Zijn er meer dames met een borstvergroting die nu klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosanna04, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cootje269

cootje269 Lid

5 feb 2008
    66
    0
    0
    ja, dat is soms best lastig. ik hou me eigenlijk erg buiten het contact dat er tussen hem en de kinderen of soms met zijn ex is. Zij heeft gezworen hem kapot te maken en daar doet ze alles voor. Ik kan er soms alleen zo boos over worden dat ze daar die kinderen voor gebruikt! Terwijl hij dolgraag die relatie met zijn kinderen probeert te herstellen.

Het is inderdaad super als je zo'n opmerking van zo'n knulletje hoort, dat betekent dat je toch wat betekent voor zo'n ventje! Ik ken zijn kinderen alleen van alle verhalen, wat foto's en mails, maar verder eigenlijk niet. Zijn oudste heb ik een keer ontmoet, maar die andere twee nog nooit. Ik kan dat soms heel raar vinden. Je kent je eigen man als je broekzak zeg maar, en zijn eigen vlees en bloed, die echt veel voor hem betekenen, die ken je eigenlijk niet. Zijn ex heeft ook echt alles er aan gedaan om te stoken tussen hem en de kinderen en daar was ik oa het wapen in. Triest. ik kan alleen maar hopen dat er ooit en herstel in plaats vind voor mijn man.

Afijn, ik ben wel reuze blij dat hij ondanks alles samen met mij nog een kooter wil. En dus duimen we inderdaad dat die :evil: :evil: wegblijven.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    He Marieke,
    Ik had ook 3 cupmaten verschil en ik heb 3 jaar geleden een borstopartie gehad. Ik had een AA en slappe C, dus ik heb links een borstprothese en rechts een borstlift gekregen. De borstprothese hebben ze tussen mijn klierweefsel en spierweefsel geplaatst, zodat ik gewoon borstvoeding zou kunnen geven.
    Nu ben ik 4 maanden geleden bevallen van een zoontje en heb ik wel problemen gehad met de borstvoeding. Rechts had ik vrijwel geen last van stuwing, dus waarschijnlijk is er klierweefsel geraakt door de borstlift. Links had ik wel last van stuwing, maar leek het dat mijn borstprothese de melkgangen dichtdrukte ofzo.
    Uiteindelijk ben ik na een week gestopt met borstvoeding, omdat mijn zoontje bijna een pond was afgevallen in de eerste, dat was meer dan 10% van zijn geboortegewicht. Zelfs met bijvoeding kwam hij niet voldoende aan, dus zijn we overgestapt op volledige kunstvoeding. Ik heb overleg gehad met een lactatieverpleegkundige en zij vertelde me dat het waarschijnlijk door mijn borstoperatie komt.
    Niet dat ik wil zeggen dat het bij jou ook niet gaat lukken, maar ga er niet zomaar vanuit dat het wel gaat lukken, dat kan een grote teleurstelling voorkomen.
    Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina