@ hope jammer dat ze je eierstok niet hebben kunnen behouden.. en dan ook nog endometriose Ik hoop voor je dat je snel hersteld, beterschap! @ knvs balen van je ongi ik temp ook niet maar een beetje van me afzetten lukt mij niet. Hoop dat het jou wel lukt. @ elphaba, wat knvs zegt: wie weet een leuk kerstcadeau
Zo kom hier ook maar weer eens kijken, hier alles redelijk rustig. Ben ff poosje grieperig geweest. Wel fijn dat m'n cyclus weer op orde lijkt te zijn. Gebruik ovulatietesten en die was dus gisteren knalpositief, dagen ervoor veel lichter. Dus komt niet door eventueel zwangerschapshormoon. Was trouwens al bijna uit mn bloed 2 weken geleden. Dus we gaan dr gewoon weer voor. @knvs balen voor je zeg! @hope, hoop dat je snel weer een beetje opknapt! @elfhaba, gaan we samen wachten...ik moet tot 3 januari wachten...
Nog nieuws? Hopelijk goede feestdagen gehad? Wij mogen nog net in 2013 voor IUI 2 gaan. Vanochtend in zh geweest. Aankomende maandag, de 30e IUI poging 2! Iedereen een goed uiteinde toegewenst!
Jij ook een goed uiteinde jipie. Hier gister een dag voor nod negatief getest met action test. Nu wachten tot ik ongi word kunnen we verder met de volgende ronde
Fijn Jipje, hopen dat het raak is deze keer! Ik mag 2 januari testen tenminste als ik niet ongesteld geworden ben in de tussentijd dan hé. En zijn die action testen wel betrouwbaar?? Zou de hoop nog niet opgeven hoor! n voor iedereen een gezellig uiteinde en een nog beter nieuwjaar!
Weet niet heb ze ook voor eerst gebruikt. Nog steeds niet ongi. Wel nu kV test gehaald mocht ik na weekend nog niet ongi zijn geworden ga ik die proberen
Jipje fijn dat je nog het oude jaar terecht kan hier zijn ze gesloten op het moment.. Elphaba ik duim voor je.. @Hier mn ei net geweest dus weer fijn aan het wachten.. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst, dat 2014 ons jaar mag worden xx
wist niet dat ze ovu daar ook verkochten, wat kosten die daar? Heb ze nu van sensitest, prima testen ook. Ideaal dat je weet wanneer je weet wanneer je ei is. Ik had hem alweer 11 dagen na mn mk. Vond ik best wel snel, maar dagen ervoor en erna was die licht.