Ik heb even een vraagje. Net een vette positieve ovulatest gehad . Mijn vraag is wanneer is dan je eisprong? In de bijsluiter staat binnen 24 tot 48 uur. Kan ik er dan vanuit gaat het sowieso niet binnen die 24 uur is? Anders had er toch wel gestaan binnen o tot 48 uur. Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven. alvast bedankt groetjes vruchtje
het is inderdaad 24-48 uur. Je kunt dan bv vanavond gaan klussen en morgen en overmorgen. Of vandaag en overmorgen.
De eisprong is in 24-48 uur na de stárt van je LH-piek... kan natuurlijk zijn dat je die niet te pakken hebt (als je 1x p 24 u test) en je eisprong dus al iets eerder komt dan na 24 uur. Zou dus als het lukt zeker vanavond een poginkje wagen
Ja inderdaad miepie80 daar heb je gelijk in. Vanavond gaan we sowieso sexen. Vraag me alleen af of we dan ook nog morgen avond moeten sexen of dat het beter is om donderdag te doen? Ach misschien moet ik het ook proberen los te laten. gr vruchtje
Vooral doen wanneer jullie zin hebben.... En als dat toevallig vanavond en morgen is, is dat helemaal mooi 8)
Meid, als ik jouw was zal ik iedere avond klussen...als je tot donderdag wacht heb je een grote kans dat je je ei al gemist hebt. Ik had vorige maand ook in de ochtend een vette positieve ovutest en pas in de avond en de dag erop geklust.. maar helaas had ik hem al gemist denk ik want de volgende ochtend was de test negatief en ook niet zwanger geworden die maand. Succes meid en hopen dat je hem te pakken hebt deze keer.