Ik bedoel lichter dan de controle streep.. heb nu al twee dagen een streep maar lichter dan de controle streep... Is het dan negatief? Geen ei in aantocht? Of heb je dan helemaal geen streep? voorafgaand aan vorige zwangerschap had ik echt een knaller even dik als de controle streep. Sorry ben nog erg nieuw met ovulatietesten
Betekent niet zo veel! Je test is in elk geval negatief als beide strepen niet even donker zijn. Bij sommige vrouwen lopen de testen op, bij sommige lopen ze op, weer af, weer op, dan opeens een knaller. En dan ook nog alle mogelijkheden tussen die opties in Blijven doortesten dus tot ze even donker zijn! Hopelijk vind je gauw je piek
Dankjewel dames Ik heb denk ik een "nieuwjaarsei" als ik mijn app moet geloven 31 januari... Ik dacht dan test ik misschien vandaag al positief
Een licht streepje op een ovulatietest zegt inderdaad niks. Elke vrouw heeft de gehele cyclus namelijk LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Daarom is een ovulatietest pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. LH schommelt ook. Dus een ovulatietest hoeft absoluut niet op te lopen naar een piek, maar knalt veelal uit het niks.
Als je je ei verwacht op 31 januari dan zal de ovutest op 29-30 januari positief zijn. Als je hem verwacht op 1 januari zal hij op 30-31 december positief zijn. Als je hem verwacht op 31 december zal hij op 29-30 december positief zijn. Maar een app kan nooit voorspellen wanneer jouw ei zal zijn die kan namelijk niet in jouw lichaam kijken. Zelfs met de meest regelmatige cyclus kan je ei zomaar ineens op een eerdere of latere dag vallen dan een simpele app aangeeft
Ik ging twee keer per dag testen als hij begon te kleuren. Ik weet van mijzelf dat beetje kleuren betekent dat er binnen halve dag/dag een piek aankomt. Dus misschien iets om te proberen? Ik gebruik overigens de normale van sensitest dus niet extra gevoelig.
Nou mijn appje klopt dus weer precies! Ben superBLIJ, ik moest vandaag voor nacontrole vanwege miskraam in November. En ik ben helemaal mooi schoon na een menstruatie ook weer. EN ze zag een erg GROOT EI! Binnen nu en paar dagen moet ie gaan springen Dat word een leuk OUD & NIEUW! Ik denk dat ik dan gewoon even niet meer ovulatietesten hoef te doen he??? Nu hopen dat het eitje ook goed bevrucht wordt en dat het mag blijven deze keer!
Goedeavond dames, Mijn vrouw en ik hebben een vraag wij lopen in het amc omdat wij een lesbiche stel zijn, Wij hebben nu al twee maanden onze eiersprong gemist wij denken dat mijn lh zo laag is dat de glearbleu geen smiley aan geven we hebben ook getest met de sensitive daar zag je wel op de 16de dag een wat donkere tweede streepje maar glearbleu gaf niks aan nu zitten we al op de 19de dag en bij de sensitive staat geen tweede streepje meer maar bij de glearbleu nog wel maar echt heel licht we hebben met amc gesproken en zei zegd zodra wij een wat donkere streepje zien dat we gelijk een afspraak moeten maken om de volgende dag het gelijk in te brengen maar hoe weten we dan of we nou een eiersprong hebben ja of nee tis zo frustrerend allemaal wie heeft dit ook mee gemaakt