Tja...eerlijkheid in het leven bestaat volgens mij niet Sommigen krijgen alles over hun heen en bij anderen waait alles zo aan. Maar we moeten er met z'n allen gewoon het beste van maken. Maar Jipje ik snap wat je bedoeld...hier in de buurt een kindje geboren van een drugs en alcohol verslaafde moeder die ook nog eens zwerft....kindje is nu bij een pleeggezin....en wij doen er met z'n allen hier van alles aan zo gezond mogelijk te leven en lukt niet... en knvs...denk dat ik namens iedereen hier spreek...jou gunnen we het zoo! Ben blij dat we elkaar hier hebben! Fijne dag allemaal.
Spannend Madeline.Gaan we gelijk op, ik mag zaterdag ok voor de iui! Klopt Sandra, merk aan mijzelf dat ik eens positief wil zijn maar dat lukt niet echt.
Dat is soms ook heel moeilijk jipje. Daarom vind ik het altijd fijn op dit forum dan kun je soms ook ff lekker klagen over zulke dingen
Spannend meiden duim me rot voor jullie! Is alleen maar goed om even je frustratie kwijt te kunnen, zie het niet als klagen is heel normaal toch als je zo graag iets wilt..
spannend madeline en jipje! duim voor jullie! Hier wachten tot 25 januari, moet 24ste voor gesprek bij de arts. Vind het allemaal niet zo heel erg die ziekenhuis bezoeken enz....alleen dat wachten! gek word ik d'r van!
Hier hetzelfde Sandra, wachten duurt inderdaad eeuwen. Wat voor'n gesprek heb je dan de 24e? Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, als dat zo is sorry.
Geeft niks Jipje...soms haal ik ook wel eens wat door elkaar en moet ik weer ff terug lezen hoe het ook al weer zat Ben in ziekenhuis terecht gekomen omdat ik niet spontaan zwanger werd...nou zijn we nog niet vreselijk lang bezig, maar begint mijn leeftijd mee te spelen en zijn we dus sneller doorverwezen. Moet ook eerlijk zeggen dat de omstandigheden om zwanger te mogen worden niet optimaal waren...overlijden schoonpa, verhuizing, trouwen, zieke vader...dus al met al een hoop stress. Begin november in ziekenhuis geweest en een maand gevolgd...en zwanger...helaas misgegaan...maar goed we weten dat het nog wel kan. Wat de artsen denken is dat het litteken van mijn eerdere keizersnee een probleem is. Het heeft een niche en lijkt op een nisje, de eerste keer dat ik mn ronde liet volgen zat er ook vocht in mn baarmoeder wat zwanger worden moeilijk zou maken...maar opeens was het vocht weg. Nu zat er wel vocht in het litteken, maar zit meer bij de baarmoedermond en zat niks in de baarmoeder zelf. Positief dus, maar als het niet gaat lukken, zal toch het probleem daar liggen. Ze hebben nu mijn status besproken met een arts die daar meer van af weet. Hoop beetje stiekem dat ik die 24ste onderzoek krijg en dat ik gewoon zwanger blijk...baarmoeder slijmvlies was mooi dik en zijn 2 eitjes gesprongen... maar goed, helemaal lekker zit dat litteken me niet, schijnt een steeds meer voorkomend probleem te worden, omdat er steeds vaker/sneller een keizersnee gedaan wordt. Ze zijn al wel met studies bezig om die littekens weg te halen... Maar goed, het gesprek is dus meer wat te doen als het niet lukt...wat de mogelijkheden zijn. We hebben al aangegeven dat we alles willen doen wat mogelijk is. Dus als een operatie nodig mocht zijn of wat dan ook gaan we ervoor.... Zou geweldig zijn als we samen een kindje mogen krijgen...
