Pendels..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door honeyy, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    #1 honeyy, 22 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2009
    Heee dames!

Zomaar uit de nieuwschierigheid 8)..

Wie gelooft er in de pendels?

Ik zelf heb het een x aantal keer laten doen en vind het toch wel leuk om te weten wat er uit komt.. kijken of het klopt enz..

Bij wie zijn de pendels uitgekomen en wie heeft dat voor je gedaan?

liefs xx

2. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    ik heb toevallig van wishgirl net myn pendel gekregen

November2009-jongen

En ja geloven erin.. weet het niet..althans je laat het ook weer niet voor niets doen natuurlijk dus onbewust geloof je er dan wel in, of je hoopt het gewoon dat kan natuurlijk ook.. ik hoop dus dat ie uitkomt haha..

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop ook dat 1 van mijn 3 pendels uitkomen ;) Denk dat ik er eer daags zelf ook eens 1 ga proberen voor de lol!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Nee ik geloof er helemaal niet in.

Vooral niet op afstand.

( terwijl ik geen scepticus voor andere zaken ben)

Wij zouden een jongen krijgen en kregen dus een meid. Mijn schoonmoeder had het gedaan. :D

5. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik vond het gewoon leuk om een aantal aan te vragen om te kijken of het klopt maar de pendels liggen te veel uit elkaar van sept- dec 2009 tot mei- aug 2010. Ik persoonlijk pin me er echt niet aanvast en denk dat het ook echt toeval is wanneer het overeenkomt met een pendel.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Er is bij mij gependeld door een collega. Ze gaf alleen aan of ik kinderen zou krijgen en niet wanneer ik zwanger zou worden.

Er kwam bij mij uit dat ik een tweeling zou krijgen. Moest er best wel om lachen en geloofde er niet zo in. Maar nu 3 jaar verder ligt er toch echt een tweeling boven op bed te slapen :D

Vind het toch wel bijzonder dat het toch is uitgekomen.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi,

Ik heb ook laten pendelen..had er een aantal voor november en twee voor december... Wel allemaal een meisje als geslacht.. De maanden kloppen in ieder geval niet, zie mijn banner maar....:D:D

8. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hallo!

Ook ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb om een pendel gevraagd... Ik geloof er in, hoewel ik minder overtugd ben van deze wijze (zo op afstand). Ik denk dat het pendelen normaal via de energie wordt overgebracht en dat je daarvoor elkaar moet zien... maar zeker weten doe ik het niet en stiekem hoop ik natuurlijk wel dat het uitkomt (december 2009) hihihi!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn pendel is uitgekomen!! Okt 09 zwanger, nou dat klopt.. nu nog afwachten of het ook echt een jongen is! ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Losse pendeltopics worden gesloten.
    Je kunt de meiden die zich hebben opgegeven om te pendelen een pb sturen.
    Elmo

Deel Deze Pagina