hoi hoi iedereen, telkens maar denken dat je meschien wel zwanger ben en dan ineens ben je weer ongesteld dat heb ik nu weer! verlies dikke slijm echt hele dikke slijm ben super miselijk en overal spierpijn en vooral moe kan elk moment van de dag wel een dutje doen maar daar in tegen het kan nartuurlijk ook weer gewoon zijn dat ik ongesteld moet worden :S hoop natuurlijk van niet maar wie heeft hier ook last van? want soms word ik der echt niet wijs van! xxXmij
Hier het zelfde de spierpijn begon in mijn bovenbenen en is nu ook in mijn armen en schouders dat slijm heb ik idd ook en die stekjes beginnen nu het lijkt net een soort griep maar toch net anders ervaar jij dat ook zo?
ja idd je heb echt een lam gevoel zeg maar overal pijn maar ook misselijk urinevervlies en nou ook nog is dat super dikke slijm en super moe je heb echt gevoel van ohhh kon ik maar in bed blijven liggen. maar geen koorts ofzo kweet niet echt goed hoe ik het moet omschrijven hahaha
en weet jij al wat het is of heb jij ook nog geen duidelijk antwoord het is allemaal zo verwarrend de ene kant denk ik ja ben zwanger en dan dnek ik nee zal wel ongesteld moeten worden want weet het nog niet zo goed waarneer precies ben pas 2maanden gestop met de pil dus daar zal nog al wel een verandering in zitten en de andere kant je hoort heel veel mesnen over een griep die heerst...
Ik heb al een kindje toen was het de 2e ronde raak de eerste maand toen had ik qua zwangerschapskwaaltjes overal last van en was ik niet zwanger de 2e maand had ik niet echt ergens last van beetje rugpijn en ongi gevoel voor nod. Nu 1e maand zelfde overal last van nu 2e maand het zelfde als jouw maar niet echt last van borsten enz. ik heb al getest gister maar was negatief dus het zal wel niet maar van de andere kant het is nog vroeg en bij mijn eerst teste ik 2 dagen voor nod met die hele gevoelige zo vaag positief dat ik d8 dat die negatief was en toen 1 dag na nod teste ik ook zo vaag positief dus kan nog zijn dat het te vroeg was nog even afwachten. En heb jij al getest
nee ik heb nog niet getest maar dat komt meer doordat ik niet echt weet waarneer ik kan testen ben dus net gestopt met de pil en vorige maand voor het eerst ongsteld geworden zonder de pil en dat duurde 32dagen maar iedereen zeg de eerste keer duurd dan net iets langer dan normaal en anders kan ik morgen testen want met de pil werd ik om de 25 dagen ongesteld en dat 6jaar lang precies 25dagen dus kweet het niet zo goed waarneer ik kan testen. wil het natuurlijk wel doen maar ik heb nou nog zo gevoel als ik nu test dan zal ik wel tevroeg zijn. maar jij heb dus een vaag streepje en dat twee keer gehad nou ik denk dat ik jou dan wel kan feliciteren hoor een streepje is een streepje had een vriendin van mij ook heel lichtjes zag je hem en toen deed ze hem drie dagen later weer en hij werd steeds donkerde nou ik hoop ut voor je xxXmij
Ik herken het wel zeker! dacht vorige maand dat het echt raak was! Zelfs tot het moment dat ik ongi werd.... Alle klachten leken erop.... Voel het nu weer zo maar ga totaal niet meer hopen! Maar je wordt er wel onzeker van hoor. Je kent je eigen lichaam niet meer, heel vervelend!
Een hoge temp kan zwangerschap betekenen de mijne was vorige week 37.1 gister 37.4 en vandag 37.7 best hoog he
jah hij word wel steeds hoger bij jou en dat met de dag dat is wel raar bij mij was ie net wel heel laag maar kwam ook net van buiten hahaha kben echt zo benieuwd maar het is maar net zoals mooii het beschrijf je lichaam heeft op het moment een soort van eigen willetje dus kweet niet hoop het wel maar ik heb ook een sterk gevoel van zal wel niet
zaterdag als ik vrijdag niet ongi ben of misschien vrijdag avond als ik ze heb gehaald en me niet kan bedwingen haha en jij?
ik denk zelf maandag ofzo hahaha kweet niet zaterdag klinkt ook wel heel verleidelijk.... hahaha maar ik hoor het nog wel van je ik moet nu even plek maken me vriend wil op de com.... hij zeg kan jij lekker gtst kijken hahah slijmbal dies ook zenuwachtig natuurlijk.
hoi hoi ja tuurlijk laat ik je het weten ennuh was vanochtend misselijk bahbah niet normaal werd er zelfs wakker van en als ik de 25dagen aan moet houden betekent dat ik nu al 2dagen overtijd ben! SPANNEND