Hoi iedereen, Beetje rare vraag maar sinds mijn zwangerschap groeien er nu donkere haren op mijn buik, niet echt sexy Afscheren begin ik maar niet aan, dat is ook geen gezicht want na een dag verschijnen er dan alweer stoppels. Nu mijn vraag; kan het kwaad als ik het haar op mijn buik laat bleken? Ik heb milde ontkleuringscreme gekocht die voor het gezicht bedoeld is. Ik weet dat je haar verven wel mag, maar je buik zit toch dichterbij het kindje enzo. Iemand die het weet/het zelf gedaan heeft?
Ik weet natuurlijk niet hoeveel donkere haartjes je hebt maar ik heb het onder mijn navel ook, die trek ik er met een pincet uit, het zijn er gelukkig niet zoveel...
Nou bij mij zijn het er wel veel.. Loopt in een rechte streep van mijn navel naar boven toe. Met handmatig epileren zou ik uren bezig zijn.. Plus dat mijn haar echt heel snel groeit, was al voor mijn zwangerschap zo maar nu lijkt het nog sneller te gaan. Als het nou blonde haren zijn vind ik het nog wel oke, maar ik heb een hele lichte huid en de haren zijn echt zwart.
ik zou er niet teveel aan doen, na je zwangerschap gaan de donkere haartjes weer weg. waarschijnlijk valt het jou erg op, maar een ander ziet het niet eens
Ik zou er ook niks aan doen. Ik heb ook wat last van donkere haartjes op mijn buik. Lekker zitten laten, gaat wel weer weg. Mijn man stoort zich er ook niet aan.
een harsstrip zal ook wel geen goed idee zijn... Ik heb het zelf al jaren en ik pluk het met een pincet. De eerste keer ben je misschien wel even bezig, maar daarna is het alleen een kwestie van bijhouden. Volgens mij kan zo'n ontkleuringscreme ook je huid een beetje ontkleuren. Weet niet of dat nog steeds zo is, maar dan heb je strax een witte vlek op je buik... Liefs,
elke zwangere vrouw heeft het volgens mij. je kunt proberen het te bleken met citroensap. ik heb het na mijn vorige zwangerschap weggehaald met een scheermesje en het kwam niet meer terug, tot ik weer zwanger raakte.
Ik heb er ook last van! Ik scheer het gewoon weg, dan blijft het meestal wel 2 weken weg ofzo. Hopelijk hebben jullie gelijk en is het na de zwangerschap weg. Van te voren had ik het niet.
Daarom voel ik me tijdens een zwangerschap ook een echte aap!! Overal die haartjes op mijn buik, ik zag ze van de week zelfs op mijn voet. De ergste trek ik eruit met een pincet, verder doe ik er niks aan. Zodra de baby er is gaan de haartjes weer weg.
Ik heb ook een aantal donkere haartjes en epileer ze dus wel. Had dit ook bij m'n vorige zwangerschap en is gewoon weer over gegaan na de bevalling. Kun je ze niet harsen/waxen ipv bleken? Het zijn toch chemicalien die je lichaam binnenkomen....
Goed om te lezen dat ik niet de enige behaarde aap hier ben . Pfff, heb ook zo'n streep van mn navel naar beneden en inderdaad ook een paar lichtere tussen mn borsten. Ik het begin van mn zw epileerde ik de haartjes onder mn navel met een pincet, maar nu kan ik ze al niet meer zo goed zien door mn buikje en scheer ik ze elke dag maar weg. Voor ik zwanger werd had ik eigenlijk nooit gehoord dat je er ook hariger van kan worden - was dus wel een bijzondere verrassing voor mij . Om op de vraag van TS terug te komen, ik zou zo dicht bij mn bm geen haartjes bleken. Crèmepjes kunnen door je huid opgenomen worden dus waarom waterstofperoxide niet? De kans dat het nadelig is is wsl heeeeel klein, maar toch - er zijn zat andere opties. En als je waxen of epileren pijnlijk vind kun je ook gewoon s ochtends en s avonds er even een scheermesje over halen. Is in twee minuutjes gedaan, toch?
Bij mij groeien er nu ook meer donkere haren daar Haal ze weg met een pincet. Soms wel even op je tanden bijten, maar ja. Ik heb sowieso meer haargroei overal. Ik zou zelfs zweren dat ik meer haartjes op mijn vingerkootjes heb! haha, hoort erbij denk ik maar..Zou niet zo snel met chemicalien aan de slag gaan hoor, eerst even goed info inwinnen over de mogelijke risico's ervan. Succes in elk geval!
heb er ook heel erg veel last van en niet alleen op mijn buik maar de rest van mijn lichaam heeft ook veel extra donkere haargroei gekregen.. voor de zwangerschap bleekte ik welmaar mij is geadviseerd nu niet te bleken.. ik laat ze daarom gewoon zitten.. schijnt na de zwangerschap vanzelf weg te gaan..
Hee iedereen, Bedankt voor de reacties! Ik doe het maar niet dan. Mijn vriend stoort zich er niet aan nee, maar ik wel Wil graag een mooie haarloze zwangere buik.. Maar dan zal ik idd maar gaan scheren of waxen ofzo. Had er als test een paar haartjes met het pincet uitgetrokken, auw!! Dat deed best wel pijn Ben alleen bang dat het bij mij na de zwangerschap niet weg gaat.. Maarja, dat zien we dan wel weer