Hier vanmorgen weer fm gehad, was nu 14 ze denkt dat hij zondag zal springen. Moet dinsdag weer terug om te kijken of dat ook gebeurd is. En er was er niet 1, maar er waren er 2 die even groot waren. Kan zijn dat er nu 1 verder gaat groeien of dat ze dat allebei gaan doen. Dus weer afwachten. M'n baarmoederslijmvlies was al mooi dik. @Jipje, hoe is het nou bij jou??
Sandra willen ze van te voren niet meer kijken? Wie weet groeien ze alle 2 door tot een mooi eitje. HIer heeft de verpleegkundige terug gemaild over het bruin en rood verlies wat ik de afgelopen dagen heb gehad. Zal het hier ook even plaatsen. "Ik heb alles even teruggelezen van je dossier. Alle testen en uitslagen waren goed. Ook het feit dat jouw ovulatietesten positief zijn is goed. Dit allemaal ondanks een korte menstruatie met onregelmatige bloederige afscheiding. Hoe dit komt is niet altijd te verklaren, maar nogmaals alle uitslagen en onderzoeken zijn goed en daarom wachten we af. Vaak zie je dan gelukkig toch een spontane zwangerschap. Mijn advies is om het roze menstruatiekaartje goed bij te houden. Kijk hoe het de komende maanden met je bloedingen gaat. Wordt het onregelmatiger dan kun je altijd contact opnemen. "
@sandra er breken dus weer spannende tijden aan. Fijn dat de follikels goed groeien. @sandra, op een of andere manier houd ik toch stiekem nog hoop. Puur omdat ik NOOIT een week eerder ongesteld wordt en nu zelfs geen vier, maar maar drie dagen. We wachten wel af. Woensdag mogen we weer naar het zh voor fm.
Hallo meiden, Ik ben wat rustiger hier, aangezien ik nog steeds niets meer weet. Moet nu de 16e voor colposcopie smorgens, en smiddags terug naar gyn voor controle na de operatie. Knvs: nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Super zeg! Had ik nog niet gedaan volgens mij, dus bij deze... Gaat alles goed? Hoop het wel.
@ hope...spannend voor je! heel veel sterkte. @ jipje, hoop dat je woensdag duidelijkheid hebt, ik zou ook nog steeds mn twijfels hebben hoor. en nee ze willen me niet eerder zien, mocht vandaag komen, maar had niet veel nut. Wel vertelde ze dat als die 2 eitjes allebei doorgroeien we kans op 2 zouden hebben...ik zei al..we hebben ruimte genoeg
@ jipje en hope...succes morgen en donderdag! Laten jullie weten als jullie in het ziekenhuis geweest zijn? Ik ben vanmorgen weer in ziekenhuis geweest. Ze dacht te zien dat m'n eitjes gesprongen waren, helemaal zeker kon ze het niet zeggen....advies was wel om nog ff door te gaan met gezellig doen Maar als ze wel gesprongen zijn, dan zijn ze ook allebei gesprongen...dus deze ronde dubbele kans Slijmvlies was 11 mm en was goed, ze zag een hele kleine cyste, maar die zat buiten de bm en zou geen kwaad kunnen, en het plekje bij m'n keizersnede litteken zat weer vocht. Gelukkig was het vocht niet naar mn baarmoeder. Ze denkt dat het geen kwaad kan, maar ze gaan wel bespreken wat te doen als ik niet zwanger raak. Dat litteken kan wel problemen geven en is weg te halen, maar is wel een ingreep. Moet nu de 24ste terug komen om te bespreken wat de volgende stap is. Hoop beetje stiekem dat ik dan zwanger ben en dar er geen andere stappen meer nodig zullen zijn...
Hier even een berichtje van mij. Helaas IUI 2 definitief mislukt. Nu op naar IUI 3 aankomende zaterdag. De fm zag er goed uit. Aan een kant zelfs 3 stuks! Dus kans op een meerlingzwangerschap. Voor de rest hier even flink van de kaart. Net gehoord dat de neef van mijn man, na 1 maand relatie vader wordt. Pffffff die komt knetterhard aan. Kan ook niet blij zijn, klinkt misschien stom. Maargoed. Moet me maar focussen op ons en niet me op anderen richten.
Jipje jeetje na 1maand verkering, heel apart.. hoop dat de relatie wel stand houd dan voor hun.. Duim voor je mop x
Dank je knsv! Tja... zal vast wel standhouden maar ZOOO oneerlijk! Heerlijk om zo lekker te kletsen en het voelt zo fijn om met "lotgenoten" te kletsen. Is toch weer anders dan de mensen in je omgeving die niet in hetzelfde schuitje hebben gezeten.
Hier ook vandaag leuk nieuws mn vriendin zwanger van nummer 2 in de 1e ronde jeetje snap niet hoe mensen dat doen! Hahaha.. Maar dames weet zeker voor jullie komt deze tijd ook nog.. Vind het wel moeilijk nu ik zw ben om eerlijk te zijn want gun het jullie ook zo hard
@ knsv ik gun het jou enorm dus daar moet je je niet druk om maken. Ik gun het ook andere mensen, maar bij een relatie van een maand of ongelukjes vind ik wel lastig om daarmee om te gaan. Dan vind ik live gewoon unfair. 2013 was om 2 redenen niet ons jaar, hopen dat 2014 dat wel is. @madeline das inderdaad heftig! En ook niet eerlijk!
Dat heb ik ook, gun iedereen zwangerschap vooral jullie mensen die al zolang bezig zijn. Kan ook slecht tegen ongelukjes en als het mensen blij vertellen dat in 1 keer raak is