Mijn zoon is met wit haar geboren had ik eigenlijk nog niet eerder gezien. Nu ben ik benieuwd zijn er meer baby met wit of heel bond haar geboren. En wat voor haar kleur hebben ze nu. ik zou even foto laten zien.
Mijn beide kinderen zijn met super blond haar geboren. Mijn dochter zelfs met 10 cm lang blond haar, die was echt een punker want het stond ook nog alle kanten op. Zoonlief is nog steeds super blond maar is ook nog geen 3 maanden en dochter (is nu 3) wordt steeds donkerder. Bij beide waren ook de wenkbrauwen en wimpers heel licht, maar die van mijn dochter zijn nu zwart aan het worden.
Mijn dochter had heel blond haar bij de geboorte. Ze is nu nog heel blond,maar wel iets donkerde, zie foto bij mijn gegevens
hier ook een blondje al vanaf de geboorte. en ondertussen nadat het uitviel is het nu witblond. en vanaf begin af aan blonde wimpers en blonde wenkbrauwen maar hier is papa ook blond met blonde winpers en wenkbauwen. ik zelf heb alles bruin
Dat was bij mijn oudste ook zo! Nu is hij twee en zijn haar, wenkbrauwen en wimpers zijn nog steeds bijna wit. Mijn jongste is ook heel licht, maar heeft wel een rossige gloed in zijn haar en dus zie je het beter.
De broer van mijn vriend was spierwit bij geboorte. Hij is altijd blond gebleven, maar nu niet meer zo wit. Mijn vriend daarentegen had pikzwart haar, en was wat gelig ook. Zijn moeder vroeg zich echt af waar dat chineesje toch vandaan was gekomen Hij is ook blond geworden, maar wat donkerder dan z'n broer. Als kind hadden ze allebei (bijna) wit haar. Onze kinderen zijn geboren met heel donker haar, en zijn nu donkerblond met een beetje rossige gloed.
mijn zoontje heeft ook heel lichtblond haar. Best veel en al best lang, maar vanaf afstand lijkt hij inderdaad kaal, terwijl het best een bosje is!!
dat is hier ook altijd! een kale baby, nou ja dat dachten mensen altijd. maar als je van dichtbij kijkt zit er toch echt wat nu ondertussen is het bovenop wat langer dus valt het iets meer op dit is 1 maand geleden. van de geboorte moet ik even zoeken
ja hoor,hier ook een blondie. Met de geboorte waren ze blond,en nu zijn ze bijna wit. Ik zal ook even een foto plaatsen. Bekijk bijlage 170340 schrk niet,zijn hoofdje was een beetje kapot,dit kwam door de vacuum.