Ik ben 5 weken geleden bevallen van een prachtig mooi meisje.het is mijn eerste kindje.zag het nooit zo zitten om moeder te worden maar ben helemaal om en vind het prachtig.had een zware zwangerschap.eerste drie maanden erg misselijke en zware bloedarmoede.kon niks.daarna een week ziekenhuis met longontsteking,nierstuwing.toen weer opname met premature weeën.heb vaak gedacht haar kwijt te zijn.toen werd er nog iets op de echo gezien waardoor ik veel onderzoeken nodig was..uiteindelijk een zware bevalling met ook nog een hevige bloeding een half uur erna.kortom.was geen roze wolk.er is me afgeraden om binnen een jaar weer zwanger te raken,omdat ik veel tijd nodig heb om te herstellen.en toch lijkt het me geweldig om weer een kindje te krijgen.ben zelfs bang dat ik niet een jaar kan wachtenGek toch.zie alleen erg op tegen weer een zwangerschap.ben bang om weer erg ziek te worden.en dan die angsten die ik heb gehad....zijn er meiden die ook zoiets hebben meegemaakt en tegen een nog een zwangerschap opzien?maar eigenlijk toch willen?
Jeetje klinkt heftig! Het kunnen ook je hormonen zijn, dat je zo snel weer wilt. (ok ik had het ook en volgens mij geen hormonen want 8 maanden later wilde ik het nog steeds en zie banner) Maar goed als ik jou was zou ik toch nog even wachten. Grote kans dat als je snel weer zwanger raakt, dat je lichaam nog niet volledig is hersteld. Zeker in jouw geval. En misschien wordt het dan allemaak nog zwaarder.... Maar ik snap je gevoel goed. Nu lekker genieten van je dochter, want die kleintjes ontwikkelen zich zzooooo snel! en als het weer 'veilig' is gaan voor nummer 2