Zijn er meer peuters die voor slapen gaan nog eten?

Discussie in 'Voeding' gestart door Kwibusje, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn kinderen zitten ook niet stil na het eten hoor... ik denk geen een kind ;)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ' wel eens voorkomen' is niet hetzelfde als proberen... iedereen moet even wennen aan een net wat ander ritme... dat gaat heus niet mer 'wel eens voorkomen'

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik begrijp het probleem eigenlijk nog steeds niet. Als hij geen pyjamapapje drinkt, eet hij 's ochtends niet, voor wie is dat dan een probleem? Hij eet dan op de psz wel iets. En op een dag zal hij 's ochtends vast ook wel iets eten, gewoon beetje gevarieerd ontbijt aanbieden.
    Maar jij bent overtuigd van jouw oplossing, en luistert totaaaal niet naar reacties hier. Waarom vraag je dan om ervaringen?

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    En dit idd :D

5. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Eet al 2x fruit pd banaan en vaak appel/manderijn en savonds vaak extra appelmoes extra wilt die
    In fruit zit ook veel suikers

Jullie doelen meer op suikers in Pyamapapje afgezien van hetgeen wat die krijgt is geen 3 pakjes pd of 2

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    1 pakje pd + danoontje erdoor is al veel he...

7. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Oudste van 4 kan rustig zitten na eten en haar ding doen hoor knutselen oid
    Dus hier 2 verschillende karakters in energielevel

8. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Halve pakje krijg hij
    Als je bekijkt over 24 uur 1 inderdaad

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ja dus? Omdat ie al 2x fruit eet kan hij niet nog een banaantje eten?
    Fruitsuikers zijn beter dan alle andere rommel hoor...

En het gaat me niet per definitie alleen om die suikers, ook om jou naïviteit dat je iets gezonds/beter alternatief niet gewoon belangrijker vind.

Ik kan het gewoon echt niet begrijpen

Je weet trouwens dat appelmoes geen fruit is he...

10. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    Rest vd dag eet hij weinig ongezonds mag een kind heb het niet over Pyamapapje nu niks hebben wat iets ongezonds is

Leest overal al suikervrij dit en dat..ongezond bla bla
    Jullie zijn tegen Pyamapapje of hij nu 3 is geweest of hij was jonger Pyamapapje word dus over algemeen negatief gezien ongeacht leeftijd

11. Kwibusje

Kwibusje Lid

7 feb 2017
    82
    1
    8
    Vrouw
    17.00/17.30 maakt geen verschil kwa eten de tijd tussen na bed gaan dan zou ik half 7 moeten eten dat is geen doen voor ze.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ik lees over elke dag 2 koekjes, chipjes(niet elke dag) ,pyjamapapjes....

Ik zal wel een wereldvreemd mens zijn ofzo... maar mijn oudste kreeg met 3 jaar echt niet elke dag 2 koekjes, nog steeds niet overigens en hij kreeg echt 3x pj ofzo chips...

Dus ja al die dingen bij elkaar opgeteld vind ik veel ongezonde dingen.... want hij krijgt dus ook elke dag een pyajamapapje en een danoontje...

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb het even nagekeken... gewoon omdat ik nieuwsgierig ben...

In 100 ml pyjama papje zitten 67 koolhydraten waarvan 34 gram suiker..

Dat zijn 8!!! Suikerklontjes

Dus nee ik begrijp echt niet dat je dat verkiest boven iets anders normaals

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dus 'alle' rauwkost lust hij niet? Sorry maar vind dat moeilijk te geloven. Rauwkost zijn komkommertjes, tomaatjes, olijven, geraspte worteltjes, stukjes paprika... etc. Als hij zo goed eet als jij zegt zit er heus wel iets tussen dat hij lust.

Je wringt je hier in allerlei bochten om aan te geven dat hij gezond eet, maar als jij pyjamapapje wil geven doe je dat toch. Dan moet je niet om meningen van anderen gaan vragen. Een pyjamapapje is een suikerbom en totaal overbodig voor een 3-jarige. Daar verander je niets aan.

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Pff, ik wist dat het veel was, maar zoveel?

Al die kant en klare dingen...

16. Nescio

Nescio Niet meer actief

En vroeger naar bed gaan? 17.30 uur eten en om 19 uur in bed? Moet te doen zijn voor iedereen.

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als jij dat papje wil geven, moet je het vooral doen hoor. Maar nogmaals; dan begrijp ik dit topic niet. Het komt toch over als een vraag om tips, maar vervolgens verdedig jij alleen maar dat papje.... Tja, dan geef je dat toch? Ik kan alleen maar zeggen dat ze dat hier nooit krijgen. Tond 17u eten we, om 18.30 a 19u gaan ze in bad en naar bed. Geen papje of melk nog daarvoor.

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina