Oh heel vervelend! Hier had ik een voorbeeldige slaper (over t algemeen), hij sliep met 2,5 maanden vrijwel altijd door. Nu de laatste twee maanden is dat voorbij, elke nacht zeker een of twee keer wakker en eindigt dan dus altijd bij ons in bed. Het enige dat helpt is hem even aanleggen (al wil ik juist nu zo graag gaan stoppen met de bv!) of een flesje melk. Dat maakt hem gewoon rustig. Al het andere dat ik probeer helpt niets. Soms denk ik: ach dan slaap je maar in bij ons in bed (leg m nu ook al niet eens meer terug uit luiheid!), en andere momenten denk ik: je sliep altijd door! Waarom nu niet meer, eigen schuld dat ik m steeds bij ons neem en of wel aan de borst of aan mijn zij in slaap laat vallen.. Hij heeft het nu natuurlijk veel meer door allemaal
Hier ook een slechte slaper. Eerst reflux, heel veel oorontstekingen, altijd maar huilen en nu na 1 jaar buisjes. Inmiddels overdag een vrolijker kind maar iedere nacht nog steeds wakker... ik weet het niet meer, je kan zeggen dat je je er bij moet neerleggen maar ik moet toch echt gewoon naar mn werk. En heb nog een kleuter lopen. Wij hebben nog steeds het idee dat hij wakker is omdat hij zich naar voelt. Is constant verkouden, snotterig en schoor. De kno arts ziet nog wel een oplossing in amandelen verwijderen maar hij is daar nog te jong voor... we zingen het dus nog even uit....
Dochter sliep door met 10 maanden toen de reflux over was Zoon had ook reflux ook rond 10 maanden over dus we hadden hoop. Maar we mogen er nog steeds gemiddeld 2-3 keer uit elke nacht. Dus ook nog geen kriebels voor een newborn.
Na een onrustige avond, bv om half 8, half 11 en 12 uur, gaaap. Heeft zoon voor het eerst sinds maanden 6,5 uur geslapen. Wow! Ik krijg weer een beetje hoop dat hij na 17 maanden dit vaker gaat doen. Hier trouwens ook flink kriebels voor een 2e maar de huidige gebroken nachten houden me flink tegen. Hier heeft zoon trouwens ook 3 maanden geleden buisjes gekregen maar de nachten zijn niet heel veel verbeterd helaas.
Herkenbaar allemaal (helaas ) Dochter sliep met 5 weken door. Ze is nu ruim 4 en nog steeds een goede slaper. Ze is savonds of snachts dr bed nog nooit uitgekomen en slaapt eigenlijk altijd door, buiten een keer ziek zijn of iets. Maar zoonlief weet nog niet helemaal wat dat is. Ernis een periode geweest, rond 3 maanden, dat het even goed leek te gaan, maar de periode daarna meldde hij zich echt 7 a 10 keer op een nacht. Ik heb toen zn speen vastgemaakt aan zn slaapzak, en toen ging het iig iets beter. Nu slaapt hij de laatste nachten eigenlijk wel weer door, sinds begin deze week, alleen is hij tussen 5 en 5.30 wakker, gaat hard huilen (altijd als hij wakker wordt) en is klaarwakker dan. Beetje jammer! Dochter slaapt er gelukkig doorheen en wij laten hem nu ook maar gaan, na een keer er naar toengaan en goed leggen). Als we heb bij ons in bed nemen, doet hij hetzelfde dus dat werkt ook niet
Dat is inderdaad het proberen waard, al moeten we de boel dan wel ff beetje aanpassen op onze slaapkamer. We hebben een vrij hoge boxsping, en een onderdeurtje van nog geen 70 cm. Dus zelf uit bed gaan zie ik voorlopig nog niet gebeuren haha.. maar das natuurlijk ook nog niet nodig. Afgelopen nacht: 7 uur met mij op het grote bed gaan liggen, maar ze ging alleen maar stoeien en papa en mama moesten nog eten. Dus half 8 weer naar beneden en in de kinderstoel nog even gezellig aan tafel. 8 uur begon ze weer te gapen dus in der eigen bedje gelegd en er naast blijven zitten en steeds weer neerleggen. Na 30 min sliep ze gelukkig. Nog wel 2 keer nog boven gesprint voor een speentje, maar tot 23.00 was ze rustig. Toen werd ze echt wakker overstuur huilen dus bij ons in bed met een klein beetje melk.. Snachts ging aardig behalve dan dat ze overdwars in bed lag en ik daardoor nauwelijks bij in bed paste. (heb haar 2 keer verlegd maar dan word ze half wakker en draait zo weer terug) om 5 uur was ze echt wakker en maar weer een klein beetje melk geprobeerd. Helaas werkte het niet en begon ze op ons hoofd te tikken en neus knijpen en op papa liggen en haren trekken. Om kwart over 6 viel ze weer in slaap en heeft papa haar over gepakt in haar eigen bedje maar moesten wij om half 7 opstaan helaas
Hier ook een mama die heeeeel erg moe is. We slapen gemiddeld 3 tot 4 uur op een nacht. Joas heeft de eerste 3 maanden alleen maar gehuild, dat is nu over met de nexium maar het slapen is echt een ramp, ben ondertussen doodmoe, werk 28u. Af en toe weet ik echt niet meer hoe ik het moet doen.