lieve jongensbaby kleertjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tord, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik ben van de week eens voor jongenskleertjes gaan kijken voor kleine baby´s, en ik ben eigelijk best teleurgesteld. Ik zie vooral stoere bloesjes met knoopjes, grote drukke opdrukken, donkere kleuren, spijkerstof...

Ik hou juist van zachte pastelkleurige kleertjes, echte babyspulletjes zeg maar. Geen mannenmode in maat 56, bij wijze van. Dit zie ik volop bij meisjeskleren, maar bij jongens is dat zó anders :(.

Wie heeft een goeie tip waar ik eens voor échte babykleertjes kan kijken, voor jongens?

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    noppies heeft best zachte kleurtjes...
    bij hema heb je van die broekjes in zachte stofjes, lichtblauw en creme.
    verder weet ik het niet. succes met shoppen

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    dank je voor de tips!

4. Emme

Emme Niet meer actief

Heb je al bij Petit Bateau gekeken? Die hebben vaak ook hele lieve dingen voor kleine jongensbaby's. (Aanvulling: is wel wat duurder dan Noppies...)

5. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, ik weet wat je bedoeld! Op kleertjes.com is Ducky Beau (verkopen ze ook bij V&D) leuk...lekker lichtblauw en wit en zo ;)...maar wel wat dikkere stoffen dus beter in de winter.

Verder kan ik je Okaidi (Obaibi) aanraden, dat is frans en dus veel leuke lieve dingetjes ook in pastelkleuren (valt klein dus wel op de maten letten). Miss. zit er zo'n winkel niet te ver van je af. Hebben ook goede uitverkoop. Verder zijn er veel babypakjes van mooie merken op Zalando.nl....petit bateau en zo...

Helaas zit ik zelf met een kast vol hard groen en kobalt blauw en oranje spul van de kraamkado's...oh oh het is niet makkelijk voor jongens. Vind het leuk als hij zo lang mogelijk 'baby' eruit kan zien...volgens mij heeft Zara ook wel het een in ander!

Succes, Charlie

ps. zachte broekjes in wit of beige en zo scharrel ik gewoon op van de Zeeman en Hema inderdaad, bovenstukken dus ergens anders!

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier populair: Petit bateau, imps & elfs, bijenkorf huismerk, Taille0

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ik had hetzelfde "probleem" en wou graag ook schattige kleertjes vinden ipv stoere kleertjes. Bij baby-walz hebben ze heel veel leuke schattige pakjes voor jongens!

8. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

wibra en zeeman heeft ook vaak leuke en lieve jongens kleren

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hier ook een jongentje dat tot 6 maand echt baby was, heb veen petit bateau, bijnekorf, maar ook veel van zeeman hema hans textiel maar die bestaat niet meer natuurlijk, verder ben ik helemaal verliefd op noppies, maar dat kreeg hij wel pas aan toen hij ietsje groter was is toch weer wat stoerder, ook de pure lijn van prenatal deed het goed, maar het is inderdaad heel goed zoeken lief heeft ook wat leuke dingetjes voor kleintjes

wat mij trouwens opviel was baby wereld kan dat ik ging in utrecht die had heel veel voor echte echte babytjes ook veel van feetje daar had ik heel veel van dirkje ook wel wat maar moet je goed zoeken!

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Feetje heeft veel in zacht blauw etc, heel lief.
    Mexx wil het ook nog wel eens hebben

11. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Feetje is inderdaad erg leuk! Daar hebben ze ook "unisexkleertjes", om zo maar te noemen. En niet zo duur. Ik hou ook niet van felle kleuren/ grote opdrukken. Nog steeds niet. en ja, dan is het voor een jongen moeilijk winkelen...

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier ook veel Imps&Elfs en Dirkje heeft ook leuke dingen!

Hema kon ik ook altijd wel goed slagen!
    Meestal haalde ik wat zachte broekjes (blauw/grijs/wit) en dan kocht ik daar wat leuke shirtjes/truitjes op!

13. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Van Tuuf hebben ze ook lieve jongenskleertjes in zachte kleurtjes.

14. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Fijn, zoveel tips! Als we morgen bevestigd krijgen dat we inderdaad een jongen verwachten, ga ik eens rondneuzen bij de genoemde merken. bedankt!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Inderdaad, Ducky Beau, Petit Bateau, Petit Elephant, bij V&D hebben ze vaak ook wel lieve kleertjes en zelf vind ik dit soort dingen van de Hema ook leuk:
    HEMA)

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    esprit petit B. en babywalz heeft ook lieve kleding.

Deel Deze Pagina