he Bah zeg 2 vervelende dingen meegemaakt in 1 weekend, bij beiden niet zelf betrokken maar helaas wel vrienden en mijn broertje Om te beginnen afgelopen zaterdag had mijn man een vrijgezellenfeest zijn een of ander outdoor parcours wezen doen met lunch en bbq zouden daarna de stad nog ingaan mijn man tijwfelde nog maar hij was zo vreselijk moe na die dag werd om 7.30 opgehaald en was om 23.00 thuis. dus lange dag hij is thuis gebeleven. Nu is er nog een groepje toch de stad ingegaan, inclusief vrijgezel in kwestie en nu blijkt is de vrijgezel knock out geslagen heeft zijn zwagertje het voor hem op willen nemen door verhaal te halen uiteindelijke ene vechtpartij geworden en vrijgezel is flink toegetakeld en ze zijn opgepakt hebben tot zondagavond vast gezeten, vrijgezel is te hopen dat zijn hoofd geheeld is voor de bruiloft, ziet er voorlopig nog niet naar uit het meest vervelende is vrijgezel en broertje van hem zijn beiden de goedheid zelf en de andere 2 zijn wel boefjes, maar ja ze zijn alle 4 meegenomen en vastgezet, terwijl 2 echt niets hadden gedaan en vrijgezel zonder reden is toegetakeld. bah mijn man is geen vechtersbaas maar ja waren die andere 2 ook niet dus ben toch wel blij dat manlief naar huis is gekomen, het 2e geval daar ben ik enomr van geschrokken mijn broertje 20 jaar leuke gozer, vlotte babbel, zwaar verkering. nou die is het weekend op een tentfeest geweest in onze oude woonplaats en daarna naar de discotheek verderop had wat biertjes op was absoluut niet dronken of aangeschoten, loop van de avond ziet hij dat er een jongen die bij hem en mijn moeder in het dorp woont flink te grazen wordt genomen door 5 jongens mijn broertje bemoeit zich nergens mee staat ook op ene flinke afstand groep wordt eruit gezet en mijn broertje heeft even die jongen begeleid naar een stoel. hij is weer verder gaan feesten, op een gegeven moment uur of 3 besluit hij naar huis te willen gaan belt mijn moeder die hem zou komen halen en gaat langzaam aan jas halen en naar buiten, buiten gekomen komen er 2 jongens op hem af en die beginnen aan hem te plukken, mijn broertje herkent ze als onderdeel van de groep die eruit gezet was en tegen hem wat moet je nou enz, mijn broertje zegt ik ken ze niet ken die jongen die ze toegetakeld hadden niet niets heb er niets mee te maken gehad, (mijn broertje liep alleen de rest was op de fiets stom had die niet moeten doen maar goed mijn moeder was er toch bijna) ze willen vechten, hij was te ver bij de deur vandaan om terug te gaan en heeft het op een lopen gezet die groep inmiddels met 5 man in een auto zetten de achtervolging op hem in en proberen hem met de auto aan te rijden hij rennen en verstopt zich ergens mijn moeder belt hem waar die zit en daardoor vinden ze hem en 2 van hem proberen hem te pakken hij was nog steeds sneller mijn broertje heeft inmiddels telefoon aan en mijn moeder hangt aan de lijn en hoort wat er gebeurd en hoort ook dat mijn broertje een locatie schreeuwt en rijdt daar snel naartoe had in de gaten dat er iets niet pluis was als zij daar aankomt rijdt de auto net weg en kan ze geen kenteken lezen mijn broertje ligt toegetakeld op de grond eerst schrok ze enorm hij bewoog niet waarschijnlijk is hij kort buiten westen geweest op het moment dat ze uitstapt beweegt hij ze zijn naar de 1e hulp gegaan van het ziekenhuis want hij hoorde niets meer aan 1 kant, uiteindelijk broertje heeft nu een blauw oog en ene bloeddoorlopen oog zijn implantaat in zijn mond is afgebroken en een hersenschudding gekneusde ribben en een gescheurd trommelvlies, heeft tijd nodig om te helen gehoor kan snel en langzaam herstellen ik hoorde gisterenavond van hem dat die inmiddels weer wat hoort maar nog heel ver weg zeg maar. er is inmiddels natuurlijk aangifte gedaan, maar ze hebben beiden geen kenteken gezien en mijn broertje weet echt niet wie het zijn. waarschijnlijk het feit dat mijn broertje zo vaak sport en daardoor enorm sterk en lenig is heeft ervoor gezorgd dat die het gered heeft om te vluchten, helaas zo afgelopen, ben er enorm van geschrokken en ben al 2 nachten steeds wakker van wat als ze hem met zijn 5en hadden gepat en wat als mijn moeder niet in de buurt was geweest, bah vindt dit echt heel naar
He gadver!! Wat een klootzakken!!!!!!:x Ik kan daar zo boos om worden!!!! Wat erg ook voor je broertje, bah. Hopelijk istie snel weer de oude en houdt hij er niks aan over, lichamelijk maar ook geestelijk!
