Zijn er nog meer mensen die gaan trouwen tijdens hun zwangerschap? Zelf ga ik 21 september trouwen, Dan ben ik 21 weken en 1 dag zwanger gelukkig wist ik net dat ik zwanger was met het kopen van mijn jurk want ik begin al een behoorlijke buik te krijgen
Ik ga trouwen maar ik ben al bevallen! We hebben wel een groot feest gehouden tijdens mijn zwangerschap om de verloving te vieren. Ik was 36 weken tijdens het feest en had een feest jurk aan (baby doll) kon me dikke buik goed in. Ik vind het ook erg leuk dat ons zoontje erbij kan zijn als we gaan trouwen
Ik heb altijd gezegd dat ik niet zwanger wilde trouwen! Maar vorig jaar juni ben ik ten huwelijk gevraagd en hebben we de datum voor 21 september vastgelegd vanaf november hebben we gezegd nu niet zwanger worden dus netjes onze maatregelen genomen en dan zouden we weer zonder doen net voor de bruiloft alleen 1 keer gesmokkeld en gelijk raak ! maar het is zo welkom en nu vind ik het wel heel gaaf dat ik straks in mijn supermooie jurk met kindje in mijn buik mijn jawoord ga geven!
Hoi hoi! Wij gaan 10 oktober trouwen, ik ben dan 18-19 weken. Toen ik voor m'n jurk ging in april, had ik gezegd dat we met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig waren en dat het dus kon zijn dat m'n jurk op de 'laatste moment' nog zou moeten aangepast worden. Heb dus ook meteen gebeld naar hen toen ik een positieve test had. De verkoopster zei dat ze dan de jurk in een maat groter zou laten komen maar ik geloof noooooooit dat dat dan groot genoeg zal zijn. Heb er al vreselijke nachtmerries over gehad... Maar vind het wel super om met een beebje in m'n buik te trouwen...en achteraf bekeken ben ik ook wel blij dat ik dan niet meer in m'n eerste maanden zit want ik zou tot vorige week de fut niet gehad hebben om te trouwen...
Ja dat ken ik dat verhaal Ik werd 14-02-2008 ten huwelijk gevraagt en was zwanger van nummer 2(yahro) wilde niet trouwen als ik zwanger was dus hebben 1,5 jaar later onze dag geplant! 07-08-09 zou hem helemaal worden alles al geregeld jurk echt alles blijk ik gewoon door de pil heen zwanger te zijn van nummer 3 in maart oeps zeer welkom wilde heel graag 3 kindjes maar na me trouwen zouden we er weer voor gaan! Nou ben ik dus met 24 weken getrouwd en een behoorlijke dikke buik want met nummer 3 gaat je buik toch behoorlijk snel. Ik heb gelukkig me eigen jurk kunnen houden en ik zag er super uit! En vond het eigelijk ook erg bijzonder dat dit kindje er nu ook bij was! Ons gezin
Denk dat je met 18 a 19 weken nog een redelijk bescheiden buikje hebt en nog mooi in de jurk past. Je zal wel zien dat je zwanger bent! Toen ik 19 weken was vond ik het heel wat maar achteraf toen ik eenmaal de 30 weken was gepasseerd was mijn buik met 19 weken bijna niks haha
Ook ik ga 21 september trouwen, was het nooit van plan, maar ja, nu met de kleine op komst toch maar besloten om te trouwen. Het wordt wel een simpele bruiloft op een maandag ochtend, met daarna een tuinfeestje. Ik ben dan ruim 32 weken zwanger, dus voor mij geen jurk, maar gewoon een leuke broek met een leuk shirt erop.
Nou maak je maar niet te veel zorgen hoor. Ik ben dan niet zwanger getrouwd. Maar die mensen bij die bruidswinkels kunnen echt bijna toveren zo mooi kunnen ze alles vermaken en precies op maat maken.
Ik trouw op 1 oktober, ben dan 16 weken als alles goed gaat. Trouw niet in een traditionele trouwjurk dus ik kan er wel rekening mee houde. Over 2 weekjes ga ik kijken voor iets leuks en hoop dan dat de buik in die drie weken niet te veel gaat groeien!
