Hallo meiden, Als het goed is krijg ik vandaag de uitslag van het bloedonderzoek. De gyn heeft dat gedaan om te kijken in welke mate welke hormonen in mijn lichaam aanwezig zijn en hoe deze met elkaar samen werken. Ik ben erg benieuwd maar ook wel zenuwachtig naar de uitslag. Ik heb geen idee hoe laat ze belt en wat nu de volgende stap wordt. Wie steunt me even?! Wie heeft ook zo'n onderzoek gehad en wat was bij jullie de uitslag? Liefs!
sorry geen onderzoek maar wil je wl sterkte en succes wensen!!! als je wa weet laa het even weten ben benieuwd! liefs
Dankje, ik weet alleen niet hoe laat ze belt. Ik moet vanavond wel werken, anders post ik de uitslag na het werken wel even Ik houd je op de hoogte! **zo spannend**
Ook hier geen bloedonderzoek maar wou je ook even sterkte wensen! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het heel erg spannend vind. Succes Liefs Gwen
is goed hoor we zijn hier toch vaste klanten en zjn hier dagelijks te vinden werkze!!! ik werk trouwens alleen maandag en dinsdag! liefs
Ik heb laatst wel een bloedonderzoekje gehad, maar da's een van de eerste dingen die ze doen als je in de MMM zit.. Alle waarden waren prima, alleen mijn TSH/T4 (schildklier) was iets lager dan gemiddeld.. Verder zaten alle hormonen waar op geprikt is op een goed niveau, maar ondanks dat heb ik deze cyclus nog geen ei gehad. En moet maandag dus weer bloedprikken Succes meis, en ik kom straks ff kijken of je de uitslag al hebt! Ben benieuwd!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga in ieder geval nog niet de MMM in. Maar ze wilde weten waarom ik geen eisprong heb en waarom mijn eitjes niet rijpen. Waarschijnlijk gaan ze dat dan oplossen met medicijnen. Dus daarom vind ik het spannend =) Bedankt!
Hoi... Hier wel een bloedonderzoek...en moet morgen terug om het een 2e keer te laten doen. Vraag me af of bij jouw het onderzoek hetzelfde ging als bij mij. Ik woon in Duitsland, dus misschien gaat het dan anders. Bij mij wordt er eerst bloed geprikt, dan krijg ik een medicijn gespoten wat mijn lichaam kunstmatig in de stress zet, en dan na 45 minuten wordt er nog een keer bloed genomen. Afgelopen keer waren de resultaten goed, toch werd ich uiteindelijk maar niet ongesteld, en moest medicijnen nemen om een bloeding te starten. Ben benieuwd wat er deze keer uitkomt, en hoop zo snel mogelijk de uitslag te krijgen... SUCCES
Ik heb ook een bloedonderzoek gehad omdat de gyn vermoedde dat ik pco heb. Mijn bloeduitslag was verder gelukkig normaal dus dat paste toch niet bij een pco-achtig beeld. Ik zal voor je duimen dat alles goed is!
Hmmm... Ze heeft nog niet gebeld, ik moet om 6 uur beginnen met werken. Zal ik er zelf achteraan bellen? =) Liefs!
Ze belde net. Er was één hormoon die hoger aanwezig was dan eigenlijk zou moeten zijn! Dus ik moet nog een keer komen prikken alleen op dat hormoon. Ik heb tegen haar gezegd dat ik daar dan maar meteen morgen plek voor maak om dat te komen doen. We willen echt graag een kindje =) Dus nu morgen nog eens bloedprikken en dan een vervolgafspraak met de gyn... Nog steeds geen duidelijkheid dus. Verder waren alle hormonen wel goed trouwens! Liefs
Pfff.... wat een gedoe! Weet je wel welk hormoon te hoog was? Hopelijk is het makkelijk op te lossen met medicijnen ofzo. Xxx
Ik heb gisteren meteen weer laten prikken! En nu hoor ik waarschijnlijk midden van volgende week de nieuwe uitslag en welke medicijnen er van toepassing zijn! Dus nog even in spanning