Sandra, wat eens gedoe zeg. Nu dus maar WEER afwachten. Madeline, viel het mee of viel het tegen? Ik vond nl. de eerste keer best heftig. Wel leuk dat we samen opgaan! Hier vandaag dus ook weer IUI gehad. Werd nogmaals gevraagd of we de IUI door wilde laten gaan ivm kans op meerlingzwangerschap. ML had na de vorige keren 1,4 miljoen en 2,5 nu gewoon 30 miljoen. Daarnaast was het cervixslijm zo dat wat erop duid dat je heel vruchtbaar bent. Voelt dus erg goed. Nu weer 2 weken wachten.
Jipje ik vond de behandeling zelf mee vallen. Deed geen pijn ofzo en was zo gepiept. Het lange wachten vond ik wel vervelend en het voelt behoorlijk genant als je daar met je benen wijd in die steunen ligt. Zeker toen er ook nog een lamp naast werd gezet zodat ze wat beter zicht had. De behandeling werd bij mij gedaan door de verloskundige ipv de gyn ivm het weekend. Zij kon mij niet vertellen hoeveel zwemmers er waren.
Hoi Jipje en Madeline, Nu dus duimen voor jullie allebei, grappig dat jullie ook gelijk lopen. Hier ff een rotdag...en nee tis niet dat ik het ze niet gun. Maar vanmorgen heeft mn ex-man samen met zn nieuwe vrouw hun tweede kind gekregen. Zij is nog wat ouder dan ik ben...en in de eerste ronde zwanger. En ja dat was wel ff slikken toen ik die foto zag Maar goed, ik blijf hoop houden dat het voor ons samen ook nog is weg gelegd.
Sandra: kan me dat goed voorstellen. Zo voel ik mij ook vaak. Madeline: fijn dat het zo meeviel. Ik voelde me de eerste keer ook niet zo heel fijn. Nu na 3 keer fm metingen en de iui zelf ben ik het wat meer gewend. Krijg je ook geen formulier mee van het lab? Krijgen wij wel nl altijd. Daar staan de getallen op. Hoeveel follikels waren er bij je te zien bij de fm meting dan?
@ Sandra ik denk dat we dat gevoel allemaal wel herkennen. Heel vervelend.. dikke knuffel voor jou! @ Jipje voor mij was het ook niet de eerste x om er zo bij te liggen Eerst was het de ha, toen de gyn, daarna voor de hsg, weer fm en zaterdag dan iui. Je word er wel wat makkelijker in maar ik blijf het ongemakkelijk vinden. Heel vervelend ook steeds weer een ander. Ik had 1 goede follikel donderdag bij de fm. Zaterdag heb ik geen brief van het lab gehad. Ik heb wel naar de zwemmers gevraagd maar die info had de verloskundige niet zei ze. Ik weet ook niet of de gyn die normaal wel heeft. Normaal gaat het via de poli maar die was dicht ivm het weekend. De enige brief die ik heb gezien was die met onze gegevens. Ik moest bevestigen dat wij partners zijn. Zodat je geen zwemmers van een vreemde krijgt.
Hallo dames, hoe is het hier? Met mij weer redelijk, ben weer volledig (rustig) aan het werk, en mag maandag weer naar de gyn. Hopen op goede uitslag van m'n biopt en verdere info over hoe nu verder. Jullie horen het wel... Tis wel rustig hier hoor
Hier ook even een update.. Na een hele beroerde week, misselijk ect.. vandaag de echo en het ♡ klopt! We zn zo blij! Hoe is het met jullie?
Komende week zou m'n eisprong moeten zijn. Dus aan de klus. 5 maart pas weer naar de gyn. Lang wachten...
@knvs wat fijn dat alles goed was op de echo! @ Laura veel plezier met klussen Zaterdag is mn nod maar ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb lichte buikkramp die heb ik vrijwel altijd vlak voor mn ongie.
Fijn knvs dat je echo goed was Hier is zondag als goed is mijn nod als ik uitga van dezelfde lf als vorige maand. Als ik uitga van cyclus van 33 dagen is due vandaag dus hou met alles rekening hahaha