zijn er meer meiden die dit herkennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door annetske, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Sommige dingen herken ik wel maar sommige dingen herken ik niet :p:p

2. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    hahahaha, GE-WEL-DIG dit!! Ik herken ook echt alles! Bij sommige moest ik wel even nadenken of ik het ook deed, en toen dacht ik:"verrek, nooit zo bij stil gestaan, maar dat doe ik ook, haha!"

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij meiden;
    *Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis.
    Schuldig! haha. Even de badkamer poetsen, gordijnen op slaapkamers opendoen, was in/uit de machine, was bij elkaar rapen etc. Alleen erg irritant dat ik sinds een tijdje een tandenborstel heb met een buzz knopje. Op de een of andere manier stop ik dus met poetsen door dat hij trilt, lukt het me niet om te blijven tandenpoetsen en tegelijkertijd bv. de gordijnen open te doen. Maar ik blijf het dwars doen!

Krijg ook altijd de reactie van waarom doe je dat dan, zo duurt alles toch nog langer?.. Nee troetel wil het zo dus doet het zo haha
    We lezen de shampoo flessen onder de douche.
    Hahaha herkenbaar, moet toch wat te doen hebben he. En elke keer weer dezelfde fles lezen.. uhhm. Maar moet zeggen dat ik manlief ook betrap op dit vrouwentrekje!
    We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Schuldig! doe ik niet dagelijks.. Maar met een goede grap of iets enorm leuks heb ik wel eens dat ik al ineen duik van de lol voordat ik het kan vertellen. Vaak kom ik niet meer uit mijn woorden en lopen de tranen over mijn wangen. Dit ziet er vaak nog leuker uit dan dat de grap zelf is, zegt iedereen in mijn omgeving;)We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel.
    Haha klopt, horloge is irritant ook. Kan me herinneren dat iemand me pas nog vroeg of ik dat geen mooi horloge vond als kado. Nou nee, ik heb toch al een klok??
    We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen.
    Is dat een vrouwentrekje of een trekje van blondines??:D
    We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Hahaha SCHAAM!!
    We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Tja volgens mij is dat best irritant. Maar mn mannetje heeft daar ook een handje van hoor, dus ik weet hoe irritant het is eigenlijk. Maar toch doe ik t zelf ook:)
    We haten het, als de wind onze haren door de war blaast.
    Mja of als iemand er met zijn handen door heen woelt. Al ben ik gewend dat mn haar raar zit (heb een enorme bos met krullen) dus dat zit altijd een beetje vreemd.
    We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.
    Oeps:) :)
    We kunnen 10x dezelfde film kijken. Valt best mee, maar vaak kom ik er halverwege pas achter dat ik hem al gezien heb:D
    We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Mja ben ook best een chaoot!!
    We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. 'Even kijken hoe laat het is' *kijkt op telefoon* oh.. En als iemand dan vraagt 'en hoe laat is het'? Uhhm eigenlijk niet gekeken:)
    We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Die herken ik dan weer niet..
    We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Hahaha erg bekend!
    Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Tja stel je voor dat het te weinig uren zijn, kan ik beter niet gaan slapen toch.. ;)

4. susy26

susy26 Niet meer actief

ik ook wel eigenlijk, maar niet alles haha

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat stom! Echt alles!!!!!!! Doe ik ojee klinkt heel ernstig

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh gelukkig behalve die film, heb echt niks met films

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Wij meiden;
    Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. nooit
    We lezen de shampoo flessen onder de douche. zeer zelden (maar wel als ik op de wc zit:D)
    We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. nee
    We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. ik heb een klok aan de muur en als ik weg ben is wim mn klok:D
    We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. ja dat wel ja, vooral toen ik moest gaan leren voor examen moterkennis
    We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. mn bril werkt nog goed
    We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. dat is irritant
    We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. is juist lekker! tenzij je een feestje heb
    We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. heh? gewoon zomaar? of om er iets uit te pakken? met tafel dekken/afruimen/ eten koken enzo is het toch logisch dat je in de koelkast moet zijn, moeten mannen ook!
    We kunnen 10x dezelfde film kijken. hoogste aantal is 3
    We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. die ligt eigenljk altijd gewoon op mn bed
    We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. dan kijk ik niet bewust
    We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. alleen om een droge kant te hebben als ik hebliggen janken;)
    We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. k zet helemaal geen wekker
    Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. dat gaat van mn slaaptijd af dus doe ik niet. Als de kinderen vroeger of later wakker zijn klopt het toch nite meer

hm, volgens mij ben ik geen echte vrouw...

8. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Niet altijd maar doe het wel.
    We lezen de shampoo flessen onder de douche. Wel eens gedaan
    We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.Nee dat weer niet, kan wel na mijn grap lachen erom.
    We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Klopt!
    We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Klopt!
    We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat.Gebeurt regelmatig, zelfs op mijn werk waar ik weet hoe de deuren open gaan.
    We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Soms
    We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Zeker!
    We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.Wel vaker op een dag hahaha.
    We kunnen 10x dezelfde film kijken.Als hij leuk is wel ja.
    We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden.Staat op stil helaas.
    We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is.Klopt
    We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Jah doe ik elke nacht wel 2 keer.
    We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.Deed ik wel maar nu word mijn dochter er wakker van dus moet wel precies op tijd de wekker zetten!
    Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.Ja, en mijn telefoon(wekker) laat het zelfs zien als ik hem instel IDEAALLL!!!

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    OMG! :)

Ja alles klopt!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. nee nog net niet, maak wel de tandenborstels voor de kindjes klaar en poetsen samen onze tanden
    We lezen de shampoo flessen onder de douche. ja wanneer anders?
    We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. meestal heb ik niet eens door dat ik iets grappigs vertel :( ligt met compleet dubbel en oke ben soms droog maar is dan perongeluk grappig
    We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. heb inderdaad al jaren geen horloge meer om
    We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. gelukkig weinig last van.
    We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. herkenbaar, vaak zelf altijd de zelfde deur waarbij ik het keer op keer opnieuw doe. alsof hij ineens veranderd is van scharnier
    We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. o zo vaak, en dan ook al antwoord geven terwijl de ander de vraag herhaald
    We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. nee dat vind ik heerlijk, neem gewoon altijd een borstel mee :D
    We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. elke keer weer die hoop dat dat wat je wilt hebben er toch inlicht
    We kunnen 10x dezelfde film kijken. nee 1x is echt genoeg
    We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. te vaak, jammer dat ik me sleutels niet kan bellen, idee voor beste idee van nederland misschien :D
    We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. ja dat ben ik
    We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. heerlijk
    We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.sinds ik kinderen heb heb ik hgeen wekker meer, mis hem niet en als me kinderen roepen ben ik er zo uit.
    Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. moest hier zo om lachen, dat ben ik echt. zeg altijd tegen me partner savonds "als ik nu naar bed ga kan ik nog .. uur slape". waarom ik dat doe tja vrouwending dus :D

11. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    hahaha ik herken alles wel XD

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

heel leuk en toepasselijk alleen heb ik toch graag een horloge om:D

13. Tese

Tese Niet meer actief

Ik herken er eigenlijk bar weinig in.

14. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    ik had hem inderdaad al gezien op hyves.

Super herkenbaar!
    Moest er wel om lachen!

15. Karoke

Karoke Niet meer actief

Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Nee, loop wel een beetje rond in de badkamer, maar sta nooit helemaal stil.
    We lezen de shampoo flessen onder de douche. Nope
    We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Nope
    We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Draag geen horloge, maar is enkel omdat ik het niet fijn vind zitten.
    We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Geen last van.
    We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Enkel als ik iets te heftig aan het lullen ben en dus niet richting die dikke vette letters kijk. :D
    We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Ik zou niet weten waarom.
    We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Mijn haar zit bijna altijd in een staart en vind het een erg fijn gevoel, wind in de haren. Vandaar ook dat ik al zolang ik autorijd een cabrio heb. :)
    We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Nope
    We kunnen 10x dezelfde film kijken. Vreselijk, kijk een film maar een keer.
    We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Zou niet werken, want dat ding staat meer uit dan aan. :D
    We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Nope
    We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Nope
    We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Nee, vind ik eerder irritant als iemand dat doet.
    Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Dat gebeurt wel eens.

Gelukkig dat we al een kindje hebben, anders zou ik vrezen dat ik er enkel langs buiten uitzie als een vrouw. :D

16. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zeg niks :p

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Ik: Ja / Man: ja

We lezen de shampoo flessen onder de douche. Ik: Ja, elke keer weer / Man: ja, als er een nieuwe staat

We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Ik: Ja, altijd :D / Man: nee

We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Ik: heb wel horloge, maar weet niet waarom / Man: Horloge is levensbehoefte

We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Ik: ja, heel vaak / Man: ja, soms, maar das meer door dyslexie

We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Ik & man: ja

We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Ik: ja, heel vaak / Man: soms, als hij druk is ergens mee

We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Ik: ja / Man: heeft geen haar :D

We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Ik: vaak wel / Man: regelmatig

We kunnen 10x dezelfde film kijken. Ik & Man: ja!

We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Ik: af & toe / Man: nee

We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Ik: ja, bijna standaard / Man: nee

We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Ik & Man: ja

We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Ik: ja, deed ik altijd / Man: nee

Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Ik & man: ja

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Zoooooooooooooooo herkenbaar....eigenlijk alles wel?!?!?! Hahahahaha

19. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik herken me eigenlijk ook bijna overal wel in, maar ik ben niet de enige zo te zien :D.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Conclusie: mijn man is een meid :D

Deel Deze Pagina