mijn dochter heeft voor haar verjaardag een ds gekregen vandaag.. alleen hoe zit dat nou met een kaartje in een ds waar je spellen op kan zetten waar koop je zo een kaart enz en wat is beter gewoon spellentjes of zo kaart... vind de spellen best duur namelijk... ze heeft een 3ds
Mijn zoon heeft dit jaar een DSi XL gehad voor zijn verjaardag. WIj hebben toen op prikbord (marktplaats voor zeeland) op een r4 kaart gezocht. Zodoende voor 25 euro een kaart met alle toebehoren (USB stick, mini SD kaart, SD kaart voor de computer en natuurlijk de kaart voor in de DS zelf). Helemaal gebruiksklaar gemaakt door verkoper en kind hier helemaal blij. Je moet net even weten hoe en waar je de spellen kan downloaden, ben ik niet zo'n ster in, dus een vriend van ons heeft een hoop spellen op CD gezet die we dan op die mini SD kaart via de USB zetten. Het scheelt een hele hoop in geld, die spellen zijn zo duur, dus het is het echt wel waard. Vraag wel van te voren aan de verkoper of die kaart ook voor de 3DS gebruikt kan worden, de oudere kaartjes kunnen daar namelijk niet in.
Ze zijn idd illegaal in NL en je kan ze dus niet in de winkel kopen, maar via marktplaats zijn ze nog zo te vinden. Heb er pas nog 1 besteld en gekregen voor een vriendin dr verjaardag.
Ze zijn illegaal en officieel niet meer te koop maar mijn man heeft laatst voor ons neefje nog een kaartje gekocht voor een dsi. Ik weet niet hoe het met een 3ds zit, welk kaartje je daarvoor moet hebben maar wij hadden voor de dsi een R4 kaartje nodig.
Onze zoon heeft ook een dsi, een xl, maar dat kaartje was schijnbaar ook geschikt voor een 3ds, vertelde de verkoper. Op marktplaats kun je verkopers hiervoor vinden en ik zie in dit topic de volgende reclame: NDS Kaart - NDS Accessories Ff google op en naar R4 kaart voor 3ds zoeken. Succes!
Als jij er zelf niet zo handig mee bent dan is het wel verstandig om de verkoper de benodigde software er op te laten zetten. Per verschillende kaartjes (R4, e.d.) moet passende software. Ook is het HEEL belangrijk om er daarna voor te zorgen dat de Nintendo ds niet meer op internet komt. Wanneer dat wel gebeurt dan wordt deze ge-update en dan doet jouw software op het kaartje het niet meer.
Als het een gewone ds is kan je idd zoeen R4 kaartje gebruiken, maar een 3DS raad ik het af, weet niet wat voor ds jouw dochtertje heeft, maar als het een 3DS is zou ik het niet doen. Nintendo kan de 3DS blokkeren als ze er achterkomen dat je zoeen kaartje gebruikt en dan kan je je 3DS weggooien =3 (dit heb ik mij laten vertellen dus correct me if i'm wrong) ik ga het hoe dan ook niet uitproberen met mijn 3DS ik koop wel spellen dacht ik meld het ff, weet niet of andere dit ook wisten =3
Voor de 3ds bestaan die kaarten niet... je kan alleen laten ombouwen, maar dat betekent dat je nooit meer kan updaten.