Zijn er jonge mama's die voor een 2e gaan?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door chanti1990, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Zijn er hier ook jonge mama's die voor een 2e gaan?
    Ik ben zelf 23 en heb een dochter van 14 maanden. We gaan nu voor een 2e. Lijkt me leuk om met andere jonge moeders te kletsen die ook voor een 2e gaan :)
     
  2. Cinderellea

    Cinderellea Niet meer actief

    Wij willen snel achter elkaar kindjes, dus willen gaan proberen als Niké 5/6 maanden is..
    Veel succes!
     
  3. GoodLife

    GoodLife Niet meer actief

    Jup ik ben 23 en heb ook twee kids:) Mijn zoontje is 2,4 jaar en mijn dochtertje is 10 maand heerlijk de kids zo dicht op elkaar! Ze beginnen nu samen te spelen erg leuk! Succes met het zwanger worden!
     
  4. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    @goodlife, jij hebt je2 kindjes inderdaad ook kort op elkaar. Lijkt me echt een voordeel dat ze zo samen kunnen spelen! Hou je nog wel tijd voor jezelf over? Ik denk dat ik dat het meeste ga missen straks
     
  5. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Leuk cinderellea! Dat is best snel. . Maar ondanks dat het pittig voor jezelf is vind ik het wel echt een voordeel voor de kindjes
     
  6. wolkjee

    wolkjee Actief lid

    17 jan 2014
    139
    0
    0
    Ik ben op dit moment fulltime huis mama en dat bev
    tilburg
    Ja ik heb nu drie kindjes mijn zoontje is 2 wordt in april 3 mijn dochter 1 jaar 3 mnd en mijn andere zoontje net 1 maand :) ik vind het fijn zo dicht op elkaar ze spelen lekker samen en als ze wat ouder zijn is dat ook wel fijn denk ik. :)
     
  7. Michiee

    Michiee Niet meer actief

    Ja :) wij zijn nu bezig voor een tweede kindje.
    onze dochter is bijna 15 maanden oud.
    ik ben trouwens 21 , bijna 22 jaar.
     
  8. Zebraatje1990

    Zebraatje1990 Actief lid

    26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de tweede gekregen, die is nu 2 weken.
    de oudste is 4.
     
  9. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland

    Leuk is mijn dochter bijna even oud als jouw dochter! Heb jij mensen in omgeving die ook al kinderen hebben? Mijn vrienden en in de familie zitten ze toch nog in een andere fase, heb daarom nog wel even getwijfeld of we al voor een 2e wilden gaan..
     
  10. Polkadotjes

    Polkadotjes Fanatiek lid

    27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hoi!

    Wij willen ook snel een 2de kindje. Al is het op dit moment gokwerk/wachten omdat ik nog geen menstruatie heb gehad na de bevalling.
     
  11. Michiee

    Michiee Niet meer actief

    Ja hier zijn er nu wel een heleboel zwanger, ik had dat juist bij mijn dochter toen was ik werkelijk de enige in mijn omgeving.
    Maar echt een goede vriendin met een kindje of die zwanger is heb ik dan helaas weer niet :(
     
  12. indy22

    indy22 Fanatiek lid

    20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hee, wat leuk om te zien dat er nog meer jonge mama's zijn!
    Ik ben 23 en heb een zoontje van negen maanden.. We willen binnenkort voor een tweede gaan. Wachten nog even af hoe het afstuderen gaat maar zodra we enigszins zeker weten dat dat gaat lukken dan willen we graag proberen voor een tweede kindje!

    Wij hebben jammergenoeg geen mensen in de omgeving die ook zwanger zijn.. Al onze vrienden zijn nog lekker aan het studeren, feesten, daten enz ;) Ze vinden het wel leuk voor ons hoor, maar je merkt wel dat hun leven er nog heel anders uitziet. Bellen bijvoorbeeld gerust om tien uur 's avonds met de vraag of ik mee wil naar een feestje die avond.. Staan dan niet stil bij oppas en ochtendvoedingen enzo.
    Zou leuk zijn om goede vrienden te hebben die ook zwanger zijn of een kindje hebben. Maar tot die tijd genieten we gewoon lekker van ons gezinnetje en onze niet-zwangere vrienden.

    En tegen de tijd dat zij kinderen krijgen kunnen onze kinderen op die van hun passen haha:)
     
  13. mammz

    mammz Fanatiek lid

    25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij gaan ook voor een 2e!!! Spannend!
    Maar weet niet of ik nog onder jonge moeders val ;) ben net 28 geworden..
     
  14. shaantje

    shaantje Fanatiek lid

    8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Véél plezier en succes :D!!

    Hier gaan we waarschijnlijk voor een 2e kindje als ons mopje een jaartje oud is. Nog eventjes wachten dus. Zou dan 23 zijn als we terug gaan proberen :).
     
  15. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Indy22 herkenbaar! Dat is wel eens jammer.. Ik mis het ook best wel om gewoon eens lekker bij andere mama' s met kindjes over het mama zijn praten. Je hebt nu toch ook hele andere interesses dan vrienden. .

    Shaantje, wat leuk! En wat een prachtige naam heeft je dochter! Was bij ons keuze 2 :D
     
  16. MENN90

    MENN90 Nieuw lid

    15 feb 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

    Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
    ik ben ook een jonge mama van 23 jaar en wij hebben een zoontje van 13 maanden.
    ik ben sinds vorige week gestopt met mijn pil en willen ook graag voor een 2de gaan (indien het allemaal lukt natuurlijk)

    Fijn weekend!
     
  17. chanti1990

    chanti1990 Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Leuk Menn90!
    Was je bij de 1e gauw zwanger?
     
  18. MamavanBas2009

    17 sep 2013
    24
    0
    0
    Mijn 2 knapperds en werken !
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

    ook Ik ben een jonge mama.
    Ik heb een zoontje van 4 jaar en Ik ben nu zwanger van Ons tweede wondertje.
    Ik zelf ben nu 21 jaar jong.

    Groetjes MvB.
     
  19. EDMJ

    EDMJ Lid

    17 mrt 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een jonge moeder. Bij de eerste was ik met 22 zwanger en bevallen op mijn 23e. Ze is nu alweer 21 maanden! De 2e is pril in aantocht, morgen mijn echo! Ik vind het top om jonge mama te zijn. Maar het nadeel hier is ook dat ik geen vriendinnen heb die in hetzelfde schuitje zitten, en die ook totaal geen weet of interesse hebben in mijn leven. Het doet me steeds meer pijn, omdat we vroeger toch veel plezier hadden samen. Ze vragen me niet meer mee, omdat ze denken dat een mama niks meer mag denk ik ;) Het is moeilijk, maar dan ga ik gewoon extra voor mijn lieve gezinnetje. Die maken mij echt gelukkig!
     
  20. shaantje

    shaantje Fanatiek lid

    8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier is het vervroegd!! Het valt ons zo goed mee en ons meisje is zo een droomkindje dat we niet langer willen wachten :D. Ik begin het zwanger zijn terug vreselijk te missen en mijn mannetje zit er ook niets mee in. Hier is het nu dus een GO!! Neem al een maand geen pil meer. En gisteren voor het eerst terug onveilig gevreeën. Ben benieuwd, want heb sinds het stoppen met mijn pil nog geen menstruatie gehad. Is weer het zelfde verhaaltje als 2 jaar geleden ;). Heb PCO dus hoop dat het nu ook weer natuurlijk zal lukken :).
     

Deel Deze Pagina