Ik vond het moeilijk te lezen, want je gebruikt niet vaak punten, komma's en hoofdletters. Maar dat geeft niet. Maar heftig zeg. Echt weer een vorm van zinloos geweld. Sterkte ermee!
pff jeetje wat een weekend meid.... En wat een verhaal van je broertje! Fijn dat het wel goed is afgelopen maar je moet inderdaad niet denken aan wat als....... sterkte meid met het verwerken. Zal wel ff een plaatsje moeten hebben voor je het weer wat vergeet! Heb hetzelfde meegemaakt met me pa. Die was op zijn fiets in het donker, kwam ineens een man uit de steeg die me vader wel even wou pakken, me vader heeft uit handeling zijn fietsketting van de fiets gepakt en die om die vent heen geveegd. Dat is zijn redding geweest. Anders weet ik ook niet hoe het was afgelopen met hem hoor. Mijn vader is sterk en voor niemand bang maar lichamelijk kan hij echt niet teveel klappen meer op zijn lichaam hebben! Had het verhaal liever ook niet gehoord van me zusje maar goed ik weet t nu eenmaal. Hij moet wel vaker alleen door de stad snachts dus er kan altijd wat gebeuren maar ik blijf het maar niks vinden!
sorry voor het niet plaatsen van ., en hoofdletters, kreeg laatst commentaar dat ze het niet kon lezen omdat ik ze gebruikte . verhaal zit me ook erg hoog merk dat ik dan warrig schrijf, mijn moeder vertelde dat mijn broertje nog niet behoorlijk heeft geslapen sindsdien en steeds om 02.00 uur nog opzit en dan kort slaapt maar steeds wakker wordt vanuit nachtmerries. vindt het zo erg we gaan over ruim 2 weken met vakantie hij gaat ook mee hebben al gezegd je gaat maar even niet meer op stap maar hij is ook wel even genezen nu !
Geeft niet, ik dacht ook dat het door de situatie kan komen dat je het zo schrijft. Maar echt vervelend zeg, dat je broertje nachtmerries ervan heeft. Helpt het voor hem misschien om er met iemand over te praten? Of krijgt hij hier slachtofferhulp voor?
dat weet ik eigenlijk niet wat ze precies wat de politie heeft gezegd en of hij slachtofferhulp aangeboden heeft gekregen, moet ik eens vragen als ik hem weer spreek. Vandaag is hij wel weer naar school maar hij is met zijn auto en wilde niet met de trein wat die normaal wel doet. trainen mag die nu even niet maar hij was ook niet meer weggeweest sinds die nacht. weet je wat het stomme is ik ben hier altijd een beetje bang voor geweest weet niet waarom, misschien net als in de situatie van de vrijgezel, een lange grote jongen/ man is me vaker opgevallen dat dat aantrekt ofzo, ik weet niet. kan er geen verklaring voor geven. heb net mijn vriendin gesproken over haar vriend hij heeft een blauw oog met een flinke snee eronder welke gehecht had moeten worden is niet gebeurd omdat die op het bureau zat, een kapotte lip met een plek die gehecht had moeten worden, een gekneusd borstbeen en meerdere geknneusde ribben.En verder helemaal onder de blauwe plekken enz.
Bah walgelijke mensen bestaan er zeg!! Kan ik zo kwaad om worden he, iemand toetakelen met zoveel mensen, echt een voorbeeld zinloos geweld! Die jongens hebben geen besef wat ze kunnen aanrichten.. heel veel sterkte! Je zou als je zoiets hoort nog niet meer eens uit durven te gaan...
Ja, mijn broertje is dus eerder van school afgekomen en belde net huilend op mijn moeder is niet thuis en kan ook niet snel thuis zijn, hij was helemaal overstuur ik heb mijn oom gebeld wist dat die thuis werkte vandaag en die woont vlakbij ik woon er ook nog eens 3 kwartier rijden vandaan, ik heb ook de dokter voor hem gebeld en daar zijn ze net geweest, hij heeft medicijnen meegekregen om rustig te worden en te zijn even de scherpe kantjes eraf halen zei de dokter en hij heeft slaapmedicatie meegekregen beide voor 3 dagen/ nachten in 1e instantie dan moet die terug komen en gaan ze kijken of het nog een keer herhaald moet worden de dokter adviseerde om wel te proberen naar school en of werk te blijven gaan (natuurlijk niet zelf met de auto ) maar om onder de mensen te blijven tevens is er gelijk een afspraak gemaakt voor een woensdag bij een psycholoog om te praten hij kon er nog tussen gezet worden. Mijn oom blijft bij hem tot mijn moeder thuis is hij was enorm bang maar ligt nu te slapen.
oh meid, jeetje zeg... wat kan ik hier kwaad om worden. Gatverdarrie dat achterlijke zinloze geweld altijd. Wat moeten we nou tegenwoordig, we kunnen nergens wat van zeggen of je hebt ruzie of misschien een mes tussen je ribben. Bah. Ben heeel blij dat t goed is afgelopen met je broertje..moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren als je moeder niet op tijd was geweest.. oh wat naar zeg. En dat vrijgezellenfeest, zo jammer dat t zo heeft moeten eindigen. Hoop dat die jongen nog wel een hele fijne bruiloft heeft en dat de foto's mooi worden. ( dat zijn gezicht dan opgeknapt is)
Jeetje wat een heftig verhaal! Hoop dat het snel beter gaat met je broertje. Stom dat de politie die jongen niet even langs het ziekenhuis heeft gebracht, nu blijf je het waarschijnlijk altijd zien en dat is zonde.