Volgens mijn HA is het zelfs uitzonderlijk als je je ovulatie voelt: de meeste vrouwen voelen helemaal niets ...
Ik voel hem soms,niet elke maand.En soms is hij echt megapijnlijk!Echt stekende pijn.Maar dat is altijd maar ff.
Misschien omdat ik er te veel aandacht aan schenk, maar ik voelde me gister niet lekker. Steeds steken in mn zij en soort van buikpijn (net of ik constant honger had). Vandaag is het compleet verdwenen... Racebabe
Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ik heb er ook niet opgelet eerlijk gezegd. Ik probeer mijn ovulatie te berekenen via de calculator en dan rond die periode regelmatig te klussen. Volgens mijn banner heb ik morgen mijn eisprong. Ik ben nu wel een beetje misselijk maar ik weet niet of dat daardoor komt.
Ik heb hem ook nog nooit gevoeld. Als het deze ronde niks word dan probeer ik ook maar eens een ovulatietest. Ik ben wel benieuwd wanneer mijn eisprong nou echt is. We klussen genoeg dus ook al is die onregelmatig dan is het niet erg
ik heb hem ook nog nooit gevoeld!Heb het er met mijn gyn over gehad,en volgens haar voelt bijna niemand dat! liefs
hoi hoi, ik voel m ook niet hoor! gewoon lekker klussen en dan is het vanzelf een keer raak. als je er echt op gaat letten voel je vanalles. succes kristy
Nadat ik was gestopt met de pil heb ik mijn eisprong 2 a 3 maanden achter elkaar gevoeld. Steeds aan een kant, links of rechts. Beetje een ongemakkelijke kramperige pijn. Beetje zeurend. Maar nu voel ik hem juist helemaal niet meer. Vind het ook een beetje raar maar ja, sta er niet bij stil ofzo. Wel elke maand in het midden van mijn cyclus cervixslijm, en ja dan een beetje misselijk. Liefs Vanilia
Hoi hoi , ik voel ik ook niks. Heb er wel eens op gelet maar helaas helemaal niks. Ook op sluim verandere gelet maar daar merkte ik ook niks aan. Wij doen het dus gewoon met wat tel werk en dan maar hopen dat je goed heb geteld oftewel gegokt
Ook ik voel hem niet. Wat eerder al gezegd is lekker klussen, dan lukt het waarschijnlijk vanzlf wel een keer! Gr Renate
Als je de pil slikt, heb je geen eisprong, dus kan je die dan ook niet voelen... De paar eisprongen die ik heb gehad, heb ik trouwens niet gevoeld. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die 'm voelen. Telkens als ik iets dacht te voelen bleek het toch niet mijn eisprong te zijn. Deze keer had ik 2 dagen last van mijn buik, terwijl mijn eisprong de dag ervoor was, als ik mijn temperatuur moet geloven. Ik weet het pas zeker als ik ongesteld word... (liever niet dus). groetjes, Snoopy