Hallo, Vandaag is mijn 2de dag overtijd zijn. Ik heb vorige week veel last gehad van buik krampen en gevoelige borsten. dit is nu minder geworden. verder heb ik nu veel last van wittig vloed. Ik denk steeds dat ik ongesteld ben geworden maar als ik dan kijk of voel is dat niet het geval. Dus we wachten het maar af.
ja misschien wel een idee. maar wacht het nog even af. Anders zo zonde van het geld als je dan toch ongesteld wordt.
ik zou ook een test doen ...dan weet je het zeker en ik wil ff zeggen dat ik het knap van je vind dat je het zo lang volhoud ik had allang 1 gedaan ...
Spannend hoor...ik duim voor je ! Wel moeilijk he dat wachten. Ik heb op mn vijfde dag overtijd pas getest gewoon omdat ik niet durfde Ben je erg regelmatig normaal ?
Vandaag 3 de dag, alleen heb ik nu wel met vlagen een beetje bruin verlies. Het is niet veel. Wat zou ik hiervan moeten denken? Kan ik dit mee rekenen als ongesteldheid?
ik heb ook wittig vloed ipv menstruatie... geen oud bloed verloren, wel rare steekjes in me onderbuik, links of rechts verdeeld over de dag... ook obsipatie en ik heb t idee dat me buik anders voelt whahah zal mezelf wel gek make en dan dat boeren de hele dag door sjongejonge ik wacht tot woensdag! dan ben ik n week overtijd ik hou je wel gezelschap tijdens etwachten haha