Opeens geen eisprong meer?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lotte41, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotte41

lotte41 Lid

23 jun 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

We zijn al een jaar bezig. Binnenkort mogen we naar het ziekenhuis. Ik heb een lange cyclus, ongeveer 38 dagen, maar ik heb wel een cyclus en ook een eisprong. Dat weet ik , omdat ik al 5 maanden temperatuur. Maar deze cyclus ben ik ook aan het temperaturen en heb ineens geen eisprong meer! Wie heeft dit ook gehad?
    Liefs Lotte

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb het zelf niet, maar wil je alvast erg veel sterkte wensen in het ziekenhuis.
    Hopelijk kan de gyn. je wat meer duidelijkheid geven.

3. Madre

Madre Actief lid

17 nov 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe doe je met je temperatuur? Normaal gebruik ik ovulatietesten maar wil beide gaan doen. Ik ben nu op dag 18 en nog steeds geen eisprong wat ik normaal wel heb.

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, komt me bekend voor.. Heb al een paar keer uitschieters gehad (62, 85 en nu 70-something), en deze lange cycli geen ei, of iig geen duidelijke tempstijging gehad.. De andere cycli waren allemaal tussen 27 en 34 dagen, maar wel keurig een ei en een duidelijk verschil in temp. Nu lopen we in het ziekenhuis (15 maand bezig), heb ik vorige week een kuur Provera gehad om m'n ongi op te wekken, en heb ik de volgende cyclus de cyclusanalyse.. Mits die natuurlijk wel weer normaal is :)

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Weet je overigens alleen via het temperaturen of je een ei hebt. Ik gebruik zelf ovulatietesten. Als die positief zijn heb ik toch een ei of kan zo`n test ook positief zijn zonder ei?

Liefs Kapedi

Deel Deze Pagina