Ik ben bij de eerste bevallen met precies 38 weken. Zondagavond, 37.6, begonnen de w-en. Om 21.00 uur 1 cm om 24.00 uur volledig dus naar het ziekenhuis en om 04.02 uur met een ks geboren (dit laatste duurde zolang omdat ze me 2 uur hebben laten persen terwijl onze zoon niet goed lag en toen nog een uur moeten wachten op mijn ruggenprik)
Ben met 38wk en 3 dagen bevallen. Weeen begonnen s'nachts om 1.00 en werden geleidelijk aan steeds heftiger, vond ik wel prettig. Uiteindelijk is mijn zoontje na 16uur weeen en 8,5 ontsluiting geboren d.m.v. een keizersnede, maar had een apgar van 9&10 en was er dus wel klaar voor , ookal wastie best klein (48cm en 2950gr), maar mijn kampioentje had er ook totaal geen problemen mee de borst te vinden en hapte gretig toe hahahaha en tis nu nogsteeds een hongerlap
Hier bij Dinand spontaan bevallen met 37 weken! De dag ervoor kwamen we er achter dat hij in stuit lag. Het ziekenhuis is meteen gebeld voor een draaipoging. Die zou ik de volgende dag hebben. Kennelijk had Dinand er geen zin in en besloot 's nachts mijn vliezen te breken! Uiteindelijk is hij met een KS gehaald! Bij Fabiënne ben ik met 38 weken ingeleid, dus dat telt niet mee hihi.
Ik ben met 37+5 spontaan bevallen... Er waren ook helemaal geen voortekenen, geen voorweeën of ook maar krampjes. Had een hele drukke dag gehad, en savonds in bed knapten ineens mijn vliezen... erg bizar! Uiteindenlijk wel helaas met de KS geboren omdat de hartslag daalde tijdens het persen.