geen reactie op uitnodiging grr

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Even mijn frustratie kwijt ;)

Mijn dochter is as zaterdag jarig en vanmiddag heb ik mijn zus uitgenodigd. Eerst 2x gebeld, namze niet op. Daarna een sms verstuurd. Ze heeft net een nieuwe relatie en naar mijn weten ziet ze hem heel vaak. In de sms zei ik voor de gein"ach dan ze je .. maar een keertje niet of neem hem ook mee anders" Ze heeft de hele dag niet terugebeld of gsmst. Ze negeert mijn uitnodiging gewoon want ze is wel op facebook. Ik maak me er de hele tijd kwaad om. Voor de rest is er niks voorgevallen tussen ons. Laatst nog naar bios geweest en gezellig gehad maar nu wil ze opeens niet reageren op mijnsms alsof ze het heel onbelangrijk vind. Zou het kunnen zijn dat mijn sms verkeerd gevallen is bij haar. is het stomvan me dat ik zei dat ze.. maar voor een keer moet missen. Ikbedoelde het als grap maar ik ben vergeten er een smiley achter te zetten. Zou ze het daarom verkeerd hebben opgevat ?

2. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Dat zou best wel is kunnen, maar hoe weet jij zo zeker dat ze de sms al gelezen heeft?

Ik lees zelf ook wel is pas veel later een sms maar kom dan wel gewoon op fb

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik weetvan haar dat ze iedere minuut haar berichtjes checkt. E is heel actief met haar mobiel.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    En als je via Facebook tegen haar praat, reageert ze dan wel?

Ik moet zeggen dat ik je smsje niet echt "grappig" vond. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie relatie is. :p

5. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Dat ben ik ook, maar wat ik bedoel ik vind het nogal trikkie om er maar van uit te gaan dat ze je negeert, misschien heeft ze uhm niet ontvangen of gewoon nog niet gelezen,

Waarom bel je niet gewoon nog een keer

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nou we zijn niet superclose zoals vroegr maar vroeger konden we wel alles zeggen tegen elkaar. Ze weet dondersgoed dat die zinniet lullig is bedoeld. Als zij wat aan mij vraagt, mij belt of smst dan reageer ik gelijk. Het is bij ons echt niet normaal om zolang te negeren. Vandaar dat ik ook zo gefrustreerd ben nou, maar dan zal het wel aan de sms liggen.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Heeft het er misschien mee te maken dat je haar slechts 2 dagen van tevoren uitnodigd? Ik vind dit zelf wel heel erg laat. Heeft ze misschien via via gehoord dat anderen al eerder zijn uitgenodigd en is ze daarom boos? Met nog maar 1,5 dag te gaan verwacht je wel dat ze haar afspraken opzij zet en ook in korte tijd een cadeautje koopt. Niet zo handig als je het mij vraagt.

Het zou inderdaad kunnen dat ze je sms-je verkeerd heeft opgevat. Kun je haar niet even bellen?

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

misschien reageert ze niet omdat ze als verrassing met haar nieuwe vriend wil komen?

ga niet gelijk van het ergste uit, zeker als jullie zussenband gewoon goed is. En wacht het morgen gewoon af, grote kans dat ze nog zal reageren.
    Als je nu blijft sms en mailen, wat dan ook, dan komt dat heel opdringerig over en maakt het meer stuk dan goed.

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik ga haar niet nogmaals bellen. Ik heb dat al gedaan en gsmst waar ze niet op reageert. Kans dat ze mijn oproepen niet heeft gezien is 0,0%.

Van de familie is zij de enige die ik persoonlijk heb uitgenodigd. De rest heeft mijn moeder gedaan eergisteren nog. Daarom ben ik ook zo kwaad terwijl ik nu lekker moet slapen. Ik lig er dus echt wakker van :p :)

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Maarrrr wel heel lief dat jullie willen meedenken ;)

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Soms verdwijnt er hier ook wel eens een sms tussen anderen, als ik er veel krijg. Kan me voorstellen dat dat bij haar ook is gebeurd. Nieuwe relatie = veel sms'en?
    Of dat ze dacht: Ik reageer straks wel even, en dat compleet vergeten is?

12. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Joh, ik heb ook van die dagen dat ik geen 'zin' heb in mijn telefoon.
    Dan kijk ik s avonds laat, en dan zie ik de berichtjes.
    Dus ik zou gewoon nog een dagje afwachten.

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Beter heb je face to face of live contact... Weet je het zeker :)

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou het ook niet echt leuk vinden eerlijk gezegd als ik pas 2 dagen van tevoren een uitnodiging voorde verjaardag van mijn neefje/nichtje zou krijgen.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit dacht ik ook... Afwachten denk ik?
    Of nog eens sms'en dat het uiteraard een grap was, en of ze wil laten weten wat ze doet?

16. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Tip voor de volgende x misschien: 3-4 weken vooraf leuke uitnodigingkaarten rond sturen. Doen wij ook altijd. Ik vind het zelf ook prettig om toch wel zo'n 3 weken vooraf te weten wie wanneer zijn verjaardag viert. Twee dagen vooraf vragen of we komen (ook familie) dan hebben wij meestal al andere plannen. Zeker toen ik nog onregelmatig en om het weekend werkte, was de tijd helemaal beperkt. Met dát on mijn achterhoofd, nodig ik anderen dus ook op tijd uit.

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik zou er ook niet blij mee zijn om zo kort van te voren te horen dat er een verjaardag word gevierd, 2 dagen van te voren, kom op zeg, dan moet ik dus ineens alles opzij schuiven ( alle afspraken ) en gehaast een kado moeten kopen. Misschien denkt zij niet zo maar goed.

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Tja het ligt er aan is je kindje ook echt die dag jarig heeft ze er al stante zijnde heus rekening mee gehouden dat ze die dag vrij heeft voor een feestje is ze op een andere dag jarig is de uitnodiging inderdaad wel erg laat ;). Om je opmerking zou ik niet boos kunnen worden dta zouden wij hier onderling ook gerust zeggen en zou ook zonder smillie wel op de juiste manier opgevat worden

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Je nodigt haar slechts twee dagen van tevoren uit en dan wil je ook meteen een antwoord :( Beter plannen en minder ongeduldig zijn zou ik zeggen.

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Afgelopen weekend zei ik tegen mijn moeder dat ik van plan was om het de volgende week te vieren en maandag haar gebeld of zei het tegen de familie wil zeggen. En bij ons in de familie doen we de uitnodiging altijd een aantal dagen tevoren. Ik ben weleens dezelfde dag nog uitgenodigd voor iets. Daar kijken we niet raar van op. Aangezien zij elke dag bij mijn ouders is kon ze het ook eerder weten. Maar ook al kan ze niet, waarom smst ze gewoon niet even terug. Waarom negeert ze mijn uitnodiging. Zij heeft dit jaar 2 x iets gevierd waarbij ze mij ook 2 dagen tevoren belde. Dat sluit ik ook daarom uit.

Deel Deze Pagina