Ik ben vorig jaar getrouwd toen ik 24 weken zwanger was. Ik heb mijn jurk (wel wit, geen trouwjurk) gekocht toen ik 20 weken was. Ik had een erg dikke buik maar het was allemaal wel heel mooi. Ik kon alleen geen sexy lingerie aan Bij 24mamma heb ik een speciale onderbroek gekocht in huidskleur die over mijn hele buik zat en met pijpjes zodat je geen ondergoed onder de jurk zag.
ben getrouwd toen ik bijna 8 weken zwanger was, alleen wisten we het toen nog niet. was niet echt de bedoeling dat ik zwanger zou raken maar zijn er wel superblij mee nu. Trouwdag was echt een superdag! alleen jammer dat op die dag de misselijkheid ok begon
wat leuk allemaal zwangere bruidjes! Wij gaan 16 oktober trouwen, maar ik ben (nog) niet zwanger hoor! We 'willen' (zeg maar moeten van onszelf ) wachten tot na de grote dag, zodat ik gewoon in mn jurk pas, een glaasje wijn kan drinken, niet hoef te stressen over wat ik wel en niet mag eten en niet evt misselijk ben oid... Maar ja: die kriebels he... die beginnen nu wel heeeeel hard te kriebelen, dus misschien dat we er stiekem volgende maand al wel voor gaan.............
Nog 3 weken en dan is de groete dag. Ik ben inmiddels 18 weken en 1 dag zwanger Vanavond hebben we een gesprek met de ambtenaar en morgen gaan ze mijn jurk voor het eerst afspelden wel met extra ruimte bij mijn buik Van het weekend was mijn vrijgezellenfeestje was erg leuk wel hebben we vreselijk gelachen ik heb verteld dat er een beetje van een bepaalde kleur in de jurk zit in verband met het pak van mijn bijna man! Nu zei mijn schoonzusje dat ze me totaal niet gelooft dat die kleur er in zit en ze kreeg gelijk bijval van meerdere mensen Mijn ma vriendin en ik hadden lol Verassing over 3 weken de jurk is helemaal die kleur !!!
wij gaan ook trouwen, jawel als ik 36 weken zwanger ben voor ons was het meer een keus omdat alles dan goed geregeld is, en 7 oktober was pas de eerstvolgende beschikbare gratis datum.. wel een feestje, maar gewoon simpel. denk geen echte trouwjurk maar gewoon een ander leuk jurkje, nog niet op zoek geweest..
Mijn vriend wil wel graag trouwen, van mij hoeft het niet zo, omdat ik al een keer getrouwd ben geweest. Ik heb altijd gezegd dat ik alleen nog zou willen trouwen bij een heel bijzonder aanzoek....haha. M'n vriend weet dat ie me toch wel om krijgt, maar ik vind het dan wel heel leuk als ons kindje daar echt bij kan zijn. Wat is er nou leuker dan dat papa en mama gaan trouwen...hihi
Ik ga over 3 dagen trouwen! Met een lief buikje van 17 weken. Best zichtbaar haha. Maar in de jurk valt het heel erg mee. Ik heb hem laten maken door een vriendin, die heeft hem pas dit weekend definitief in elkaar genaaid, maar is al bezig geweest sinds wk 5 van de zw-schap. In de jurk lijk ik wat boller van voren, maar omdat de rok gewoon naar beneden gaat en niet OM de buik heen, zie je het niet enorm. Had mij niet uitgemaakt, maar mensen kijken heelveel naar de buik nu (wat normaal leuk is), op de bruiloft wil ik dat ze mij als geheel zien met mijn vent erbij. Alle bruidjes veel plezier!
We zijn getrouwd op 06-07-09 En was toen al een lading zwanger haha Ik heb al mijn meisjes idealen opzij gezet en een totale budget trouwerij ervan gemaakt Al het geld gaat naar onze kleine knul 8)