nou ik kom ook weer even klagen ik ben zoals de tekst al zegt het spuug zat loop continu met een gespannen buik ben chagerijnig, moe, grauw, pijn in me rug dat gedraai in me doos word ik ook niet echt blij van me man hoeft zijn mond maar open te doen en ik vreet hem op word wakker van alle pijnen s'avonds last van zware voorweeeen. heb gelukkig geen schoonmaakwoede meer dat scheelt en ik kan wel JANKEN. ik wil me beeb eruit (ben ik nou heel slecht?) ze is toch al wel helemaal klaar longen rijp enz enz toch of heb ik het heel mis. erg he en dit is mijn tweede en nog klagen. ok dacht dat dit zou opluchten maar dat doet het ook niet ben zwaar deprest bah bah bah
ik denk dat heel veel op dit forum blij zouden zijn in jouw situatie begrijpen zal ik het nog niet doen, maar wil je nog wel heel veel sterkte wensen met de laatste weken
Noukie, zo kunnen we alle zwangerschapstopics wel opdoeken... Ik snap dat je het helemaal beu bent, klote laatste loodjes zijn altijd zo lekker zwaar he? Nog ff
zeg noukie wat weet jij van mijn situatie dan? want behalve de zwangerschap speelt er nog veel meer waar jij geen weet van hebt en.. ach laat ook maar tegen de tijd dat jij zwanger bent en aan het eind loopt spreken we elkaar nog. mijn hormonen staan al op gieren en ik laat jouw dat niet erger maken sorry begin ik niet aan.
Succes rastagirl. Ik heb nog een tijdje te gaan hoor dus ik kan me niet geheel verplaatsen maar ik duim dat je laatste loodjes niet al te zwaar zullen zijn.
ik denk dat Noukie het goed bedoelt. Meis, ik hoop echt dat je snel je kindje in je armen mag sluiten, niemand gun ik die pijn. Nog eventjes volhouden, hoe zwaar het ook is.
Ik ben het ook zat . Morgen zit ik al op 1 week overtijd En niks, niks geen gevoel dat de baby zich zal aankondigen de komende dagen. Gelukkig voel ik me lichamelijk nog prima, maar mentaal niet altijd even best. De hele zwangerschap geen last van emotionele buien, nou nu wel! Elke ochtend kan ik wel janken als ik wakker wordt. Ik wil gewoon dat de bevalling erop zit en ik met een gezond kindje in mijn armen lig... Pfff... Ik weet dus hoe je je voelt rastagirl. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met die laatste weekjes! Liefs, Line
Wat is je buik trouwens mooi gaaf "geworden". 'Meestal wordt een buik steeds meer oneffen maar als ik je eerste met je laatste foto vergelijk: vooruitgang geboekt! Succes met je laatst loodjes!
Heel vervelend lijkt me dat! Kom op meid, je hebt er nou al zo lang opzitten! De laatste loodjes kan je ook! Het duurt echt niet lang meer voor je je kleine frummel in je armen hebt..
Ik sluit me graag bij je aan, ben zo chaggie, kan niets hebben, alles is schoon en staat klaar voor de kleine, kan me verder nergens toe zetten, kan bijna niet lopen, heb een paar voeten tegen m'n ribben, een hoofdje dat langs onder bijna naar buiten komt en heb door een slechte lever ontzettende jeuk over m'n hele lijf: AAAAAAAHHHHHHHHHHH! Het ergste vind ik nog dat mijn 1e met 36 weken is geboren, dus ik loop al 2 weken dat ik al weer mama had kunnen zijn.
hmm.. voor je het weet is je beebje er uit hr... En al spelen er nog zoveel meer dingen mee om je heen, probeer je een beetje te concentreren op je kleintje nu je hem/haar nog bij je hebt. Ik zou er bijna alles er voor over hebben om met je te ruilen. Dus ik weet zeker dat Noukie het goed bedoelde... Ik ben na een perfecte zwangerschap, 4 september begonnen aan de bevalling waarbij we na een paar uur achterkwamen dat onze kleine meid niet meer in leven was. Na 40 weken en 1 dag. Dus probeer ondanks alles nog een klein beetje te genieten meissie...
Ze zal het heus wel goed bedoelen hoor, daar twijfel ik niet aan. Het is alleen appels met peren vergelijken en als ze hier d'r frustraties niet kwijt kan, omdat er honderden mensen met haar zouden willen ruilen lijkt me dat best irritant. Rachje, vreselijk wat je overkomen is
oh dan ben je echt niet de eenige k kan niet eens normaal meer lopen en mijn hele zwangerschap is al k*t en het word ook nog eens een stuitbevalling :S en dan heb je ook nog van die vrouwen die het heerlijk vinden om zwanger te zijn :S die sporen echt niet 1x maar nooooooit meer!
Oh dat kan ik me ook nog wel herrinneren hr. Kan niet zeggen dat de laatste loodjes de leukste zijn. Maar goed, tis idd appels met peren vergelijken misschien. Hoop alleen dat ze ondanks alles nog ergens kan genieten er van. Want oh wat mis ik het... das alles
Ik kan me er iets van voorstellen. Je wilt nu eens geen pijn, 's nachts goed slapen, van die dikke buik af, want die zit in de weg, de horomen enz enz.... Dat is absoluut geen schande. Mij staat dit ook nog te wachten, ben nu zwnager van de eerste. Ik hoop voor je dat het een beetje snel komt, en je je beeb in je armen kan sluiten. Wil je dan ook alvast een goede bevalling wensen en tot die tijd nog veel sterkte meid! Liefs Britt
Ik ben nu bijna 2 jaar aan het proberen zwanger te raken, maar mij zul je nooit horen zeggen dat ik graag in de schoenen van een hoogzwangere met aambeien, dikke enkels etc etc zou willen staan! Kan me nl goed voorstellen dat je het dan ook wel gehad hebt! @Rachje20: Verschrikkelijk dat je je kindje hebt verloren, ik weet niet wat ik moet zeggen...Heel veel kracht en sterkte toegewenst..
@ Rastagirl; meis hou vol! De laatste loodjes wegen het zwaarst, hoop voor jou dat die kleine er snel is! @ Rachje; Goh meis, wat verschrikkelijk wat jullie is overkomen....Snap best dat je met haar zou willen ruilen! Knuffel voor jullie beiden
@ Rastagirl Heel veel succes de komende tijd. Kan me voorstellen dat het nu even genoeg is met al die pijntjes en het niet slapen. Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat. Maar je houd er straks een prachtig kindje aan over Nog ffies doorzetten en dan kun je lekker genieten. Laatste loodjes zijn het zwaarst helaas..