Vruchtje of stolsel? (let op:geen fijn gezicht)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tyrah, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hallo meiden.

Weten jullie of dit een vruchtje is of een stolsel?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

Bijgevoegde bestanden:

• 001.jpg
      001.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      113
    • 002.jpg
      002.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      76
  2. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hier nog een foto...

Bijgevoegde bestanden:

• 004.jpg
      004.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      76
  3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik zou het ff aan een dokter laten zien of een vk.... die weten het je vast wel te vertellen :)

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ligt eraan hoe ver je overtijd was? Als dit een vruchtje is, zou je 8/9 weken zwanger moeten zijn ( aan de grote te zien) anders was t een stolsel, ik heb ze helaas ook vaker zo groot gehad, echt bizar af en toe.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Gewoon een stolsel.Je hebt geen positieve test gehad,ondanks weet ik het hoe vaak testen,en je bent nu ongesteld,na pilstop.
    Zet dat zwanger zijn idee uit je hoofd,en wacht gewoon je cyclus af.Lijkt wel een obsessie te worden,en dát is nooit goed.Ik begrijp wel dat je heel graag wilt hoor,maar probeer er iets minder krampachtig mee om te gaan.
    Het kan echt wel een jaar duren voor je een regelmatige cyclus hebt,en als jij dan ondanks negatieve testen steeds denkt zwanger te zijn...of bij stolsels tijdens je menstruatie dat het dan een miskraam is...lijkt mij niet goed.
    Bij een menstruatie komen nu eenmaal stolsels los,en die kunnen nog veel groter zijn dan deze.Je hebt getest,heel vaak,negatief,dus niet zwanger.Ga vanaf nu je cyclus bijhouden,eventueel temperaturen en/of ovulatietesten doen,als dat je een rustig gevoel geeft.En geef het gewoon even de tijd,ik weet dat dát heel moeilijk is,omdat je het liefst gisteren zwanger was,maar na pilgebruik heeft je lichaam gewoon de tijd nodig om op regel te komen,en bij de 1 gaat dat sneller als bij de ander.

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Spikkel19, ik heb het nu net begraven. Maar foto's heb ik er wel van.

7. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil, en dacht net ongesteld te zijn geworden, ... dus 2 maanden is ongeveer 8 weken.

Ik deed toen al testjes alleen maar lichte streepjes erop die niet opliepen... en nu dit dus.

8. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Wil je je alsjeblieft niet mengen in deze topic.
    Ben jouw meer als zat!
    Weer begin je net als bij anderen.
    Zit hier nu niet op te wachten.

Het is heel groot en 8 weken klopt precies of 9.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zeg als jhe het zo frustrerend vind dat ze topics opend lees er dan gewoon niet in.. Ieder heeft zijn eigen ding en als zij graag bevestiging wil van iets dan mag dat of dat voor de 1e of voor de 13242534x is dat maakt geen moer uit.. Leven en laten leven zegggen ze dan ;)

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je geen meningen wilt die je niet wilt horen moet je geen topic openen!
    Onder je vorige naam had je ook al de neiging om heel erg door te slaan.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik geef toch gewoon antwoord op de openingspost.Dat dat niet is wat ze wil horen,daar kan ik niets aan doen.
    Dan moet ze geen topic openen.Ik zeg nergens dat het mij frustreerd...ik geef gewoon antwoord.

12. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Ikzelf heb nooit zulke grote stolsels tijdens de ongesteldheid... Misschien toch even de dokter bellen?

13. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ziet er uit als een stolsel, wat pipo zegt. Als je 2 maanden gestopt bent met de pil zou meteen je eisprong geweest moeten zijn, lijkt me erg sterk. Als je 8-9 weken zwanger zou zijn geweest danhad je zeker een positieve test gehad,je hebt vrouwen die langzaam hcg opbouwen en pas later posi testen, maar als dit stolsel echt een mk is dan zou je nu ook positief moeten testen, hcg verdwijnt niet zo snel uit je lichaam.
    Zulke stolsels tijdens menstruatie zijn niet gek, zeker niet als je nog aan het ontpillen bent.

Succes!

14. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik vind het er ook uit zien als een stolsel, maar als je twijfelt zou ik het ff aan de huisarts laten zien, misschien kun je de fotos emailen? Heb je ook weeën achtige krampen gehad? Ik heb ooit een mk gehad rond die periode en ging zowat van men stokje van de krampen. Ik heb zelf toen niet gezien wat er uit kwam, wou ik niet, maar de gyn vertelde toen dat het er uit ziet als een doorzichtig bolletje. (Ik was toen heel jong en toenmalige vriend had me naar het ziekenhuis gebracht)
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid. Sterkte en succes hoop voor je dat je snel zwanger bent!

15. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk een stolsel. Als dit een vruchtje van 8-9 weken is, had je allang een knaltest moeten hebben.
    Bij een miskraam kan je enige tijd lichte testen hebben, maar dan groeit het vruchtje natuurlijk ook niet door.

16. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik verloor zelf 2 dagen terug ook zo'n grote stolsel..... het is een soort reiniging van de baarmoeder (heb ik gelezen) misschien erg onsmakelijk wat ik nu zeg maar een stolsel kun je als het ware uitdrijven en veranderd het in bloed een vruchtje dan is het gevuld met vocht en zit er een vliesje omheen. Ik verlies bijna elke maand van zulke grote stolsels maar doe wat je gevoel je in geeft.

17. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toch denk ik dat je de foto beter aan je huisarts kan laten zien ipv aan ons. Ik wil je super graag helpen alleen wij zijn ook niet medisch opgeleid om daar over te kunnen oordelen. En dan heb je gelijk duidelijkheid!

Hopelijk ben je snel zwanger!

18. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik kan je ook helaas niet helpen aan je antwoord als het een stolsel is geweest of een vruchtje.... Ik weet alleen wel dat ik tijdens mijn menstruatie wel stolsels verlies die wel 15cm zijn, ook al meerdere keren laten onderzoeken door huisarts, maar dit hoort schijnbaar gewoon bij mij... Hoop dat je toch snel antwoord kunt krijgen...
    Sorry dat ik je er niet mee kan helpen

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit is gewoon een stuk baarmoederslijmvlies.Sommige vrouwen verliezen grotere stukken tijdens hun natuurlijke menstruaties.

Anders moet je ons even een knaltest tonen of een CB Digitaal die aangeeft dat je zwanger bent. Want zou dit een vruchtje zijn van 6 tot 9 weken oud, dan moet een CB Digitaal duidelijk zwanger aangeven!

Je reageert nogal kribbig naar Pipo terwijl wat zij zegt, heel goed kan kloppen. Maar om de en of andere reden wil je dat niet geloven en blijkbaar liever horen dat je zonder positieve test een miskraam gehad hebt van 8 weken oud? :(

Dus doe een test. Die moet nu goed positief zijn. HCG is bij een miskraam van 8 weken niet direct uit je lichaam, maar dat kan wel weken duren.

En ga anders met je test die je beter nog even kunt doen + het stuk baarmoederslijmvlies naar de huisarts. Als het wel een miskraam zonder positieve test is, kun je ook beter gelijk een echo laten maken of er niet iets is achter gebleven ivm mogelijke curretage.

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Wat wil je met onze meningen bereiken?? wij kunnen alleen raden wat is het maar weten niet zeker... artsen wel... en dan weet je het en dan ?? maar zo ver als ik kan zien is het een stolsel...

Deel Deze Pagina