zijn er meiden die hun eisprong niet voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door love31, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mijn HA is het zelfs uitzonderlijk als je je ovulatie voelt: de meeste vrouwen voelen helemaal niets ...

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik voel hem soms,niet elke maand.En soms is hij echt megapijnlijk!Echt stekende pijn.Maar dat is altijd maar ff.

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Misschien omdat ik er te veel aandacht aan schenk, maar ik voelde me gister niet lekker. Steeds steken in mn zij en soort van buikpijn (net of ik constant honger had). Vandaag is het compleet verdwenen...

Racebabe

4. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ik heb er ook niet opgelet eerlijk gezegd. Ik probeer mijn ovulatie te berekenen via de calculator en dan rond die periode regelmatig te klussen.
    Volgens mijn banner heb ik morgen mijn eisprong. Ik ben nu wel een beetje misselijk maar ik weet niet of dat daardoor komt.

5. illydv

illydv Lid

10 apr 2007
    20
    0
    0
    Lerares Engels
    Ik heb hem ook nog nooit gevoeld. Als het deze ronde niks word dan probeer ik ook maar eens een ovulatietest. Ik ben wel benieuwd wanneer mijn eisprong nou echt is. We klussen genoeg dus ook al is die onregelmatig dan is het niet erg :)

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb hem ook nog nooit gevoeld!Heb het er met mijn gyn over gehad,en volgens haar voelt bijna niemand dat!

liefs

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,
    ik voel m ook niet hoor!
    gewoon lekker klussen en dan is het vanzelf een keer raak.
    als je er echt op gaat letten voel je vanalles.
    succes kristy

8. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Nadat ik was gestopt met de pil heb ik mijn eisprong 2 a 3 maanden achter elkaar gevoeld. Steeds aan een kant, links of rechts. Beetje een ongemakkelijke kramperige pijn. Beetje zeurend.
    Maar nu voel ik hem juist helemaal niet meer. Vind het ook een beetje raar maar ja, sta er niet bij stil ofzo.
    Wel elke maand in het midden van mijn cyclus cervixslijm, en ja dan een beetje misselijk.

Liefs Vanilia

9. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi , ik voel ik ook niks. Heb er wel eens op gelet maar helaas helemaal niks.
    Ook op sluim verandere gelet maar daar merkte ik ook niks aan.
    Wij doen het dus gewoon met wat tel werk en dan maar hopen dat je goed heb geteld oftewel gegokt :D

10. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ook ik voel hem niet.

Wat eerder al gezegd is lekker klussen, dan lukt het waarschijnlijk vanzlf wel een keer!

Gr Renate

11. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Ja schat, vandaag! nog niks hier

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb niks gevoeld vandaag! het zal toch wel goed komen! :D

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant

Als je de pil slikt, heb je geen eisprong, dus kan je die dan ook niet voelen...

De paar eisprongen die ik heb gehad, heb ik trouwens niet gevoeld. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die 'm voelen. Telkens als ik iets dacht te voelen bleek het toch niet mijn eisprong te zijn. Deze keer had ik 2 dagen last van mijn buik, terwijl mijn eisprong de dag ervoor was, als ik mijn temperatuur moet geloven. Ik weet het pas zeker als ik ongesteld word... (liever niet dus).

groetjes,
    Snoopy

Deel Deze Pagina