahaha kom ook net uit de efteling maar nog nooit gezien. wel zie ik heel vaak mensen op hun blote poten lopen??? ook mannen veel
Oh dear God is dit echt? Wat ont-zet-tend LELIJK! En raar. Niet te geloven dat mensen dit serieus dragen...
Vandaag liep er zelfs 1 volwassen vrouw serieus in haar onderbroek met tshirtje, en 1 met spijkerbroek en bh achter de kinderwagen met man en kind
Ik heb sokken die ook zo 5 tenen hebben hihi, ooit eens in het buitenland gekocht. Maar ik doe ze uiteraard alleen thuis aan als ik geen bezoek verwacht.
Ik heb deze schoenen ook al regelmatig voorbij zien komen helaas. Het doet pijn aan je ogen nl. Dat mensen in het openbaar in hun ondergoed lopen heb ik ook nooit begrepen. Maar het gebeurt nogal is dus ik dacht altijd het zal wel aan mij liggen .
Haha ik vind het er wel grappig uitzien. Maar 140 zou ik er niet voor betalen. Ik pas dat toch niet, want aan mijn rechtervoet zitten 2 tenen (die naast de grote teen en die daarnaast) aan elkaar vast 😊 .
Ik vind het wel grappig om te zien Heb er eigenlijk nog niemand mee zien lopen; maar in mijn verdediging: ik kom ook niet zo vaak buiten de afgelopen tijd!