Hoe op bed leggen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Amy heeft tot nu toe in een slaapzak geslapen + lekker de deken er goed in gestopt?
    Maar nu wil ik ze een keer lekker zonder slaapzak willen laten slapen, maar ze trappelt elke keer de deken weg en ligt naar een kwartier ergens boven aan in het ledikantje.
    Hoe doen jullie dat en hebben jullie misschien foto's waar de kleine op bed ligt?

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Waarom wil je stoppen met de slaapzak?

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Omdat ze een tijd geleden op de buik ging draaien en toen was ik nog bang zou ze zou kunnen stikken.
    Maar nu heb ik die angst niet meer.
    Moet ik dat maar beter niet stoppen met de slaapzak?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vroeg ik me ook meteen af. Justin slaapt in n slaapzak zonder dekentje. Tenminste tot nu toe.

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat op de buik draaien heeft volgens mij niets met het slaapzakje te maken, en mét slaapzak blijven de dekentjes tenminste lekker zitten. Mijn nichtje van 1 jaar slaapt er ook nog in en vindt het heerlijk!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een lange mouwen slaapzak, zonder dekens alleen z'n romper heeft hij eronder.Ik vind hem boven in bed, dan leg ik hem iets naar beneden, als hij op z'n buik ligt, draai ik hem ook om.
    Gewoon laten liggen, gaat wel goed.

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian slaapt wel in een slaapzak en nu nog zonder dekentje. Als ik hem zonder slaapzak met lakentje en dekentje op bed leg, ligt ie er binnen 1 minuut toch niet eer onder ;)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman slaapt ook in een slaapzak onder een dekentje. En ze slaapt ook op haar buik. Dat is geen reden om te stoppen met de slaapzak hoor.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nee idd, hier ook een buikslapertje, lekker warm en knus in een slaapzakje!

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ons mannetje slaap in zijn pyama onder een dekentje (met laken).

11. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij een slaapzak met daarover een lakentje strak ingestopt omdat ze anders gaat draaien en kruipen in bed en niet gaat slapen. Daarvoor lag ze onder een dekentje, maar een dekentje alleen trapt ze los. Vind slaapzak ideaal, altijd lekker warm. Van de winter de mouwen er weer aan, krijgt ze ook geen koude armpjes.

12. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    mocht je nu niet willen dat ze draait in de slaapzag. kunj e de onderkant van de slaapzak ook vastmaken aan het voeteneinde net als een dekentje.

13. sim

sim Niet meer actief

ik zou ook gewoon lekker doorgaan met een slaapzakje, dan weet je zeker dat ze zich niet bloot trappen snachts :) en zodra ze kunnen draaien kan er weinig gebeuren hoor..

14. Moontje78

Moontje78 Actief lid

6 feb 2007
    137
    0
    0
    Wij stoppen de slaapzak onder t matras ah voeteneinde en daaroverheen een dekentje in hoeslaken strak erover heen zo kan Jim niet op zn buik!

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een slaapzakje met een dekentje en een lakentje eroverheen.
    Ik stop de deken goed strak in en dan blijft Bram redelijk op 1 plek liggen.

16. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dylano is anderhalf en slaapt nog steeds heerlijk in een slaapzak.
    dekens trappelt hij ook weg

Deel Deze Pagina