Indoor speelplaats dichtbij NS (midden nederland)

Discussion in 'De lounge' started by Rica, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ben opzoek naar een indoor speelplaats voor dreumessen (1,5 jaar).
    Ik had ballorig al gemailt maar helaas is dat te ver uit de richting en zit de rest niet echt dichtbij het station.
    Het moet ONGEVEER in de buurt van Utrecht zijn, iets uit de buurt mag ook als het maar beetje in het midden zit zodat het voor en noordelingen en mensen uit het westen te doen is. En ook komen sommigen met de trein dus het moet wel op loopafstand zitten van het NS!

Iemand leuke ideeen?
    Ik ken verder niks anders als ballorig dus weet niet waar ik zoeken moet.

2. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Kidcity: naast station Utrecht Zuilen

3. volgens mij is er hier een groep mama's wel eens naar ballorig geweest in Utrecht juist omdat het vlakbij een station is.

4. oo dan was het een kidscity misschien, ik weet wel dat het vlakbij het station was

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    thanks zal eens kijken!

6. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kidzcity spreken wij met de december mama's ook wel eens af. Is ook erg leuk en door de week doorgaans lekker rustig. Aardig personeel, behoorlijk schoon. Ik vind het daar altijd erg leuk!

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Idd kidzcity, echt een aanrader!!

Wij waren daar een x helemaal naartoe gereden (voor ons ruim een uur) was hij gesloten, o o o.. Echt erg en we kwamen erachter op de parkeerplaats, door de boss himself, die kwam vragen: Jullie komen toevallig toch niet voor kidzcity he? Nou dus wel. Balen. Bleek dus op die dag vast gesloten te zijn ivm de schoonmaakdag heel netjes.

Toen de x daarop (wel even van te voren gecheckt via internet) kwamen we bij de kassa hem tegen. Hij heel enthousiast: Wat fijn om jullie terug te zien. En gaf vervolgens wat gratis te drinken. Hoeft allemaal niet, en niet interessant ofzo. Maar gewoon een super service. En ookal gaat het hem misschien om zn klanten, vind ik het hele kidzcity gewoon iets uitstralen, en is het personeel altijd netjes (vind ik).

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oke, Het is groot zeg!
    ziet er wel heel leuk uit...

Nog meer tips? misschien iets kleiners?

9. titania

titania Bekend lid

Jul 14, 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #9 titania, Jan 17, 2013
    Last edited: Jan 17, 2013
    De Ballorig naast de Arena is echt leuk! 5min lopen vanaf Amsterdam Bijlmer Arena station..klein en leuk voor hele kleintjes beneden een overzichtelijke speelruimte.

Kids city is met een dreumes hartstikke leuk, het gedeelte waar ze vrij spelen is niet al te groot, en sowieso moet je op die leeftijd meestal achter ze aanlopen en opletten voor oudere kids, maar dat is bij elke indoor speelplaats.. ook is er een carrousel , zweefmolen, bots auto's waar je samen met je kindje in kan, wat echt prachtig is. Mijn zoontje vindt het geweldig!

10. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ben ook erg te spreken over Kidzcity. Voordeel: dreumesen zijn gratis. Volwassenen daarentegen wel wat duur.
    In Leiden heb je de BubbelJungle. Alleen niet dichtbij een station en je moet per kind best veel betalen. Ook veel minder leuk voor dreumesen. Kidzcity heeft een eigen kleuterhoek. Ook fijn: je mag gewoon eten en drinken meenemen.

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Poeh en vlakbij station...ik kan ook alleen kidzcity Zuilen verzinnen eigenlijk. En een hele leuke tent in Zwolle (Samen), dat is lekker kleinschalig en erg leuk voor de kids. Maar goed dat is minder centraal.

12. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lastig he! dat vind ik dus ook vandaar dat ik jullie hulp ff nodig ben alhoewel dit al een goed voorstel is...

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Er is ook een nieuw speelparadijs in Amersfoort (Superfun), maar dat is denk ik wel 20 min lopen van het station!

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Of Ballorig in Houten. Dat is denk ik een kwartiertje lopen ofzo vanaf Station Houten.

15. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja? Zal hun eens bellen of mailen dan.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik dacht ook meteen aan Kidzcity, erg leuk.
    Monkey Town is zo'n 10min van station Bussum Zuid, is niet zo heel groot.

17. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ooo bussum is wel heel ver rijden zie ik :)

18. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Bodegraven zit een nieuwe

Share This Page